Normandy The Arcade

Rádi tvoříte cokoliv z Mass Effect universa? Předveďte nám.

Líbý se vám jméno Normandi The Arcade ?

Anketa končí za sob 07. čer 2014 16:56:56

Ano
6
100%
Ne
0
Žádná hlasování
 
Celkem hlasů: 6

Uživatelský avatar
GamerClassN7
Admin
Příspěvky: 299
Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
Bydliště: Luna Base
Kontaktovat uživatele:

Normandy The Arcade

Příspěvek od GamerClassN7 »

Rozhodl jsem se vytvořit starou dobrou arkádovou střílečku jaké kdysi byly na DOS akorát ze světa Mass Effectu. odehrává se při válce s Reapry a usednete zde za knipl slavné Normandi (pokud to Jokerovi a EDI nebude vadit :D ).

Menu:
Obrázek

Hra:
Obrázek

Hra pro dva hráče na jednom PC:
Obrázek

Ukázka prostředí:
Obrázek

Omlouvám že za špatnou kvalitu obrázků :(

Update Log:
V 0.0.2.
- Vylepšení grafiky
- Oprava bugů
- Nové leveli
- Nové Pozadí levelů
- Nová ikona
- Nový plně funkční nepřítel: Okulus
V 0.0.3.
- Vylepšení grafiky
- Oprava bugů
- Přidán příběh
- Přidány nové příběhové texty
- Nový nepřítel: Turianská fregata
- Nový nepřítel: Voluská fregata
- Nový nepřítel: Gethská fregata
- Nový nepřítel: Gethská stíhačka
- Nový nepřítel: Alianční fregata
- Nový nepřítel: Alianční Carrer
- Nový nepřítel: Cerberus fregata
- Nový nepřítel: Cerberus křižník
V 0.0.3.5
Nové lodě
-Asari Dreadnoth
-Quarian Fregath
-Reaper soverigin class 1
-Reaper soverigin class 2
-Reaper soverigin class 3
-Collector Cruiser
Team
- Haitem (Programátor + Grafik)
- GamerClassN7 (Programátor + Grafik + Scenarista +Vedoucí)
- Honzaleco (Tvůrce Pribehu + Tester)
Nynější verze je zatím dostupná pouze jen pro vybrané osoby !!!!

Výzva: hledá se grafik a level designer do tímu ochotný pracovat ZDARMA !!

V případě zájmu o místo nebo přístup ke hře si můžete zažádat pres PM :-)
Naposledy upravil(a) GamerClassN7 dne ned 17. kvě 2015 10:50:02, celkem upraveno 9 x.
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Uživatelský avatar
Green
Admin
Příspěvky: 884
Registrován: stř 25. črc 2012 18:41:54
Bydliště: Orbita Pluta
Kontaktovat uživatele:

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od Green »

Bude mobilní verse pro android? =)
Chtělo by to možná i obohatit grafiku.
Obrázek
Pro zájemce o Star Citizen - bonusový link pro ingame kredity!
https://robertsspaceindustries.com/enli ... -TQ5W-KP3R" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
GamerClassN7
Admin
Příspěvky: 299
Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
Bydliště: Luna Base
Kontaktovat uživatele:

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od GamerClassN7 »

Na verzi pro android se také pracuje ale bude mít jen hru pro jednoho hráče protože nevím jak vyřešit multiplayer.
To obohacení grafiky jste mislel v jakém smyslu (kvalita, více věci, stylizace) ?
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Uživatelský avatar
GamerClassN7
Admin
Příspěvky: 299
Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
Bydliště: Luna Base
Kontaktovat uživatele:

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od GamerClassN7 »

-!!!- Novinky ve hře přidán Soverginem a Reaperský Dreadnot -!!!-
Chcete ve hře mod Eskort Crusibl ? (Vyjádřete se v diskusi)
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Uživatelský avatar
hRDLA
Kontraadmirál
Příspěvky: 1653
Registrován: stř 08. kvě 2013 20:14:00
Bydliště: Těžařská loď Jupiterské Důlní Společnosti

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od hRDLA »

Proč ne? Čím víc tím líp
Bite my shiny Warden ass!
Uživatelský avatar
GamerClassN7
Admin
Příspěvky: 299
Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
Bydliště: Luna Base
Kontaktovat uživatele:

Vývojářský Deníček

Příspěvek od GamerClassN7 »

Do hry byl přidán příběh a příběhové sekvence ! Se kterými pomáhá někdo z fóra zkuste si typnout kdo :-)
Odpověď
Autor Mass Effect Borderline Honzaleco
Naposledy upravil(a) GamerClassN7 dne pon 10. bře 2014 19:03:09, celkem upraveno 1 x.
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
adept
Vojín
Příspěvky: 13
Registrován: úte 16. črc 2013 10:48:40

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od adept »

Pěkná hra. :) Studuju grafiku - jsem ve 3. ročníku střední školy. Chtěl jsem se jen zeptat, co potřebuješ ohledně grafiky?
Obrázek
Uživatelský avatar
GamerClassN7
Admin
Příspěvky: 299
Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
Bydliště: Luna Base
Kontaktovat uživatele:

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od GamerClassN7 »

adept píše:Pěkná hra. :) Studuju grafiku - jsem ve 3. ročníku střední školy. Chtěl jsem se jen zeptat, co potřebuješ ohledně grafiky?
Už jsem ti poslal PM :-)
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Uživatelský avatar
GamerClassN7
Admin
Příspěvky: 299
Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
Bydliště: Luna Base
Kontaktovat uživatele:

Názvy Bossu

Příspěvek od GamerClassN7 »

potřebuji 12 jmen reaperských bossú pokud vás něco napadne napište to sem :)
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Uživatelský avatar
hRDLA
Kontraadmirál
Příspěvky: 1653
Registrován: stř 08. kvě 2013 20:14:00
Bydliště: Těžařská loď Jupiterské Důlní Společnosti

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od hRDLA »

Děláto jen mě nebo se vám taky ty obrázky v 1. příspěvku nezobrazují?
Hází mi to tohle: Obrázek
Bite my shiny Warden ass!
Uživatelský avatar
GamerClassN7
Admin
Příspěvky: 299
Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
Bydliště: Luna Base
Kontaktovat uživatele:

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od GamerClassN7 »

taky se mi nezobrazují zítra to dám do pořádku :)
Edit: 20:07 opraveno hodil jsem tam screeni z nové verze :)
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Uživatelský avatar
hRDLA
Kontraadmirál
Příspěvky: 1653
Registrován: stř 08. kvě 2013 20:14:00
Bydliště: Těžařská loď Jupiterské Důlní Společnosti

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od hRDLA »

ok, už to jede ;)
Bite my shiny Warden ass!
Uživatelský avatar
Honzaleco
Kapitán
Příspěvky: 1147
Registrován: sob 05. led 2013 12:36:48

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od Honzaleco »

...moc konkrétních jmen pro Reapery mě nenapadá...a asi bych je ani nijak zvlášť nenazýval. Kromě tradiční dvojice Sovereign a Harbinger... ;)

Jde o to, že ve hře žádný jiný jména Reaperů nezazní. Oni jsou Reapeři "v podstatě" skoro stejný a žádnej neni nijak extra výjimečnej (vyjma těch dvou - jeden je jejich předvoj, kterej se objevil 3 roky před začátkem války a druhej je hlavní Reaper).
...základní vzhled a tvar je u všech stejnej (můžou se sice lišit v detailech - počet těch chapadel, množství světel apod.); liší se akorát ve svým jádru (a to je podle vzoru rasy, která byla sklizená ke stvoření jednotlivejch Reaperů).
Jako jo, na pár novejch jmen bych přišel; ale nevim, jestli by bylo dobrý Reapery pojmenovávat a vytvořit několik dalších, svym způsobem unikátních Smrťáků.

Předpokládám, že většina protivníků ve hře budou "malí" Reapeři (Reaper Destroyer) a na závěr pak přijdou ty velký a hnusný. :D "Jména" bossů bych klidně nechal jako Reaper Mothership...nebo Sovereign-class Reaper...
Uživatelský avatar
Kuboshek
Podporučík
Příspěvky: 383
Registrován: pát 28. úno 2014 16:12:20
Bydliště: Brno

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od Kuboshek »

s návazností na Honzu, 1. může byt třeba Reaper s AA gunem, 2. Destroyer Reaper 3. Reaper Mothership, Sovereign a finální Harbinger (pokud tam nechces zakomponovat Catalysta jako lasta :D ). nevím jak to máš přesně zpracovany ještě jsem ji nehral ale myslím že třeba jako uplne prvni ,,cvicnej" boss muže být :turian: Slepice :turian: ala velka ohyzdna letajici reaperska přišera ktera se v ME3 obcas objevi :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Hany
Poručík
Příspěvky: 499
Registrován: pát 25. led 2013 12:08:42
Bydliště: kdesi u Olomouce / v Brně

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od Hany »

Catalyst jako final boss :D to by bylo boží... myslím že drtivá vetšina lidí by to po ME3 uvítala :D ...pro zvrat děje by to bylo taky krutý... něco jako Mandarin v Iron Manovi 3 :D
Obrázek
Uživatelský avatar
GamerClassN7
Admin
Příspěvky: 299
Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
Bydliště: Luna Base
Kontaktovat uživatele:

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od GamerClassN7 »

oká jako final boss u citadeli bude Catalyst :D
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Uživatelský avatar
GamerClassN7
Admin
Příspěvky: 299
Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
Bydliště: Luna Base
Kontaktovat uživatele:

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od GamerClassN7 »

Honzaleco píše:...moc konkrétních jmen pro Reapery mě nenapadá...a asi bych je ani nijak zvlášť nenazýval. Kromě tradiční dvojice Sovereign a Harbinger... ;)

Jde o to, že ve hře žádný jiný jména Reaperů nezazní. Oni jsou Reapeři "v podstatě" skoro stejný a žádnej neni nijak extra výjimečnej (vyjma těch dvou - jeden je jejich předvoj, kterej se objevil 3 roky před začátkem války a druhej je hlavní Reaper).
...základní vzhled a tvar je u všech stejnej (můžou se sice lišit v detailech - počet těch chapadel, množství světel apod.); liší se akorát ve svým jádru (a to je podle vzoru rasy, která byla sklizená ke stvoření jednotlivejch Reaperů).
Jako jo, na pár novejch jmen bych přišel; ale nevim, jestli by bylo dobrý Reapery pojmenovávat a vytvořit několik dalších, svym způsobem unikátních Smrťáků.

Předpokládám, že většina protivníků ve hře budou "malí" Reapeři (Reaper Destroyer) a na závěr pak přijdou ty velký a hnusný. :D "Jména" bossů bych klidně nechal jako Reaper Mothership...nebo Sovereign-class Reaper...
Celkově je 5 typů reaprů :)
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Uživatelský avatar
Kuboshek
Podporučík
Příspěvky: 383
Registrován: pát 28. úno 2014 16:12:20
Bydliště: Brno

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od Kuboshek »

5? :/ vim o 4 pouč mě .. harbinger, sovereign class ala reapers mothership, destroyer a AA Gun at pocitam jak pocitam podle me jsou 4 typy a to navic aa gun je na destroyerovy takze fakt nevim :D
Obrázek
Uživatelský avatar
hRDLA
Kontraadmirál
Příspěvky: 1653
Registrován: stř 08. kvě 2013 20:14:00
Bydliště: Těžařská loď Jupiterské Důlní Společnosti

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od hRDLA »

No ještě je ten harvester nebo tak nějak ne? Je to v kodexu v ME3
Bite my shiny Warden ass!
Uživatelský avatar
Honzaleco
Kapitán
Příspěvky: 1147
Registrován: sob 05. led 2013 12:36:48

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od Honzaleco »

...a kodex nám říká přesně toto...:
REAPER VARIANTS
The Citadel races have classified the known variants of Reapers into four types:

* CAPITAL SHIPS are Sovereign-class Reapers two kilometers in length. They typically target the dreadnoughts, defense installations, and industrial cities of organic civilizations. Experts believe the Reapers harvest a single species of organics during each cycle of extinction to create these massive ships. Some capital ships are capable of launching small drones equivalent to fighters.

* DESTROYERS are 160 meters long and, in astounding numbers, make up the bulk of the Reaper fleet. They engage cruisers and other, smaller ships, as well as communications posts and enemy command centers. Research suggests destroyers are created from those species that are not harvested to make capital ships.

* TROOP TRANSPORTS carry husks to unconquered planets and bring victims of the harvest to Reaper processing centers. They vary in length from 200 meters to one kilometer, but, unlike capital ships and destroyers, do not appear to be self-aware. Instead, other Reapers operate troop transports remotely.

* PROCESSORS, also called "slaughter ships," are mobile centers for mass DNA harvesting. Like troop transports, processors appear to be remotely operated by sapient Reapers.
....zajímavý...že existuje ta třetí varianta jsem tušil, o čtvrtý jsem doteď nevěděl. :-O Nikdy není pozdě na to, doplnit si vzdělání... :D


hRDLA - harvester - ten drak (z ME2)? To je na stejný úrovni jako třeba Banshee neba Marauder...taky přetvořená mimozemská bytost...
Odpovědět