Chvilky frustrace napříč ME

Dokončili jste hru a chcete si popovídat o příběhu? Zde můžete.
Uživatelský avatar
Vlada47
Podporučík
Příspěvky: 371
Registrován: stř 06. úno 2013 20:47:52

Re: Chvilky frustrace napříč ME

Příspěvek od Vlada47 »

Bah... Vanguards can deal with this sh*t https://youtu.be/mlR8-ksIgkY?t=21m47s. :D
Uživatelský avatar
destanov
Rotný
Příspěvky: 171
Registrován: úte 28. kvě 2013 21:27:54

Re: Chvilky frustrace napříč ME

Příspěvek od destanov »

Vlada47 píše:Jo tohle... to bylo těžký? O_o Vždyť je to jenom běhaní dokolečka a mačkání spínačů a nějaký to střílení navíc. Mě to přišlo jako celkem tradiční combat zone, co měla o trochu víc nepřátel. :)
Tak nevím, za vojáka a na druhou největší obtížnost mi to celkem dalo zabrat. :) A řekl bych, že to video toho sentinela nebude na nějak vysokou obtížnost.
Uživatelský avatar
Vlada47
Podporučík
Příspěvky: 371
Registrován: stř 06. úno 2013 20:47:52

Re: Chvilky frustrace napříč ME

Příspěvek od Vlada47 »

Sentinel? Kde je Sentinel? O_o
Uživatelský avatar
destanov
Rotný
Příspěvky: 171
Registrován: úte 28. kvě 2013 21:27:54

Re: Chvilky frustrace napříč ME

Příspěvek od destanov »

Vlada47 píše:Sentinel? Kde je Sentinel? O_o
Eh...Vanguard. Mea cupla. :$
Uživatelský avatar
Honzaleco
Kapitán
Příspěvky: 1147
Registrován: sob 05. led 2013 12:36:48

Re: Chvilky frustrace napříč ME

Příspěvek od Honzaleco »

...taky se mi zdá, že na to, že je to hraný na Insanity, to jde ňák moc hladce... :) To bude tim Vanguardem a neustálym dobíjením bariér Chargováním... ://
Uživatelský avatar
Vlada47
Podporučík
Příspěvky: 371
Registrován: stř 06. úno 2013 20:47:52

Re: Chvilky frustrace napříč ME

Příspěvek od Vlada47 »

Je fakt, že Vanguard je poměrně godlike ve trojce... ale všichni víme, že to je díky neskutečnýmu skillu toho hráče. :D
Uživatelský avatar
Honzaleco
Kapitán
Příspěvky: 1147
Registrován: sob 05. led 2013 12:36:48

Re: Chvilky frustrace napříč ME

Příspěvek od Honzaleco »

...to ale musim potvrdit, měl jsem tu čest bejt občas očitej svědek...a tenhle případ to potvrzuje...

OT: Trochu mě v tomhle videu zaskočila volba zbraně...čekal jsem Claymore, ne Raider... :D
Uživatelský avatar
Vlada47
Podporučík
Příspěvky: 371
Registrován: stř 06. úno 2013 20:47:52

Re: Chvilky frustrace napříč ME

Příspěvek od Vlada47 »

Tou dobou jsem se snažil mít co nejkratší cooldown (myslim kolem 170 až 180% bonus), tak jsem používal lehčí zbraně. Časem jsem zjistil, že na moje potřeby stačí tak okolo +120% (Claymore X dává asi +145%, když nepoužiješ žádnou druhou zbraň).
Uživatelský avatar
Jerry501
Desátník
Příspěvky: 51
Registrován: stř 22. črc 2015 21:04:11
Bydliště: Liberec

Re: Chvilky frustrace napříč ME

Příspěvek od Jerry501 »

Tak zaprvé co se týče sporu ohledně gethů (a ui obceně) tímto problémem se dobře zabývá film AUTOMATA s Banderasem, nebo EX MACHINA, či I, ROBOT a tímto problémem se zabývají filozofové, vědci a všíchni ostatní od zrodu myšlenky umělé inteligence a krom toho nikdo z vás v této diskuzi nezmínil o UI toho zmr.a na konci hry což byla ta největší svině z celé hry (ten sviňskej malej parchant, víte proč ho nemůžete poslat doprdele a zmlátit ho, protože v USA nesmíte dát dítětí ani výchovný pohlavek, pokud nechcete aby vás zavřeli, bejt to hra z ruska tak by jste mu řekli ''Перейти ебать вы чертовски пизда не трахал меня было такое расстояние, пусть я умру мои друзья, чертовски умереть, поэтому я даю мне чертовски ребенка диктуют, что делать, получить, чтобы отправить чертов ублюдок туда, где они пришли сюда, и вам мою чертову ерунду вы оставите для себя.'' jinak řečeno (Jdi doprdele ty zasra.. pí.., nesr.. jsem se takovou dálku, nenechal jsem umřít své kamarády, kur.. neumřel jsem proto, aby mi nějaký posra.. dítě diktovalo co mám dělat, koukej poslat ty zku.vený zmr.. zpátky odkud sem přišli a ty svý podělaný kecy si nech pro sebe. A happy ending) .

Potom v ME1 mě, stejně jako mnoho dalších vadilo zkoumání planet s mako, ze začátku to byla zábava ale v půlce planet jsem už jen jezdil k věcem k misím a ostatní jsem vynechával, potom mě dost frustovalo, že u prodejce jste mohli porovnat zbroj s pouze členy družiny a na Normandii jen se Shepardem což mě opravdu iritovalo, poto mě spíše mrzí nežli frustuje nedostatek rozmanitosti zbroje, vždyť to byly ty samé zbroje jen jiné barvy. Jnak nevím proč ale hned od prvního setkaní s Ashley jsem jí neměl rád a proto když jsem se měl rozhdovat co sní n Virmire dál dělat, její smrt byla pro mě jasná volba (už 4x).
V ME2 mě stejně jak v 1 vadilo skenování opět polovina planet jo, ale pak jsem na to kašlal a toho se obávám i ve ME4 že zkoumání galaxie bude sprvu docela zábava,ale po chvíly to spadne do nudné rutiny. Potom mě asi nejvíce frustoval fakt, že chlastání nikam nevede narozdíl od ME3, ale nejvíc mě štvalo je to, že mi ustavične chcípali rybičky, jednou je zapomenete nakrmit a ty svině za několik tisíc chcípnou. A potom takový detily jako třeba když máte romanci s Liarou a pak zaní ve 2 jdete a máte na sobě helmu tak ji při přivítacím polibku nesundá (to dobře vyřešily ve trojce tím, že můžete být při rozhovorech bez helmy), nebo fakt, že vás nijak nepřipraví na poslední misi a když to hrajete poprví tak nevíte, že vám tam lidé umřou, což mě fakt nasralo, protože jsem si docela oblíby Thena a pak jsem ho poslal ventilací a při zavírání dveří ji schytal, tím mě nasrali, jinak to co většině lidí na dvojce vadí, že je taková zpomalená narozdíl od 1 a 3 kde ten děj sviští, mě osobně tolik nevadil protože jsem toho využil k poznání ostatních.
A nakonec ME3 tam se byl šťastnej jak malej kluk z tě rozhovorů s ostatnímy, chvílema jsem si připadal jako kdyby bylo moji skuteční přátelé ( tedy do chvíle než to posrali tím koncem), ale vadili mi, že některé rozhodnutí barali jako reneg. viz zastřelení záhadného. Taky jsem byl sklamán závěrečnou bitvou jak zde již psali ostatní. A ano nastala veliká fustrace při chránění raket tam jsem se zapotil i na nejlehčí obtížnost. Osobně jsem byl s ME3 do začátku závěrečné bitvy nadmíru spokojen.
A samozřejmě největší frustrace celé trilogie, taliin oblyčej (to že ho ukáže na fotce jsem ve hře neměl to je při nějaký specifiký kombinaci děje nebo DLC?) a asi absence romancí mezi členy posádky (oni mezi sebou nejen EDI s Jokerem).
Největší frustrací je, ale fakt, že ME trilogie je v podstatě kombinace Dragon age, SW KOTOR A SWTOR, příběh je dosti podobný tomu v dragon age alespoj základní myšlenky, systém renegate a paragon je zas ze světa SW(dark and light side i to změna tváře), ale zas na druhou stranu všechna klišé originálně poslpojena jedinečným způsobem.
Tak to je asi vše, sice bych s vámi rád rozebíral téma UI, či rozhodování o osudu rasy, neboť o tato témata docela zajímám, ale do tohoto topicu to nepatří.
Děkuji za vaši pozornost.
Uživatelský avatar
BatouT101
Komandér
Příspěvky: 961
Registrován: sob 05. led 2013 11:47:01
Bydliště: ZEMĚ

Re: Chvilky frustrace napříč ME

Příspěvek od BatouT101 »

Jerry501 píše: ...
A samozřejmě největší frustrace celé trilogie, taliin oblyčej (to že ho ukáže na fotce jsem ve hře neměl to je při nějaký specifiký kombinaci děje nebo DLC?) a asi absence romancí mezi členy posádky (oni mezi sebou nejen EDI s Jokerem).
...
...
...
Odhalení obličeje Tali (po třech dílech ME), je frustrace snad každého kdo měl s Tali romanci... Toho tady na fóru je taky hodně. Když si vybereš v ME3 Tali za partnerku tak ti ve hře jen vrznou její fotku na noční stolek. Toť vše. .. :|

Konec hodně podcenili a hold odflákli to je fakt...(to se rozebírá taky všude)
...a starej "dobrej Catalist"? To je debata na několik dlouhých večerů... =)
Synthesis - my choice

"All beings have a right to life, regardless of the platform they run."
Uživatelský avatar
Starbound
Rotný
Příspěvky: 190
Registrován: pon 27. črc 2015 22:33:03

Re: Chvilky frustrace napříč ME

Příspěvek od Starbound »

Hmm já jsem po dohrání celé série spíš v rozpoložení chválit, ale když už tu je i téma na hejtování, tak taky něco vyždímám :D

ME1:
1) Celé se to trochu táhlo, starání se o zbroj/zbraně všech členů posádky mi přišlo možná moc komplikované

ME2:
1) Změna mechanik používaní zbraní - overheat v jedničce mi vyhovoval více, než chladící zásobníky.

2) Skenování je úplně k ničemu - na jednu stranu nemůžu přestat jako explorerský typ, na druhou stranu za to nedostanu vůbec žádnou odměnu, ani zmínku, ani achievement. Milion surovin a nic z toho. Trošku nevyužitý potenciál.


ME3:
1) Blbá americká snaha hrát na city skrze dítě, ke kterému by měl mít člověk vztah jen z principu, že je to dítě, a ne, že má skutečný vztah ke konkrétní osobě. Zbytečně natahované scény - proboha, vždyť je válka, miliony lidí umírají, přátelé umírají, a hrdina celé galaxie který by měl být jeden z nejsilnějších osobností si dělá takové starosti kvůli jednomu děcku? A ještě ho pak trápí ve snech? Odhalení catalystu na konci mi vůbec nevadilo, ale princip, že to mělo podobu dítěte ano!

2) Souboje a mise ze stránky hratelnosti - téměř všechno bylo hrozně předvídatelné, spousta věcí se opakovala. Tohle začalo už ve dvojce, kdy člověk přišel do místnosti a viděl nesmyslně rozmístěné bariéry, za které se dá schovat. ve trojce se k tomu přidává

3) Harbringer - bylo mi líto, že mu nebyl dán prostor, trochu by to člověk očekával po tom rozhovoru se Severeignem

4) Závěr - líbil se mi (opravdu!), ale nezlobila bych se za větší využití pečlivě sesbíraných jednotek do války či týmu z Normandy

Overall:

Shepard male vs female - chlap má oproti ženské slabší dabing, takže pro mě jasná volba pro femshep

Milostné scény - v jedničce nasadili vysokou laťku, která mi pak trošku chyběla, když byla očekáváná - s Garrem jen objetí/pusa mimo kameru. Naštěstí vynahrazeno velmi dobrými dialogy, ale nechápu proč u někoho je vidět víc a u dalšího míň :) Což souvisí i s Tali a jejím obličejem - pokud ta fotka na stolku není nějaký fake, tak to hodně odflákli, když je to jen upravená fotka lidské ženy.
Obrázek
Uživatelský avatar
Vunaldo
Desátník
Příspěvky: 58
Registrován: čtv 29. srp 2013 16:26:40
Bydliště: Kábul

Re: Chvilky frustrace napříč ME

Příspěvek od Vunaldo »

... Probing Uranus ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Jerry501
Desátník
Příspěvky: 51
Registrován: stř 22. črc 2015 21:04:11
Bydliště: Liberec

Re: Chvilky frustrace napříč ME

Příspěvek od Jerry501 »

Souhlasím s tebou, soustředění se pouze na jedno dítě běhe masakru všech bylo trochu špatné rozhodnutí, podle mě kdyby poukázali na utrpení větší skupiny všech věkových kategorií a do toho přidali nakonec detail toho dítěte, myslím, že by to mělo větší účinek, nebo naopak použít někoho koho známe a mohli jsem si k němu vytvořit během hraní nějaký vztah a to, že to dítě pak vídáme ve snu, myšlenka noční můry , že nezachráníte všechny je výborna, ale nevystihli ji zrovna dobrým způsoben, hlavně to otravné poloužení, kdyby místo toho udělali jen video bylo by to možná lepší, ale to je zase věc názoru.
Jinak konec (nechci rozebírat jestli dobrý, nebo špatný, čistě jen frustrace) byl podle mě frustrujcí v tom, že bylo více otázek než odpovědí, ano víme kdo stvořil reapry,ale zas nevím kdo stvořil catalyst (čož na druhou stanu by bylo dobré kdyby na to navázali nějakým pokračování, nemusí hned ve 4, al třeba nějaké DLC Origin).
Potom myšlenka zabití obětování hrdiny se do této série hodí, protože po celou trilogii rozhodujete koho obětujete a koho zachráníte, takže tedy udělat na konci poslední rozhodnutí byl dobrý nápad a že i když uděláte vše dobře tak stejně prohrajete, taky prostě realita, ano mohle se z toho vytřískat více a ano mohli tuto geniální myšlenku lépe přednést, ale jak to všichni píší, je to věc názoru.
A vidím, že opět zabíhám jinam do tématu :marker: takže raději skončím, moc se za to omlouvá, ale občas se prostě rozjedu a rozvíjím své myšlenky až jsem úplně někde jinde, tak doufám že mi to odpustíte. :pheeu:
A opět, dík za pozornost ;)
Uživatelský avatar
BatouT101
Komandér
Příspěvky: 961
Registrován: sob 05. led 2013 11:47:01
Bydliště: ZEMĚ

Re: Chvilky frustrace napříč ME

Příspěvek od BatouT101 »

Jerry501 píše: ...
...
Jinak konec (nechci rozebírat jestli dobrý, nebo špatný, čistě jen frustrace) byl podle mě frustrujcí v tom, že bylo více otázek než odpovědí, ano víme kdo stvořil reapry,ale zas nevím kdo stvořil catalyst..
...
...
Catalist vytvořily Leviatani. V DLC o nich. ;)

Starbound < (ME2 bod.2) Naprosto stejnou frustraci se skenováním planet jsem měl jako ty. Lepe bych to nepopsal. =)
Synthesis - my choice

"All beings have a right to life, regardless of the platform they run."
Uživatelský avatar
Jerry501
Desátník
Příspěvky: 51
Registrován: stř 22. črc 2015 21:04:11
Bydliště: Liberec

Re: Chvilky frustrace napříč ME

Příspěvek od Jerry501 »

To jsem si přečetl poté co jsem to odeslal :D
Uživatelský avatar
Honzaleco
Kapitán
Příspěvky: 1147
Registrován: sob 05. led 2013 12:36:48

Re: Chvilky frustrace napříč ME

Příspěvek od Honzaleco »

Ad konec:
...víte, co na něm bylo (taky) "frustrující"?

...tohle řekl Casey Hudson (mimo jiné) v jednom interview před vydáním ME3:
"At this point we’re taking into account so many
decisions that you’ve made as a player and reflecting a lot of that
stuff. It’s not even in any way like the traditional game endings,
where you can say how many endings there are or whether you got
ending A, B, or C"


(berou v úvahu spoustu rozhodnutí, co hráči udělali a v žádnym případě to nebude jako konce jinejch her, který se dají spočítat anebo kde jsou konce A, B, C...)

http://www.gameinformer.com/b/features/ ... ageIndex=2" onclick="window.open(this.href);return false;

----------

...a já nevim...mam se smát, brečet nebo třeba nadávat...? :D
Uživatelský avatar
Starbound
Rotný
Příspěvky: 190
Registrován: pon 27. črc 2015 22:33:03

Re: Chvilky frustrace napříč ME

Příspěvek od Starbound »

Honzaleco píše:Ad konec:
...víte, co na něm bylo (taky) "frustrující"?
...
...a já nevim...mam se smát, brečet nebo třeba nadávat...? :D
Těžko říct v herním vývoji, vždycky tam máš strašně moc faktorů:
1) Když se série stane úspěšnou, vždycky se do ní začnou přidávat takové věci, které mají oslovit větší cílovou skupinu > více klišé, mainstreamu
2) Občas se přichomýtne producent/vydavatel který má přímý vliv na vývoj a výsledek pak nevisí úplně na vývojářích, ale na preferencích toho, kdo drží moc
3) Zdroje - někdy prostě na všechno nezbydou prachy/čas a stává se to u i takhle velkých projektů, kde se to samozřejmě nedá jen tak přiznat
4) Hry se nevyrábí ale vyvíjí => spousta věcí co se řekne před vydáním se může změnit, což je přirozené a mělo by se s tím počítat
5) Někdy nastane kreativní slepota - lidi jsou přesvědčeni o tom že to, na čem dělají je skvělé a nemůžou si to nikdy dostatečně ověřit, dokud to nevypustí naostro. Navíc nikdy nelze vyhovět všem a vždy bude nějaká skupina lidí nadávající, že to není podle nich.

...jak jsem řekla, konec se mi líbil. ME beru od začátku spíše jako interaktivní film než vyloženě herní zážitek a závěr je onanie cutscén, jak jsem očekávala :) vůbec mě netrápí co by kdyby, nebo co kdy řekl vývojář pro tisk. Chápu, že spousta lidí to má jinak, a spousta hejtů dává smysl, ale já vycházím převážně ze svých vlastních pocitů a taky z toho, že kdybych všechno měla přetvářet podle toho jak chci, tak se mi nelíbí snad nic :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Jerry501
Desátník
Příspěvky: 51
Registrován: stř 22. črc 2015 21:04:11
Bydliště: Liberec

Re: Chvilky frustrace napříč ME

Příspěvek od Jerry501 »

Tak toto byl asi ten nejlepší příspěvek ke konci hry, který jsem doteď četl a po zamyšlení s ním souhlasím, neboť když to vezmu pocitově (první hraní) tak to bylo, rozhovor s catalystem '' WTF! :wtf: '' , rohodnutí '' Přeci nezabiju Gethy když jsem je zrovna osvobodil :fu: !!!'' po shlédnutí cutscén (mám ME Trilogy) '' OH, SHIT!! ZABILI SHEPARDA, TY PARCHANTI :O :shot: :(( !!! a potom když jsem o všem začal přemýšlet přišlo nejdřív '' O_o O_o O_o '' (co todle, a proč tamto, a cose stalo s těma, atd...) a až úpně po nějaké době ''No to se snad posrali!! :/ ''.
Takže když to vezmu pocitově z prvního herního zážitku, tak to byl šok, né že by to bylo špatný, ale prostě šok.
A ano po nějaké době zpracování toho šoku přišly ty myšlenky co to je za pí.ovinu a jak to mohli udělat jinak, no prostě to co řeší všichni a myslím si, že příspěvek co se dala Starbound to pěkně zakončuje.

A všem co s tím nesouhlasí a chtějí to pořád řešit (no lidi jako já) těm říkám toto :D :fu: :
https://www.youtube.com/watch?v=ssC77hapv0g
Uživatelský avatar
BatouT101
Komandér
Příspěvky: 961
Registrován: sob 05. led 2013 11:47:01
Bydliště: ZEMĚ

Re: Chvilky frustrace napříč ME

Příspěvek od BatouT101 »

Starbound píše:
Těžko říct v herním vývoji, vždycky tam máš strašně moc faktorů:
1) Když se série stane úspěšnou, vždycky se do ní začnou přidávat takové věci, které mají oslovit větší cílovou skupinu > více klišé, mainstreamu
2) Občas se přichomýtne producent/vydavatel který má přímý vliv na vývoj a výsledek pak nevisí úplně na vývojářích, ale na preferencích toho, kdo drží moc
3) Zdroje - někdy prostě na všechno nezbydou prachy/čas a stává se to u i takhle velkých projektů, kde se to samozřejmě nedá jen tak přiznat
4) Hry se nevyrábí ale vyvíjí => spousta věcí co se řekne před vydáním se může změnit, což je přirozené a mělo by se s tím počítat
5) Někdy nastane kreativní slepota - lidi jsou přesvědčeni o tom že to, na čem dělají je skvělé a nemůžou si to nikdy dostatečně ověřit, dokud to nevypustí naostro. Navíc nikdy nelze vyhovět všem a vždy bude nějaká skupina lidí nadávající, že to není podle nich.

...jak jsem řekla, konec se mi líbil. ME beru od začátku spíše jako interaktivní film než vyloženě herní zážitek a závěr je onanie cutscén, jak jsem očekávala :) vůbec mě netrápí co by kdyby, nebo co kdy řekl vývojář pro tisk. Chápu, že spousta lidí to má jinak, a spousta hejtů dává smysl, ale já vycházím převážně ze svých vlastních pocitů a taky z toho, že kdybych všechno měla přetvářet podle toho jak chci, tak se mi nelíbí snad nic :D
Pod tento názor se klidně podepíšu. Že by se objevil někdo kdo na to nahlíží podobně?.. =D
Synthesis - my choice

"All beings have a right to life, regardless of the platform they run."
Uživatelský avatar
Vunaldo
Desátník
Příspěvky: 58
Registrován: čtv 29. srp 2013 16:26:40
Bydliště: Kábul

Re: Chvilky frustrace napříč ME

Příspěvek od Vunaldo »

Starbound píše: závěr je onanie cutscén, jak jsem očekávala
Obrázek
Starbound píše:jak jsem řekla, konec se mi líbil. ME beru od začátku spíše jako interaktivní film než vyloženě herní zážitek
Já to měl zprvu naopak, hledal jsem parádní střílečku z třetí osoby, a tak jsem narazil na trojku a začal ji hrát (VELKÁÁ CHYBA). Později jsem si uvědomil, že to není ani moc o těch noscopech a headshotech, nýbrž o příběhu a morálních rozhodnutí. Často jsem se frustroval, obzvláště v předchozích dílech (Kaidan, Ashley), párkrát i s prominutím nas*al (Zabití Wrexe na Virmiru, DaFuq Nig ?!). No, ale po tom všem se dá hrdě říct, že nejspíš ty chvilky frustrace dělají sérii Mass Effect tak jedinečnou.
Obrázek
Odpovědět