Human soldier (basic) – jeden z nepodceňovanějších charakter
Napsal: pon 03. bře 2014 12:45:12
Build
Vyzbroj a vystroj
Vyzbroj: N7 Crusader zbraň která kombinuje palebnou silu brokovnice s přesnosti klasických pusek, jediná nevýhoda je váha a ze jak se říká: „kick as mule“. A pak je tu problém ofhostu, kdy pokud není spojeni na hostitele ideální tak díky microlagum se trefíte na vetší vzdálenost jen s hodně velkým štěstím. Navíc je k dispozici gear zvysujici dmg brokovnic a počet granátu.
Navíc střely samy osobně mají poměrně vysoký pierce, v kombinaci s hlavňovým modulem není potřeba používat piercing ammo, i bez ni není problém sejmout nepřítele který se schovává za standartni stěnou nebo rohem kontejneru. A drill rounds sou zabugovane v kombinaci s touhle zbrani takže neposkytuji žádnou průraznost navíc.
Vystroj: gear storm trooper upgrade,
armor bonus - stabilization module
weapon bonus – shotgun rail amp
ammo bonus – warp ammo, které má nejvetsi dmg bonus, navíc snižuje armor rating čile a pokud je v parte biotik tak ještě bonus vůči nawarpovanym cílům. Připadne se dá nahradit s piercing ammo který má jen o chlup menší bonus k dmg a zvětši penetraci střel. Což vhledem ke zbrani samotné není až takový plus
Popis: Jedna se o mnou pouzivany build, který se mi víc než osvědčuje. Hlavni je držet adrenalin pokud možno konstatne nahozeny a využívat ho k přebíjeni. díky němu je člověk schopen vypálit v těsném sledu 8 výstřelu z crusaderu což je poměrně pekelná dmg. v případe ohroženi trashem zblízka ho zamést granátem (peci jen to že je crusader super na medium long range je vykoupeny nizsi efektivitou na close kde u normálních brokovnic člověk díky rozptylu tak moc mířit nemusí), a granáty používat na organic elite targety pro zvýšeni dmg co dostanou
Schopnosti
Adrenaline Rush: skvělá schopnost která poskytuje značný nárust palebné síly a survivability. Oproti cloaku který mají infiltratoři se dmg bonus nevztahuje jen na jeden vystřel, ale na veškerý dmg uděleny během doby kdy je schopnost aktivní, navíc také doplňuje štíty, kde tact. cloak jejich nabíjeni pozdržuje, a navíc při jeho aktivaci se vám automaticky dobije zbraň, pokud mate tedy munici co se týče zbrani jako PPR, Lancer, CSMG a CSR tak nedoplní zásobník ale při přehráni ho anuluje takže člověk přijde o požitek z čekaní na opětovně nabiti
Skilly :
No 4 – jednoznačné dmg u charu zaměřeného na co nejvetší dmg je tosamozřejmost, navíc sám o sobe tenhle char není zadnej papír.
No 5 – já preferuji mele dmg. Ono Díky funkci fast reloadingu a nahazováni štítu, to potřebujeme spamovat co nejčastěji a jelikož CD nebezi když je aktivní…
No 6 – V podstatě jediné rozumné co tu má cenu je shield boost, jelikož krom adrenalinu zde nejsou žadne schopnosti
Frag Grenade : Klasicky HE granát co víc dodat, slušná dmg , nemá CD, takže se dá používat i při nahozeném adrenalinu. Jen člověk musí obíhat častěji bedny.
Skilly :
No 4 – Damage jednoznačně, vetší oblast účinku je fajn ale holt se člověk musí naučit trochu mířit a navíc dmg je lepší proti elite cílům, a na hloučky trashe to stačí i tak.
No 5 – opět jednoznačně bleed dmg, jediná frakce proti které to je na prd sou gethove jinak u všech ostáních, u cerberu to nemá efekt jen proti turetum a atlasum, u kolektoru a reapru to má efekt na všechny. A 4 granáty sou myslím víc než dostatečné množství.
No 6 – tady už to tak jednoznačné není a spis zaleží na chuti jednotlivých hráčů, já preferuji armor dmg jelikož většina „elite“ cílů má vice armoru než štítu, a prakticky všichni „mini elite“ nemají štít žádny (krom gethu )
Aliance Training: jelikož primárním nástrojem na dmg dealt je zbraň tak se není moc potřeba rozepisovat
Skilly:
No 4 – weapon dmg
No 5 – headshots
No 6 – weapon dmg
Fintnes: tady to bude taky stručně, jelikož se nejedna o žádny mele spec
Skilly:
No 4 - Durabily
No 5 - Shield recahrge, hodí se, když zrovna není up adrenalin
No 6 - Fitnes expert
Vyzbroj a vystroj
Vyzbroj: N7 Crusader zbraň která kombinuje palebnou silu brokovnice s přesnosti klasických pusek, jediná nevýhoda je váha a ze jak se říká: „kick as mule“. A pak je tu problém ofhostu, kdy pokud není spojeni na hostitele ideální tak díky microlagum se trefíte na vetší vzdálenost jen s hodně velkým štěstím. Navíc je k dispozici gear zvysujici dmg brokovnic a počet granátu.
Navíc střely samy osobně mají poměrně vysoký pierce, v kombinaci s hlavňovým modulem není potřeba používat piercing ammo, i bez ni není problém sejmout nepřítele který se schovává za standartni stěnou nebo rohem kontejneru. A drill rounds sou zabugovane v kombinaci s touhle zbrani takže neposkytuji žádnou průraznost navíc.
Vystroj: gear storm trooper upgrade,
armor bonus - stabilization module
weapon bonus – shotgun rail amp
ammo bonus – warp ammo, které má nejvetsi dmg bonus, navíc snižuje armor rating čile a pokud je v parte biotik tak ještě bonus vůči nawarpovanym cílům. Připadne se dá nahradit s piercing ammo který má jen o chlup menší bonus k dmg a zvětši penetraci střel. Což vhledem ke zbrani samotné není až takový plus
Popis: Jedna se o mnou pouzivany build, který se mi víc než osvědčuje. Hlavni je držet adrenalin pokud možno konstatne nahozeny a využívat ho k přebíjeni. díky němu je člověk schopen vypálit v těsném sledu 8 výstřelu z crusaderu což je poměrně pekelná dmg. v případe ohroženi trashem zblízka ho zamést granátem (peci jen to že je crusader super na medium long range je vykoupeny nizsi efektivitou na close kde u normálních brokovnic člověk díky rozptylu tak moc mířit nemusí), a granáty používat na organic elite targety pro zvýšeni dmg co dostanou
Schopnosti
Adrenaline Rush: skvělá schopnost která poskytuje značný nárust palebné síly a survivability. Oproti cloaku který mají infiltratoři se dmg bonus nevztahuje jen na jeden vystřel, ale na veškerý dmg uděleny během doby kdy je schopnost aktivní, navíc také doplňuje štíty, kde tact. cloak jejich nabíjeni pozdržuje, a navíc při jeho aktivaci se vám automaticky dobije zbraň, pokud mate tedy munici co se týče zbrani jako PPR, Lancer, CSMG a CSR tak nedoplní zásobník ale při přehráni ho anuluje takže člověk přijde o požitek z čekaní na opětovně nabiti
Skilly :
No 4 – jednoznačné dmg u charu zaměřeného na co nejvetší dmg je tosamozřejmost, navíc sám o sobe tenhle char není zadnej papír.
No 5 – já preferuji mele dmg. Ono Díky funkci fast reloadingu a nahazováni štítu, to potřebujeme spamovat co nejčastěji a jelikož CD nebezi když je aktivní…
No 6 – V podstatě jediné rozumné co tu má cenu je shield boost, jelikož krom adrenalinu zde nejsou žadne schopnosti
Frag Grenade : Klasicky HE granát co víc dodat, slušná dmg , nemá CD, takže se dá používat i při nahozeném adrenalinu. Jen člověk musí obíhat častěji bedny.
Skilly :
No 4 – Damage jednoznačně, vetší oblast účinku je fajn ale holt se člověk musí naučit trochu mířit a navíc dmg je lepší proti elite cílům, a na hloučky trashe to stačí i tak.
No 5 – opět jednoznačně bleed dmg, jediná frakce proti které to je na prd sou gethove jinak u všech ostáních, u cerberu to nemá efekt jen proti turetum a atlasum, u kolektoru a reapru to má efekt na všechny. A 4 granáty sou myslím víc než dostatečné množství.
No 6 – tady už to tak jednoznačné není a spis zaleží na chuti jednotlivých hráčů, já preferuji armor dmg jelikož většina „elite“ cílů má vice armoru než štítu, a prakticky všichni „mini elite“ nemají štít žádny (krom gethu )
Aliance Training: jelikož primárním nástrojem na dmg dealt je zbraň tak se není moc potřeba rozepisovat
Skilly:
No 4 – weapon dmg
No 5 – headshots
No 6 – weapon dmg
Fintnes: tady to bude taky stručně, jelikož se nejedna o žádny mele spec
Skilly:
No 4 - Durabily
No 5 - Shield recahrge, hodí se, když zrovna není up adrenalin
No 6 - Fitnes expert