Shepard Male or Female

Líbil se vám některý z charakterů? Povězte nám o nich.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jerry501
Desátník
Příspěvky: 51
Registrován: stř 22. črc 2015 21:04:11
Bydliště: Liberec

Shepard Male or Female

Příspěvek od Jerry501 »

Za koho jste nejčastěji hráli?
Chlap nebo ženská? :)

Toto téma mě napadlo poté co jsem četl článek, že US Navy Seals umožní vstup ženám, což nemyslím, že je tak dobrý nápad, nechápejte mě špatně, já si nemyslím, že by ženy nezvládli výcvik nebo , že by nemohli být lepší něž muži, ba naopak věřím, že by se objevila spousta žen , které by byli lepší než chlapi (viz film G.I.Jane), ale já osobně jsem byl vychován ve víře, že ženy jsou slabší pohlaví a správný chlap se o ženu postará, chrání ji a nikdy na ní nevztáhne ruku, já osobně studuji bojová umění a mám problém když musím cvičit s dívkami, protože s chlapem klidně švihnu o zem nebo mu dám silnější ránu a soustředím se jen na správné provedení technik, ale s dívkami se soustředím na to abych jim neublížil (i když následně docela dost rády ubližují ony mě ;) ).

Takže za koho jste hráli a proč a co si myslíte o ženách ve speciálních jednotkách viz N7?
Uživatelský avatar
Vunaldo
Desátník
Příspěvky: 58
Registrován: čtv 29. srp 2013 16:26:40
Bydliště: Kábul

Re: Shepard Male or Female

Příspěvek od Vunaldo »

Správnej hráč hraje za obojí. Víc jsem si upřímně užil FemShepku, protože má lepší dabing.
Se vší úctou k Meerovi, ale to, co předvedla Jennifer Hale při pohřbu Thana, wow, i já jsem pobrečel.
Jinak to s těmi ženami, to je velice individuální. Jednoho dne můžeš potkat holku, která v sobě bude mít mnohem větší potenciál než kdejakej chlap. Tak pozor na to. A ano, radši se tu holek zastanu.
Obrázek
Uživatelský avatar
Vlada47
Podporučík
Příspěvky: 371
Registrován: stř 06. úno 2013 20:47:52

Re: Shepard Male or Female

Příspěvek od Vlada47 »