Nové ME poběží na Frostbite
- Green
- Admin
- Příspěvky: 884
- Registrován: stř 25. črc 2012 18:41:54
- Bydliště: Orbita Pluta
- Kontaktovat uživatele:
Nové ME poběží na Frostbite
Příští Mass Effect titul, aktuálně označovaný prostě jako Mass Effect 4, poběží na Frostbite 2 enginu. S ním jsme se mohli setkat nejen s Battlefieldu 3, ale i v Need for Speed: The Run nebo Medal of Honor: Warfigter, v budoucnu se s ním setkáme i v novém Command & Conquer a Dragon Age III. A teď ještě nový Mass Effect. Tvůrci přitom plánují použít vylepšení celého enginu, které už v BioWare provedli právě díky třetímu Dragon Age.
Yanick Roy navíc v dopise (v češtině) fanouškům potvrdil, že se tvůrci chtějí vydat novým směrem, a to z hlediska hratelnosti i vyprávění příběhu. Vše sice bude pořád stát na odkazu a základech současné trilogie, ale i tak chtějí tvůrci zkusit něco nového, což jim má umožnit především nový engine.
http://www.zing.cz/novinky/14450/dalsi- ... ite-enginu
http://bio-world.cz/2012/11/rychly-upda ... -montreal/
Pro zájemce o Star Citizen - bonusový link pro ingame kredity!
https://robertsspaceindustries.com/enli ... -TQ5W-KP3R" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nové ME poběží na Frostbite
Chtěl bych jen připomenout k lidem, co mají strach z nového enginu. Mrkněte na tuto ukázku CryEnginu a her kolem něj. Engine není jenom o grafice, můžete si tam dát jakoukoliv (třeba i původní ze starších her). Nový engine hlavně dovolí hře lépe ovládat herní mechanizmy, fyziku, umělou inteligenci apod. Ve výsledku se může Mass Effect 4 hodně podobat ME3jce, protože tam nasadí úplně stejný styl textůr a efektů, jako na předchozím UnrealEnginu. Chtěl jsem jen vyvarovat od lidí, co si myslí, že nový engine se automaticky rovná super-nadupaná grafika, což vlastně ne vždy je pravda.
Hlavním faktorem, proč BW mení engine, jsou peníze. Zní to trochu sobecky, ale UnrealEngine, na kterém doposud ME běžel, patřil konkurenční firmě Epic a ten si nárokoval nemalou daň z enginu (15-25% z ceny produktu). Frostbite patří Dice, který spadá pod EA, takže ve výsledku BioWare nebude muset tolik platit za použití (jestli vůbec bude něco platit).
Pro nás to znamená jenom dobře. BW ušetří a např. za ušetřené peníze si budeme moc zahrát o pár hodin více a lépe.
Hlavním faktorem, proč BW mení engine, jsou peníze. Zní to trochu sobecky, ale UnrealEngine, na kterém doposud ME běžel, patřil konkurenční firmě Epic a ten si nárokoval nemalou daň z enginu (15-25% z ceny produktu). Frostbite patří Dice, který spadá pod EA, takže ve výsledku BioWare nebude muset tolik platit za použití (jestli vůbec bude něco platit).
Pro nás to znamená jenom dobře. BW ušetří a např. za ušetřené peníze si budeme moc zahrát o pár hodin více a lépe.