Normandy The Arcade
- hRDLA
- Kontraadmirál
- Příspěvky: 1653
- Registrován: stř 08. kvě 2013 20:14:00
- Bydliště: Těžařská loď Jupiterské Důlní Společnosti
Re: Normandi The Arcade
to byl High Dragon v DA2 (stejně jako v DAO), teda jestli mluvíš o nějakém DLC tak ty jsem ještě nehrál
jo tak to jsem myslel Processora
jo tak to jsem myslel Processora
Bite my shiny Warden ass!
Re: Normandi The Arcade
V ME2 bylo taky něco podobnýho drakovi...z čeho pak Reapeři udělali Harvestera. Pamatuješ na tu planetu, zamořenou zeleným plynem (jak tam nebylo vidět na krok?). Párkrát tam proletěli Harvesteři...pak "vysadili" ty růžový ještěrky/pavouky/bůhví, co to bylo za přerostlou havěť...jmenovalo se to Klixen, tuším... na ty Klixeny jsi taky narazil při Gruntově rituálu...
...zrovna nedávno jsme se o těch Harvesterech bavili s Alim...
...zrovna nedávno jsme se o těch Harvesterech bavili s Alim...
- hRDLA
- Kontraadmirál
- Příspěvky: 1653
- Registrován: stř 08. kvě 2013 20:14:00
- Bydliště: Těžařská loď Jupiterské Důlní Společnosti
Re: Normandi The Arcade
Jaj... já neumím číst, sem četl DA2 místo ME2... jj to si pamatuju tu misi
Bite my shiny Warden ass!
- GamerClassN7
- Admin
- Příspěvky: 299
- Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
- Bydliště: Luna Base
- Kontaktovat uživatele:
Re: Normandi The Arcade
bez AAgun a to ty dvazbylí Reapři jsou vidět na konci me2 jak Reapři přilétají do naší galaxieKuboshek píše:5? vim o 4 pouč mě .. harbinger, sovereign class ala reapers mothership, destroyer a AA Gun at pocitam jak pocitam podle me jsou 4 typy a to navic aa gun je na destroyerovy takze fakt nevim
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
- GamerClassN7
- Admin
- Příspěvky: 299
- Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
- Bydliště: Luna Base
- Kontaktovat uživatele:
Re: Normandi The Arcade
A ten 5. je Vládce takže je jich 6 Destroyer, Vládce, + ty 4 z obrázkuhRDLA píše:Vidím 4 typy a není tam Destroyer
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Re: Normandi The Arcade
nechci vam to kazit ja stavěl reapery do projektu z materialu s kterym pracoval BW ... Vladce vypada uplne stejne jako Reapers mothership, protoze jsou vsichni oznaceni jako Sovereign Class. Harbinger ma rozdilne zpracovani v ME2 a v ME3 ale pořad je to dějově jeden a ten samy .. i v cutscenach se objevuji jen tyto 2 typy + destroyeri. a na tomto screenu z ME2 nevim teda jestli vidim dobre v pravo dole nejaky pofiderni tvar ale v hre nikde neni
ono kdybys pouzil tu slepici tak to mas:
1. slepice
2. aa gun
3. destroyer
4. reaper mothership
5. jako paty se da vlastne jeste pouzit ten lidsky reaper z ME2
6. sovereign
7. harbinger
8. catalyst
bez vlastni fantazie jich podle me vic nevymyslis
ono kdybys pouzil tu slepici tak to mas:
1. slepice
2. aa gun
3. destroyer
4. reaper mothership
5. jako paty se da vlastne jeste pouzit ten lidsky reaper z ME2
6. sovereign
7. harbinger
8. catalyst
bez vlastni fantazie jich podle me vic nevymyslis
Re: Normandi The Arcade
...zkusim znova připomenout tohle...
"The Citadel races have classified the known variants of Reapers into four types:
* CAPITAL SHIPS are Sovereign-class Reapers two kilometers in length. They typically target the dreadnoughts, defense installations, and industrial cities of organic civilizations. Experts believe the Reapers harvest a single species of organics during each cycle of extinction to create these massive ships. Some capital ships are capable of launching small drones equivalent to fighters.
* DESTROYERS are 160 meters long and, in astounding numbers, make up the bulk of the Reaper fleet. They engage cruisers and other, smaller ships, as well as communications posts and enemy command centers. Research suggests destroyers are created from those species that are not harvested to make capital ships.
* TROOP TRANSPORTS carry husks to unconquered planets and bring victims of the harvest to Reaper processing centers. They vary in length from 200 meters to one kilometer, but, unlike capital ships and destroyers, do not appear to be self-aware. Instead, other Reapers operate troop transports remotely.
* PROCESSORS, also called "slaughter ships," are mobile centers for mass DNA harvesting. Like troop transports, processors appear to be remotely operated by sapient Reapers."
...přímo z kodexu (na wiki), takže jestli bych měl něčemu věřit, tak tomuhle...
Podle mě by se víceméně dalo říct, že Mothership/Sovereign-Class Reaper = CAPITAL SHIP. Sovereign, Harbinger a ostatní velký Reapeři - to je všechno Capital Ship. Na tom screenu jsou možná jedna, dvě lodě menší, trochu jinýho tvaru...jinak tam ale vidím samý Capital Ships. To, že jeho přední výčnělek je trochu jinýho tvaru, světel je jinej počet a jsou v jiný pozici atd. z lodě automaticky nedělá jinej typ.
Destroyer je jasnej. Jinak...ten transportní Reaper nebo Processor...u těch ani nevíme, jak vypadají...nemáme obrazovej materiál...
----------
Tl; DR - Jak Vládce, tak Harbinger a třeba ten Reaper z cutscény při bitvě nad zemí, co zničí nějakej ten křižník - všechno je jeden typ Reapera. Harbinger třeba vypadá jinak, ale je to Reaper Capital Ship.
To bych taky mohl říct, že typů Reaperů je 20 000. Jenom málo Reaperů bude vypadat navlas stejně.
Howgh, domluvil jsem.
"The Citadel races have classified the known variants of Reapers into four types:
* CAPITAL SHIPS are Sovereign-class Reapers two kilometers in length. They typically target the dreadnoughts, defense installations, and industrial cities of organic civilizations. Experts believe the Reapers harvest a single species of organics during each cycle of extinction to create these massive ships. Some capital ships are capable of launching small drones equivalent to fighters.
* DESTROYERS are 160 meters long and, in astounding numbers, make up the bulk of the Reaper fleet. They engage cruisers and other, smaller ships, as well as communications posts and enemy command centers. Research suggests destroyers are created from those species that are not harvested to make capital ships.
* TROOP TRANSPORTS carry husks to unconquered planets and bring victims of the harvest to Reaper processing centers. They vary in length from 200 meters to one kilometer, but, unlike capital ships and destroyers, do not appear to be self-aware. Instead, other Reapers operate troop transports remotely.
* PROCESSORS, also called "slaughter ships," are mobile centers for mass DNA harvesting. Like troop transports, processors appear to be remotely operated by sapient Reapers."
...přímo z kodexu (na wiki), takže jestli bych měl něčemu věřit, tak tomuhle...
Podle mě by se víceméně dalo říct, že Mothership/Sovereign-Class Reaper = CAPITAL SHIP. Sovereign, Harbinger a ostatní velký Reapeři - to je všechno Capital Ship. Na tom screenu jsou možná jedna, dvě lodě menší, trochu jinýho tvaru...jinak tam ale vidím samý Capital Ships. To, že jeho přední výčnělek je trochu jinýho tvaru, světel je jinej počet a jsou v jiný pozici atd. z lodě automaticky nedělá jinej typ.
Destroyer je jasnej. Jinak...ten transportní Reaper nebo Processor...u těch ani nevíme, jak vypadají...nemáme obrazovej materiál...
----------
Tl; DR - Jak Vládce, tak Harbinger a třeba ten Reaper z cutscény při bitvě nad zemí, co zničí nějakej ten křižník - všechno je jeden typ Reapera. Harbinger třeba vypadá jinak, ale je to Reaper Capital Ship.
To bych taky mohl říct, že typů Reaperů je 20 000. Jenom málo Reaperů bude vypadat navlas stejně.
Howgh, domluvil jsem.
Re: Normandi The Arcade
právě že hodně jich vypada na chlup stejně akorat v cutscenach jsou trochu rozdilny a ktomu že vladce harbinger a reaper jsou 1 typ jasny proto jsem to zkusil nejak rozepsat do poradi ,,bossu" do hry, ze z tohoto jednoho typu muže udělat 3 bosseHonzaleco píše:Tl; DR - Jak Vládce, tak Harbinger a třeba ten Reaper z cutscény při bitvě nad zemí, co zničí nějakej ten křižník - všechno je jeden typ Reapera. Harbinger třeba vypadá jinak, ale je to Reaper Capital Ship.
To bych taky mohl říct, že typů Reaperů je 20 000. Jenom málo Reaperů bude vypadat navlas stejně.
- GamerClassN7
- Admin
- Příspěvky: 299
- Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
- Bydliště: Luna Base
- Kontaktovat uživatele:
Vývojářský Deníček 23:01 29.5.2014
Byla to makačka ale dne jsem do hry přidal kolo ala GTA 2, kde budete moci skoncovat s Catalistem pokud to s ním ovšem nevyřídíte tak Jokerovy přiděláte dost starostí a také jsem přidal 3 konce ala ME3 pokud to někomu bude vaďit tak ať napíše vlastní konec a já ho tam mile rád přidám
Naposledy upravil(a) GamerClassN7 dne pát 30. kvě 2014 17:48:26, celkem upraveno 1 x.
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Re: Normandi The Arcade
jsem jediny kdo to s těma koncema a Catalystem nepochopil?
- Hany
- Poručík
- Příspěvky: 499
- Registrován: pát 25. led 2013 12:08:42
- Bydliště: kdesi u Olomouce / v Brně
Re: Vývojářský Deníček 23:01 29.5.2014
doufám, že jsi použil stejné odstíny! ...není červená jako červenáGamerClassN7 píše:...také jsem přidal 3 konce ala ME3...
- hRDLA
- Kontraadmirál
- Příspěvky: 1653
- Registrován: stř 08. kvě 2013 20:14:00
- Bydliště: Těžařská loď Jupiterské Důlní Společnosti
Re: Normandi The Arcade
Nejlepší červená a jediná červená je dominiově červená
Bite my shiny Warden ass!
- GamerClassN7
- Admin
- Příspěvky: 299
- Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
- Bydliště: Luna Base
- Kontaktovat uživatele:
Re: Normandi The Arcade
A co na tom nechápeš prostě konce ve 3 barvách Red Green BlueKuboshek píše:jsem jediny kdo to s těma koncema a Catalystem nepochopil?
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
- GamerClassN7
- Admin
- Příspěvky: 299
- Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
- Bydliště: Luna Base
- Kontaktovat uživatele:
Vývojářský Deníček 09:30 31.5.2014
Část ala gta2 je hotová i s texturami není příliš dlouhá ale co, alespoň si budete také moci zahrát za Sheparda.
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Re: Normandi The Arcade
... prave me ta hra přestala lakatGamerClassN7 píše:A co na tom nechápeš prostě konce ve 3 barvách Red Green BlueKuboshek píše:jsem jediny kdo to s těma koncema a Catalystem nepochopil?
- GamerClassN7
- Admin
- Příspěvky: 299
- Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
- Bydliště: Luna Base
- Kontaktovat uživatele:
Re: Normandi The Arcade
Kuboshek píše:... prave me ta hra přestala lakatGamerClassN7 píše:A co na tom nechápeš prostě konce ve 3 barvách Red Green BlueKuboshek píše:jsem jediny kdo to s těma koncema a Catalystem nepochopil?
No tak jestli chceš tak napiš svůj konec a já k němu udělám animace a použiji ho.
ps tak extra kvůli tobě jsem přidal i refusal nebo jak se jmenuje a upravil jsem ho do podoby že jakmile je poražen Catalist (poslední Boss fight) tak Reapři jsou dezorientovaní a tak jsou schopny spojené síly Citadeli je porazit
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Re: Normandi The Arcade
tak ja nevim ja co hral remake hry na mobilu tak se nedrzely celyho deje ja myslel ze to mas proste arcadovku ze udelas nejaky lvl prijde boss na konci catalist a tecka
- GamerClassN7
- Admin
- Příspěvky: 299
- Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
- Bydliště: Luna Base
- Kontaktovat uživatele:
Re: Normandi The Arcade
Nn je to Arkádovka ze staré školy ale navíc jako bonus sleduje osud Jokera v 10lv. vybraných tak aby reprezentovaliKuboshek píše:tak ja nevim ja co hral remake hry na mobilu tak se nedrzely celyho deje ja myslel ze to mas proste arcadovku ze udelas nejaky lvl prijde boss na konci catalist a tecka
období ME3 + má MP
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
- GamerClassN7
- Admin
- Příspěvky: 299
- Registrován: čtv 27. úno 2014 21:28:26
- Bydliště: Luna Base
- Kontaktovat uživatele:
Re: Normandi The Arcade
Práce jsou tímto zastaveny jelikož se nenašel žádný grafik
Per Aspera ad Astra - Pres překážky ke hvězdám
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu
Sintesis End - All beings have a right to life, regardless of the platform they run
Normandy The Arcade - mnou vyvíjena hra z Mass Effectu