Normandy The Arcade

Rádi tvoříte cokoliv z Mass Effect universa? Předveďte nám.

Líbý se vám jméno Normandi The Arcade ?

Anketa končí za sob 07. čer 2014 16:56:56

Ano
6
100%
Ne
0
Žádná hlasování
 
Celkem hlasů: 6

Uživatelský avatar
hRDLA
Kontraadmirál
Příspěvky: 1653
Registrován: stř 08. kvě 2013 20:14:00
Bydliště: Těžařská loď Jupiterské Důlní Společnosti

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od hRDLA »

to byl High Dragon v DA2 (stejně jako v DAO), teda jestli mluvíš o nějakém DLC tak ty jsem ještě nehrál

jo tak to jsem myslel Processora
Bite my shiny Warden ass!
Uživatelský avatar
Honzaleco
Kapitán
Příspěvky: 1147
Registrován: sob 05. led 2013 12:36:48

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od Honzaleco »

V ME2 bylo taky něco podobnýho drakovi...z čeho pak Reapeři udělali Harvestera. Pamatuješ na tu planetu, zamořenou zeleným plynem (jak tam nebylo vidět na krok?). Párkrát tam proletěli Harvesteři...pak "vysadili" ty růžový ještěrky/pavouky/bůhví, co to bylo za přerostlou havěť...jmenovalo se to Klixen, tuším... na ty Klixeny jsi taky narazil při Gruntově rituálu...

...zrovna nedávno jsme se o těch Harvesterech bavili s Alim...
Uživatelský avatar
hRDLA
Kontraadmirál
Příspěvky: 1653
Registrován: stř 08. kvě 2013 20:14:00
Bydliště: Těžařská loď Jupiterské Důlní Společnosti

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od hRDLA »

Jaj... já neumím číst, sem četl DA2 místo ME2... jj to si pamatuju tu misi
Bite my shiny Warden ass!
Uživatelský avatar
GamerClassN7
Admin
Příspěvky: 299
Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
Bydliště: Luna Base
Kontaktovat uživatele:

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od GamerClassN7 »

Kuboshek píše:5? :/ vim o 4 pouč mě .. harbinger, sovereign class ala reapers mothership, destroyer a AA Gun at pocitam jak pocitam podle me jsou 4 typy a to navic aa gun je na destroyerovy takze fakt nevim :D
bez AAgun a to ty dvazbylí Reapři jsou vidět na konci me2 jak Reapři přilétají do naší galaxie :)
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Uživatelský avatar
hRDLA
Kontraadmirál
Příspěvky: 1653
Registrován: stř 08. kvě 2013 20:14:00
Bydliště: Těžařská loď Jupiterské Důlní Společnosti

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od hRDLA »

Vidím 4 typy a není tam Destroyer
Obrázek
Bite my shiny Warden ass!
Uživatelský avatar
GamerClassN7
Admin
Příspěvky: 299
Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
Bydliště: Luna Base
Kontaktovat uživatele:

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od GamerClassN7 »

hRDLA píše:Vidím 4 typy a není tam Destroyer
Obrázek
A ten 5. je Vládce :) takže je jich 6 Destroyer, Vládce, + ty 4 z obrázku :)
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Uživatelský avatar
Kuboshek
Podporučík
Příspěvky: 383
Registrován: pát 28. úno 2014 16:12:20
Bydliště: Brno

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od Kuboshek »

nechci vam to kazit ja stavěl reapery do projektu z materialu s kterym pracoval BW ... Vladce vypada uplne stejne jako Reapers mothership, protoze jsou vsichni oznaceni jako Sovereign Class. Harbinger ma rozdilne zpracovani v ME2 a v ME3 ale pořad je to dějově jeden a ten samy .. i v cutscenach se objevuji jen tyto 2 typy + destroyeri. a na tomto screenu z ME2 nevim teda jestli vidim dobre v pravo dole nejaky pofiderni tvar ale v hre nikde neni :D
ono kdybys pouzil tu slepici tak to mas:

1. slepice
2. aa gun
3. destroyer
4. reaper mothership
5. jako paty se da vlastne jeste pouzit ten lidsky reaper z ME2
6. sovereign
7. harbinger
8. catalyst

bez vlastni fantazie jich podle me vic nevymyslis =|
Obrázek
Uživatelský avatar
Honzaleco
Kapitán
Příspěvky: 1147
Registrován: sob 05. led 2013 12:36:48

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od Honzaleco »

...zkusim znova připomenout tohle...

"The Citadel races have classified the known variants of Reapers into four types:

* CAPITAL SHIPS are Sovereign-class Reapers two kilometers in length. They typically target the dreadnoughts, defense installations, and industrial cities of organic civilizations. Experts believe the Reapers harvest a single species of organics during each cycle of extinction to create these massive ships. Some capital ships are capable of launching small drones equivalent to fighters.

* DESTROYERS are 160 meters long and, in astounding numbers, make up the bulk of the Reaper fleet. They engage cruisers and other, smaller ships, as well as communications posts and enemy command centers. Research suggests destroyers are created from those species that are not harvested to make capital ships.

* TROOP TRANSPORTS carry husks to unconquered planets and bring victims of the harvest to Reaper processing centers. They vary in length from 200 meters to one kilometer, but, unlike capital ships and destroyers, do not appear to be self-aware. Instead, other Reapers operate troop transports remotely.

* PROCESSORS, also called "slaughter ships," are mobile centers for mass DNA harvesting. Like troop transports, processors appear to be remotely operated by sapient Reapers.
"

...přímo z kodexu (na wiki), takže jestli bych měl něčemu věřit, tak tomuhle... :D

Podle mě by se víceméně dalo říct, že Mothership/Sovereign-Class Reaper = CAPITAL SHIP. Sovereign, Harbinger a ostatní velký Reapeři - to je všechno Capital Ship. Na tom screenu jsou možná jedna, dvě lodě menší, trochu jinýho tvaru...jinak tam ale vidím samý Capital Ships. To, že jeho přední výčnělek je trochu jinýho tvaru, světel je jinej počet a jsou v jiný pozici atd. z lodě automaticky nedělá jinej typ.
Destroyer je jasnej. Jinak...ten transportní Reaper nebo Processor...u těch ani nevíme, jak vypadají...nemáme obrazovej materiál...

----------

Tl; DR - Jak Vládce, tak Harbinger a třeba ten Reaper z cutscény při bitvě nad zemí, co zničí nějakej ten křižník - všechno je jeden typ Reapera. Harbinger třeba vypadá jinak, ale je to Reaper Capital Ship.
To bych taky mohl říct, že typů Reaperů je 20 000. Jenom málo Reaperů bude vypadat navlas stejně.

Howgh, domluvil jsem. :)
Uživatelský avatar
Kuboshek
Podporučík
Příspěvky: 383
Registrován: pát 28. úno 2014 16:12:20
Bydliště: Brno

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od Kuboshek »

Honzaleco píše:Tl; DR - Jak Vládce, tak Harbinger a třeba ten Reaper z cutscény při bitvě nad zemí, co zničí nějakej ten křižník - všechno je jeden typ Reapera. Harbinger třeba vypadá jinak, ale je to Reaper Capital Ship.
To bych taky mohl říct, že typů Reaperů je 20 000. Jenom málo Reaperů bude vypadat navlas stejně.
právě že hodně jich vypada na chlup stejně akorat v cutscenach jsou trochu rozdilny :D a ktomu že vladce harbinger a reaper jsou 1 typ jasny proto jsem to zkusil nejak rozepsat do poradi ,,bossu" do hry, ze z tohoto jednoho typu muže udělat 3 bosse =)
Obrázek
Uživatelský avatar
GamerClassN7
Admin
Příspěvky: 299
Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
Bydliště: Luna Base
Kontaktovat uživatele:

Vývojářský Deníček 23:01 29.5.2014

Příspěvek od GamerClassN7 »

Byla to makačka ale dne jsem do hry přidal kolo ala GTA 2, kde budete moci skoncovat s Catalistem pokud to s ním ovšem nevyřídíte tak Jokerovy přiděláte dost starostí :D a také jsem přidal 3 konce ala ME3 pokud to někomu bude vaďit tak ať napíše vlastní konec a já ho tam mile rád přidám :D :cool:
Naposledy upravil(a) GamerClassN7 dne pát 30. kvě 2014 17:48:26, celkem upraveno 1 x.
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Uživatelský avatar
Kuboshek
Podporučík
Příspěvky: 383
Registrován: pát 28. úno 2014 16:12:20
Bydliště: Brno

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od Kuboshek »

jsem jediny kdo to s těma koncema a Catalystem nepochopil? :/ :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Hany
Poručík
Příspěvky: 499
Registrován: pát 25. led 2013 12:08:42
Bydliště: kdesi u Olomouce / v Brně

Re: Vývojářský Deníček 23:01 29.5.2014

Příspěvek od Hany »

GamerClassN7 píše:...také jsem přidal 3 konce ala ME3...
doufám, že jsi použil stejné odstíny! :D ...není červená jako červená ://
Obrázek
Uživatelský avatar
hRDLA
Kontraadmirál
Příspěvky: 1653
Registrován: stř 08. kvě 2013 20:14:00
Bydliště: Těžařská loď Jupiterské Důlní Společnosti

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od hRDLA »

Nejlepší červená a jediná červená je dominiově červená
Bite my shiny Warden ass!
Uživatelský avatar
GamerClassN7
Admin
Příspěvky: 299
Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
Bydliště: Luna Base
Kontaktovat uživatele:

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od GamerClassN7 »

Kuboshek píše:jsem jediny kdo to s těma koncema a Catalystem nepochopil? :/ :D
A co na tom nechápeš prostě konce ve 3 barvách Red Green Blue :)
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Uživatelský avatar
GamerClassN7
Admin
Příspěvky: 299
Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
Bydliště: Luna Base
Kontaktovat uživatele:

Vývojářský Deníček 09:30 31.5.2014

Příspěvek od GamerClassN7 »

Část ala gta2 je hotová i s texturami není příliš dlouhá ale co, alespoň si budete také moci zahrát za Sheparda. :dance: :yea: :-D
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Uživatelský avatar
Kuboshek
Podporučík
Příspěvky: 383
Registrován: pát 28. úno 2014 16:12:20
Bydliště: Brno

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od Kuboshek »

GamerClassN7 píše:
Kuboshek píše:jsem jediny kdo to s těma koncema a Catalystem nepochopil? :/ :D
A co na tom nechápeš prostě konce ve 3 barvách Red Green Blue :)
... prave me ta hra přestala lakat :/
Obrázek
Uživatelský avatar
GamerClassN7
Admin
Příspěvky: 299
Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
Bydliště: Luna Base
Kontaktovat uživatele:

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od GamerClassN7 »

Kuboshek píše:
GamerClassN7 píše:
Kuboshek píše:jsem jediny kdo to s těma koncema a Catalystem nepochopil? :/ :D
A co na tom nechápeš prostě konce ve 3 barvách Red Green Blue :)
... prave me ta hra přestala lakat :/

No tak jestli chceš tak napiš svůj konec a já k němu udělám animace a použiji ho.
ps tak extra kvůli tobě jsem přidal i refusal nebo jak se jmenuje a upravil jsem ho do podoby že jakmile je poražen Catalist (poslední Boss fight) tak Reapři jsou dezorientovaní a tak jsou schopny spojené síly Citadeli je porazit :)
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Uživatelský avatar
Kuboshek
Podporučík
Příspěvky: 383
Registrován: pát 28. úno 2014 16:12:20
Bydliště: Brno

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od Kuboshek »

tak ja nevim ja co hral remake hry na mobilu tak se nedrzely celyho deje ja myslel ze to mas proste arcadovku ze udelas nejaky lvl prijde boss na konci catalist a tecka :D
Obrázek
Uživatelský avatar
GamerClassN7
Admin
Příspěvky: 299
Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
Bydliště: Luna Base
Kontaktovat uživatele:

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od GamerClassN7 »

Kuboshek píše:tak ja nevim ja co hral remake hry na mobilu tak se nedrzely celyho deje ja myslel ze to mas proste arcadovku ze udelas nejaky lvl prijde boss na konci catalist a tecka :D
Nn je to Arkádovka ze staré školy ale navíc jako bonus sleduje osud Jokera v 10lv. vybraných tak aby reprezentovali
období ME3 + má MP
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Uživatelský avatar
GamerClassN7
Admin
Příspěvky: 299
Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
Bydliště: Luna Base
Kontaktovat uživatele:

Re: Normandi The Arcade

Příspěvek od GamerClassN7 »

Práce jsou tímto zastaveny jelikož se nenašel žádný grafik :(
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Odpovědět