Stránka 1 z 2

Rada

Napsal: pát 07. úno 2014 9:52:37
od orion
Dobrý den všem ,kteří otevřeli tuto zprávu. Jelikož jsem poprvé zachránil radu a znovu hraju mass effect od začátku. Napadá mě: co by se vlastně stalo s radou kdybych jí nezachránil a jaký by byl rozdíl později v ME2,ME3. +Rozdíl mezi zachránit základnu kolektorů nebo zníčit.

Re: Rada

Napsal: pát 07. úno 2014 10:05:37
od Krysa z NY
V ME3 bude jiná rada, ale stejně blbá. Původní rada zemře. Žádná škoda.
Když už si tu radu zachránil, tak ti obnoví spekerský titul už ve dvojce namísto trojky.

Jinak, když zachráníš radu z ME1, bude sice Aliance v ME3 maličko slabší, ale zas získáš jako podporu od asarijek tu jejích velkou vlajkovou loď Destyny něco. A podpora za záchranu salarianské radního od salarianů bude o něco větší. Dostaneš celou flotilu místo vojáků, plus si ji můžeš o něco vylepšit.

Jinak když zachráníš základnu kolektorů, první rozhovor se Záhadným se asi bude maličko lišit. Prý je jí dobré zachránit, když si vybereš na konci hry kontrolu Smrťáků. Jinak v bodech připravenosti je rozdíl asi 1Onepatrných bodíků.

Re: Rada

Napsal: ned 09. úno 2014 21:21:48
od Speedy33
Při zachránění základny dostaneš war asset "Reaper Brain" (110), který snižuje potřebné body na dosažení dobrého Control konce. Pokud ji zničíš, dostaneš Reaper Heart (100), které zase zvýhodňuje Destroy konec.

Re: Rada

Napsal: úte 11. úno 2014 16:15:04
od Kira_Shepard
+ ma jí k tobě pak určité rasy i jiné postavení a komunikují s tebou jinak. (prý) já radu nikdy nezničila, tak nevím :)

Re: Rada

Napsal: úte 11. úno 2014 21:42:16
od Sadene
Já radu ničím prakticky vždy, ale mám dojem, že pokud přežije, tak je i jednodušší přesvědčování Virmire survivora při převratu na Citadele v ME3 (i když si to můžu plést, každopádně vím, že je tam nějaký rozdíl).

Re: Rada

Napsal: úte 11. úno 2014 22:37:59
od Krysa z NY
Sadene píše:Já radu ničím prakticky vždy, ale mám dojem, že pokud přežije, tak je i jednodušší přesvědčování Virmire survivora při převratu na Citadele v ME3 (i když si to můžu plést, každopádně vím, že je tam nějaký rozdíl).
Není. Spíš to záleží na tom, jestli ti přežije salarianský radní (jedno jaký, jestli původní nebo ta nová) a ještě, když si byla na Virmire survivora parogonsky milá, tak ti uvěří praktický hned, stačí zvolit na začátku možnost, dát zbraň bolů. Důležitý je jen, že za záchranu původních radních bude o trochu víc bodů ve válečném snažení. Jinak jsou to pořád stejný jelita.

Re: Rada

Napsal: stř 12. úno 2014 1:36:44
od Hany
No mě sedí spíš ta původní rada... ti noví jsou divní, vůbec mi nesedl jejich dabing :/

Re: Rada

Napsal: stř 12. úno 2014 8:37:31
od Krysa z NY
Já to teda měla v poměru 4:2 v prospěch záchrany. Nevím, ale to, jak se lidstvo připojí v případě záchrany radních mi sedne víc, než když je obětuji. Navíc se mi líbí ta vesmírná loď Destiny ascension. Jsem se těšila, že na ní bude v ME3 nějaký ty záběry, ale byl tam jen malý záblesk.

Ale jak říkám, rada - to jsou pořád stejná jelita. Jak celou dobu hry popírali to, že existují Smrťáci, ale v trojce se z nich všech stali "odborníci" na slovo vzatí. Jo, o jejích existenci se přesvědčili, až když jim Smrťáci napráskali ty jejích tlustý zadky.

To samý Alianční éééélita na začátku ME3, ten hňup: "To je vše?! To je celý váš plán?!" směrem k Shepardce na to, co by měli dělat. Hlavně že on má tucty a tucty nápadů. Plus pro Smrťáky, když tu všechnu verbež alianční při útoku na Zem zabili. :evil: :evil: :evil:

Re: Rada

Napsal: stř 12. úno 2014 11:02:55
od Sadene
Krysa z NY píše:
Sadene píše:Já radu ničím prakticky vždy, ale mám dojem, že pokud přežije, tak je i jednodušší přesvědčování Virmire survivora při převratu na Citadele v ME3 (i když si to můžu plést, každopádně vím, že je tam nějaký rozdíl).
Není. Spíš to záleží na tom, jestli ti přežije salarianský radní (jedno jaký, jestli původní nebo ta nová) a ještě, když si byla na Virmire survivora parogonsky milá, tak ti uvěří praktický hned, stačí zvolit na začátku možnost, dát zbraň bolů. Důležitý je jen, že za záchranu původních radních bude o trochu víc bodů ve válečném snažení. Jinak jsou to pořád stejný jelita.
Právěže když máš původního radního, tak ten ti dá nějaký záznam Kai Lenga, který jim pak ukážeš, když máš radního nového, tak žádné videjko nemáš... takže jsem myslela, že to souvisí s radou, ale můžu se plést, to je jasné. I když nějak nechápu to s tím přežitím radního, ten to přežije vždycky, nebo tam je nějaké možnost ho nechat umřít? Už si to zas tak nepamatuju :)

Re: Rada

Napsal: stř 12. úno 2014 11:26:23
od Krysa z NY
Ty asi myslíš to video, které Udina ukáže Virmirovi, když je salarianský radní zabit a je jedno jakýho. A to se stane, když nemáš Thana (a když si s ním na Citadele nepokecáš v nemocnici) nebo toho majora Kirrahio z Virmiru. Pak to totiž vypadá tak, že radního zabila Shepardka. A Virmirák Shepardce neuvěří bez ohledu na to, jaký k němu měl předchozí vztah. Takže pak nastává situace, kdy musíš buď Kaidana/Ash zabít, nebo pomoci paragon/renegant bodů přesvědčit o pravdě.

Re: Rada

Napsal: stř 12. úno 2014 11:36:52
od Hany
tvl o tom slyším poprvé :O jdu hledat na youtube :D

Re: Rada

Napsal: stř 12. úno 2014 13:42:59
od Sadene
Aha! No já to tak hrála poprvé a dalo mi docela zabrat Kaidana přesvědčit :D pak už to bylo těžce na pohodu, prostě mu akorát řekneš bla bla bla, zklidni hormon a on poslušně poslechne, žádný challenge, což je trochu divné, jelikož to opravdu musí pro třetí stranu vypadat tak, že Shepard jde po radních :)

Re: Rada

Napsal: stř 12. úno 2014 15:49:39
od Krysa z NY
Vůbec celý moment s tou záchranou rady je divný. Virmirák se prostě postaví na nohy a už zachraňuje radní (je to chválihodné, ale trochu přitažené za vlasy). A hlavně mě štvalo, že když máš s sebou parťaky, že mají všichni zaražené klacky v ř-ti, či co jim brání v tom, aby taky promluvili a aby řekli něco na obhajobu Sheparda. Takhle to bylo slovo Shepky proti slovu Udiny. Jinak by to mohly být tři hlasy proti zrádcovskému Udinovi. Bylo by lepší, kdyby třeba musela těsně před tím Shepka poslat parťaky pryč, jako třeba hlídat pozici, dveře nebo tak něco. Bylo by to lepší a reálnější, než jen když tam stojí jako strašáci do zelí.

Re: Rada

Napsal: pát 14. úno 2014 19:41:24
od Kira_Shepard
Jo, jo přesně. Poprvé jsem nestihla Thena, tím pádem Kai Leng zabil radního, při setkaní s Kaidanem ( v mém případě) Udinou a Radními se mi v tomhle případě to video ukázalo, ovšem měla jsem maximum paragona a tak jsem dokázala Kaidana přesvědčit, i když viděl to video, mám pocit, že po shlédnutí pronese něco ve stylu, že ale viděl Sheprdku, jak proti nim bojovala na Marsu a bla, bla, bla. V každým případě se mi ale podařilo, ho zachránit. Já si právě i schválně vybrala sebou Garruse a Liaru/ Tali, ty co zná a také jsem čekala, že něco pronesou, hmmm, houby :D Alespoň mohla být pronesena nějaké věta, kterou u mě měl Garrus i v ME2 na Horizontu.

Re: Rada

Napsal: pát 14. úno 2014 20:52:54
od Hany
no tak oni ti společníci většinou stojí jak kůl v plotě... mě zas vadí, že dám něco na starost někomu z týmu (např dešifrování, oprava) ...společník to opraví, ale aby tu podělanou věc aktivoval? to ne... vždycky se čeká na Shepa :D

Re: Rada

Napsal: pát 14. úno 2014 22:02:47
od Honzaleco
...to náhodou dává smysl...Shepard je největší frajer, tak se čeká na něj a červený tlačítko smí stisknout jenom on, aby si on mohl připsat všechny zásluhy... :D

Re: Rada

Napsal: pát 14. úno 2014 23:46:35
od Hany
no ale potom mi pověz, co to je sakra za systém?! :D

Re: Rada

Napsal: sob 15. úno 2014 18:46:32
od Speedy33
Vždyť na to přesně si stěžuje Garrus v Citadel DLC:
"Většinou to sestává z běhání, střílení a mačkání příležitostných tlačítek... Ale ty si Shepard vždycky zabere pro sebe." :)

Re: Rada

Napsal: čtv 06. lis 2014 13:32:14
od BatouT101
To že všechno aktivoval, nebo mačkal ta tlačítka. Já bych v tom vyděl možná dvě verze proč to tak bylo a jak by se na to dalo nahlížet.
  1. Nemohlo to být třeba z toho důvodu, že to byl velitel mise a tím že "zmáčkl nějaký čudlík" (které předtím opravil jeho člen týmu) nebo něco aktivoval, bylo o tom že, přímo tím na sebe bral odpovědnost za to co to zařízení způsobí. Samozřejmě, jak ty pozitivní tak negativní následky?.. Prostě že se jednalo o odpovědnost toho velitele za úspěch dané mise... (a v některých případech mohl být jediný který znal potřebné kódy či oprávnění pro aktivaci... třeba..) =)
  2. Další důvod mohl být ryze technicky nebo strategický z pohledu vývoje hry. Prostě zážitek pro hráče, kdy má možnost se rozhodnout kdy zařízení aktivuje. Také to hráči mohlo připomenout že to on, je ten velitel který si může mačkat tlačítka (každý je rád když si může něco zmáčknout :D )...
Když to vezmu kolem a kolem, tak i kdyby to bylo udělaný tak že by Shepard měl možnost dát rozkaz a tím aktivoval to zařízení. Stejně by hráč musel "stisknout klávesu" aby dal rozkaz nebo aby on sám něco aktivoval. To už je převážně asi věc designu nebo uměleckého záměru.. ;)

Re: Rada

Napsal: pát 27. úno 2015 13:09:39
od Koalista
Jinak DLC Citadel je sice herně slabší,ale ty hlášky tam jsou super, sem se hodně dobře bavil :P