Online Pass

Máte nějaké problemy s hrou? Zde je můžete řešit.
Uživatelský avatar
JiAliZe
Rotný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 04. úno 2013 16:50:43
Bydliště: Plzeň

Online Pass

Příspěvek od JiAliZe »

Dobrý den

Po zapnutí ME3 mi v menu dole pod druhým počítačem vyskočí nápis "Redeem/purchase online pass" Nepřipojím se k Multiplayeru ani neověřím DLC.

Podle BioWare Social Network vlastním: Online Pass (N7 Collector's Edition) Mass Effect 3 PC --- Ale netuším jestli nemá omezenou platnost

Už jsem opakovaně skoušel aktualizovat, nechat origin opravit instalaci a jednou jsem už ME3 odinstaloval a znovu nainstaloval. Origin normálně znovu nainstaloval všechna DLC, ale po zapnutí ME3 se mi neověřili právě stažená DLC, protože mi opět vyskočila ona hláška.

Jinak hraji ME3 od vydání a zatím jsem tento problém neměl. Origin nick: JiAliZe_CZ

Už mi tento problém trvá 3 dni a pomalu mi dochází nápady. :(
Obrázek
Uživatelský avatar
Swen von Walhallion
Komandér
Příspěvky: 984
Registrován: pon 14. led 2013 8:18:59
Bydliště: Zwittau
Kontaktovat uživatele:

Re: Online Pass

Příspěvek od Swen von Walhallion »

hmm zkusit reinstal originu nebo podpora BW nic jinyho me nenapada
Obrázek
You can fight like a Krogan, run like a leopard - but you'll never be better than Commander Shepard!
Uživatelský avatar
Odplata
Desátník
Příspěvky: 95
Registrován: čtv 09. srp 2012 17:29:05

Re: Online Pass

Příspěvek od Odplata »

JiAliZe píše:Dobrý den

Po zapnutí ME3 mi v menu dole pod druhým počítačem vyskočí nápis "Redeem/purchase online pass" Nepřipojím se k Multiplayeru ani neověřím DLC.

Podle BioWare Social Network vlastním: Online Pass (N7 Collector's Edition) Mass Effect 3 PC --- Ale netuším jestli nemá omezenou platnost

Už jsem opakovaně skoušel aktualizovat, nechat origin opravit instalaci a jednou jsem už ME3 odinstaloval a znovu nainstaloval. Origin normálně znovu nainstaloval všechna DLC, ale po zapnutí ME3 se mi neověřili právě stažená DLC, protože mi opět vyskočila ona hláška.

Jinak hraji ME3 od vydání a zatím jsem tento problém neměl. Origin nick: JiAliZe_CZ

Už mi tento problém trvá 3 dni a pomalu mi dochází nápady. :(
Ja som mal podobný problém, ale mne pomohlo preinštalovať Bonus Content Collector Edition Materials, ale ak si preinštaloval celú hru tak jedine skúsiť live chat podporu... mne tam už viackrát pomohli.
Obrázek
Uživatelský avatar
Bouner
Admin
Příspěvky: 180
Registrován: stř 25. črc 2012 18:51:57
Bydliště: Brno

Re: Online Pass

Příspěvek od Bouner »

Zkusit reinstal, popř když budeš psát na podporu, připrav si velkou dávku nervů neboť dostaneš araba co ti poradí "předdefinované" odpovědi a nic víc (já řeším už 2 měsíce chybné zobrazování nicků ve friendlistu a pořád nic). Jinak je to bug na straně EA, občas se stává že to někoho kickne i uprostřed hry s hláškou kterou si popsal/že nevlastníš žádne z mp DLC atd atd.
Obrázek
Uživatelský avatar
JiAliZe
Rotný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 04. úno 2013 16:50:43
Bydliště: Plzeň

Re: Online Pass

Příspěvek od JiAliZe »

Tak zatím nic nepomohlo, alespoň že mám dovolenou a mám čas si 2x denně přeinstalovat origin a ME3 :D :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Green
Admin
Příspěvky: 884
Registrován: stř 25. črc 2012 18:41:54
Bydliště: Orbita Pluta
Kontaktovat uživatele:

Re: Online Pass

Příspěvek od Green »

Tak už jedině zkusit support na EA. Česká pobočka funguje celkem dobře a rychle.
Obrázek
Pro zájemce o Star Citizen - bonusový link pro ingame kredity!
https://robertsspaceindustries.com/enli ... -TQ5W-KP3R" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
JiAliZe
Rotný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 04. úno 2013 16:50:43
Bydliště: Plzeň

Re: Online Pass

Příspěvek od JiAliZe »

Tak nakonec problém vyřešila česká help, tím že mi prostě vystavila nový Online Pass, mimochodem teď podle BioWare Social Network vlastním 2x bonusový materiál a 2x ME3 soundtrack =)

Takže pokud máte nebo budete mít stejný problém, rovnou pište na: https://help.ea.com/cz" onclick="window.open(this.href);return false; =* Já nevím jak Vy, ale já je mám teď prostě rád =*
Obrázek
Uživatelský avatar
Odplata
Desátník
Příspěvky: 95
Registrován: čtv 09. srp 2012 17:29:05

Re: Online Pass

Příspěvek od Odplata »

JiAliZe píše:Tak nakonec problém vyřešila česká help, tím že mi prostě vystavila nový Online Pass, mimochodem teď podle BioWare Social Network vlastním 2x bonusový materiál a 2x ME3 soundtrack =)

Takže pokud máte nebo budete mít stejný problém, rovnou pište na: https://help.ea.com/cz" onclick="window.open(this.href);return false; =* Já nevím jak Vy, ale já je mám teď prostě rád =*
Výborne... ta CZ podpora, akými spôsobmi sa tam dá s nimi kontaktovať... mailom a telefonicky alebo majú aj chat ako na anglickej podpore?
Obrázek
Uživatelský avatar
JiAliZe
Rotný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 04. úno 2013 16:50:43
Bydliště: Plzeň

Re: Online Pass

Příspěvek od JiAliZe »

Odplata píše:Výborne... ta CZ podpora, akými spôsobmi sa tam dá s nimi kontaktovať... mailom a telefonicky alebo majú aj chat ako na anglickej podpore?
Kontaktuješ je přes Email, mají na to vlastní dotazník!
hlavně je důležité přesně napsat verzi hry (zda se jedná o ME3, ME3 N7 Collector's Edition, ME 3 N7 Digital Deluxe Edition, ....)
potom napíšeš platformu (PC, Xbox, PS)
popíšeš co nejpřesněji problém
mají tam i množnost přiložit obrázek či soubor
a přiložíš kontaktní údaje

a pak už jenom čekáš, až ti napíšou
kontrolují to každý pracovní den =((
Obrázek
ponocny
Vojín
Příspěvky: 11
Registrován: stř 01. srp 2012 8:23:30

Re: Online Pass

Příspěvek od ponocny »

JiAliZe píše:
Odplata píše:Výborne... ta CZ podpora, akými spôsobmi sa tam dá s nimi kontaktovať... mailom a telefonicky alebo majú aj chat ako na anglickej podpore?
Kontaktuješ je přes Email, mají na to vlastní dotazník!
hlavně je důležité přesně napsat verzi hry (zda se jedná o ME3, ME3 N7 Collector's Edition, ME 3 N7 Digital Deluxe Edition, ....)
potom napíšeš platformu (PC, Xbox, PS)
popíšeš co nejpřesněji problém
mají tam i množnost přiložit obrázek či soubor
a přiložíš kontaktní údaje

a pak už jenom čekáš, až ti napíšou
kontrolují to každý pracovní den =((
prosím tě do jaký kategorie si to psal na tom EA supportu?
Uživatelský avatar
JiAliZe
Rotný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 04. úno 2013 16:50:43
Bydliště: Plzeň

Re: Online Pass

Příspěvek od JiAliZe »

ponocny píše: prosím tě do jaký kategorie si to psal na tom EA supportu?
Kategorie * Internetové stránky / online služby
Podkategorie *Nelze se připojit k serveru
Obrázek
ponocny
Vojín
Příspěvky: 11
Registrován: stř 01. srp 2012 8:23:30

Re: Online Pass

Příspěvek od ponocny »

JiAliZe píše:
ponocny píše: prosím tě do jaký kategorie si to psal na tom EA supportu?
Kategorie * Internetové stránky / online služby
Podkategorie *Nelze se připojit k serveru
Dík
Sphingo
Vojín
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 14. úno 2013 14:39:22

Re: Online Pass

Příspěvek od Sphingo »

Zdravím...koukám,že tady měl někdo stejné problémy jako já :? Už od pátku 8.2. se taky němůžu přihlásit k Multiplayeru.V pondělí jsem psal na EA tech. podporu a jejich odpověď do 24hodin zatím nedorazila.Ve středu jsem psal znovu a zatim nic...snad se dočkám,než příjde nějaký víkendový úkol :(
Uživatelský avatar
JiAliZe
Rotný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 04. úno 2013 16:50:43
Bydliště: Plzeň

Re: Online Pass

Příspěvek od JiAliZe »

Sphingo píše:Zdravím...koukám,že tady měl někdo stejné problémy jako já :? Už od pátku 8.2. se taky němůžu přihlásit k Multiplayeru.V pondělí jsem psal na EA tech. podporu a jejich odpověď do 24hodin zatím nedorazila.Ve středu jsem psal znovu a zatim nic...snad se dočkám,než příjde nějaký víkendový úkol :(
A obdržel si alespoň E-mail?

Vážený/á EA Customer,
Děkujeme Vám za dotaz.. Číslo dotazu ........ byl vytvořen. Náš herní poradce se s Vámi brzy spojí.
Děkujeme Vám za přízeň a trpělivost a těšíme se na brzký kontakt..
S pozdravem,
Zákaznická podpora EA

Já jenom jestli si uvedl kontaktní údaje?
A když na stránkách zadáš ono číslo ........ tak se můžeš online podívat, jaký je postup a jestli se ti věnují (někdo to už alespoň četl)
Obrázek
Sphingo
Vojín
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 14. úno 2013 14:39:22

Re: Online Pass

Příspěvek od Sphingo »

JiAliZe píše:
Sphingo píše:Zdravím...koukám,že tady měl někdo stejné problémy jako já :? Už od pátku 8.2. se taky němůžu přihlásit k Multiplayeru.V pondělí jsem psal na EA tech. podporu a jejich odpověď do 24hodin zatím nedorazila.Ve středu jsem psal znovu a zatim nic...snad se dočkám,než příjde nějaký víkendový úkol :(
A obdržel si alespoň E-mail?

Vážený/á EA Customer,
Děkujeme Vám za dotaz.. Číslo dotazu ........ byl vytvořen. Náš herní poradce se s Vámi brzy spojí.
Děkujeme Vám za přízeň a trpělivost a těšíme se na brzký kontakt..
S pozdravem,
Zákaznická podpora EA

Já jenom jestli si uvedl kontaktní údaje?
A když na stránkách zadáš ono číslo ........ tak se můžeš online podívat, jaký je postup a jestli se ti věnují (někdo to už alespoň četl)
Ahoj,jo uvedl jsem tam všechno.Dneska jsem tam volal,klasická výmluva,že toho mají hodně,tak se omlovají.Obratem mi deaktivoval moji verzi ME3:CE a řekl mi nový CD klíč,který jsem aktivoval.Hru jsem rozjel a pravá strana v menu naskočila.Tak jsem poděkoval a zavěsil.A v zápětí mi zas vyskočilo,že nelze ověřit stažený obsah pro hru...mám se přihlasit pod účet pod,kterým jsem daný obsah koupil. x) Tak tam budu muset prudit znova :D Ale mulťak jede a můžu aspon splnit víkendový úkol.
Uživatelský avatar
JiAliZe
Rotný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 04. úno 2013 16:50:43
Bydliště: Plzeň

Re: Online Pass

Příspěvek od JiAliZe »

Sphingo píše:..... A v zápětí mi zas vyskočilo,že nelze ověřit stažený obsah pro hru...mám se přihlasit pod účet pod,kterým jsem daný obsah koupil. x) Tak tam budu muset prudit znova :D Ale mulťak jede a můžu aspon splnit víkendový úkol.
Tuhle chybovou hlášku už jsem s nimi řešil! jedná se o to, že nyní vlastníš, nebo alespoň já! 2x bonusový materiál a 2x soundtrack, ten původní soundtrack je totiž vázaný na tvůj starý Online Pass a hra nemůže právě ověřit ten soundtrack

podívej se schválně na Bioware Social Netvork, jestli taky nevlastníš 2x Soundtrack
Obrázek
Sphingo
Vojín
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 14. úno 2013 14:39:22

Re: Online Pass

Příspěvek od Sphingo »

JiAliZe píše:
Sphingo píše:..... A v zápětí mi zas vyskočilo,že nelze ověřit stažený obsah pro hru...mám se přihlasit pod účet pod,kterým jsem daný obsah koupil. x) Tak tam budu muset prudit znova :D Ale mulťak jede a můžu aspon splnit víkendový úkol.
Tuhle chybovou hlášku už jsem s nimi řešil! jedná se o to, že nyní vlastníš, nebo alespoň já! 2x bonusový materiál a 2x soundtrack, ten původní soundtrack je totiž vázaný na tvůj starý Online Pass a hra nemůže právě ověřit ten soundtrack

podívej se schválně na Bioware Social Netvork, jestli taky nevlastníš 2x Soundtrack
JJ už jsem na to koukal je to tam víc krát.Měl jsem,ale zakoupenou Omegu a tu jsem naposledy hral.A když dám pokračovat tak to nelze načíst.Možná,že je to tou změnou nebo se zrušili uložené pozice,ale ty jsou zase na cloudu tak nevím...napsal sem tam dotaz a na ten už tak moc nespěchám...stejně většinou teď hraju mulťak ;)
VitekS
Vojín
Příspěvky: 5
Registrován: sob 18. kvě 2013 13:56:24

Re: Online Pass

Příspěvek od VitekS »

Tak mám stejný problém, včera jsem zakoupil Digital Delux Edici a DLC nejdou autorizovat. Uvidíme co na to EA. Ale zas co bych chtěl za 9USD :D
Uživatelský avatar
Swen von Walhallion
Komandér
Příspěvky: 984
Registrován: pon 14. led 2013 8:18:59
Bydliště: Zwittau
Kontaktovat uživatele:

Re: Online Pass

Příspěvek od Swen von Walhallion »

idealni je zavolat na ceskej support, na mail sem se snad nikdy odpovedi od EA nedockal a jejich live chat je okupovanej desnyma n00bam ...
Obrázek
You can fight like a Krogan, run like a leopard - but you'll never be better than Commander Shepard!
VitekS
Vojín
Příspěvky: 5
Registrován: sob 18. kvě 2013 13:56:24

Re: Online Pass

Příspěvek od VitekS »

tak na email odpovídají, ale ty jejich rady stojí za to. Klasické uninstal a install a pak že Digital Delux verze asi nebude pro náš region. To mi trochu hlava nebere
Odpovědět