ME:A Asari adept - CqC build
Napsal: stř 10. kvě 2017 6:31:45
Jelikoz jsem vcera v MP objevil kouzlo tohodle buildyu tak se tu o nej chci podelit
tady jerozvrzeni skillu. Osobne jeste tuhle postavu nemam na lvlu 20, ale i na lvlu 14 co je ted dokaze na goldu dealt pomerne slusnou paseku ( neni naprikald problem vyhrat 1v1 mele fight vs krogan )
Jina jede o to ze diky mele ktery vam regeneruje kazdou ranou 20% stitu a pasivky ktera vam nahodi plny stit kdykoliv vam spadnou HP pod 25% (cd 10s) z barier stromu, spolu s perkem v anihilation kde pri killu enemy kteryho to zasahlo dostanete 30% stitu toho ustojite pomerne dost.
Vybava : idealni eqvip je jugernaut shield, ktery dava 10% bonus shieldu + 75% bonus mele dmg
co se tyce zbrani tak osobne pouzivam brokovnici s melee adonem, momentalne disciple co jinyho kasarijce ze ano a jako backup carnifeks s optikou. co neni spatny tak nahrdit brokoni pistoli talon s melee adonem. Hlavni je aby clovek nemal postih na CD jelikoz uz diky anihilation jeden ma a kratkej CD u skilu na odpalovnai bio explozi je dulezitej
taktika v podstate de o to ze nahodite anihilation fild a bezio tek nejblizimu enamy kteryho placnete pres papulu pomoci throw nebo lance, pote nasleduje mele + vystrel ( nebo obracne) coz vetsinu enemy posle pod drn (vyjimkou sou nektery armored potvory jako krogan nebo nulifier ktery vydrzej vic ale 1v1 nejsou problem). jediny co je potreba tak davat si pozor na dlouhy otevreny koridory kde vas muzou sejmout driv nez k nim dobehnete. jinak pokud mate do koho mlatit tak ste skoro nesmrtelni.
Výhody: brutalni burst dmg. preci jen v jeden okamzik enamy dostane bio explozi (netusim kolik to momentalne je, v pripade throw o 30% boostlo) dmg ze skillu (lance ma 320 throw 250 pokud s nim hodite proti prekazce) vystrel z brokovnice ( coz je cca 500) + melee hit a to vsechno umocneno tim ze vse co je v dosahu anihilation dostva o 20% dmg a ktomu z pasivek vsechno co je pod biotick efektem dostava taky o 20%, takze vsechno dostava o 40% vetsi dmg ( podle toho co sem nasel na netu se ty debuffy scitaj)
jinak k tomu mele. Zakladni hodnota mele je 275, k tomu mate 75% bonus z eqvipu, nejakych 30% z udelatka na zbrani, 30% z bariery + 50% z bariery, na 3s +50% z offensive biotics coz dokupy teoreticky dava boost 235% na mele coz ve vylsedku dava ranu za nejakych 650.
takze v situaci kdy nekoho odpalite pomoci (rekneme ze bio explo dava cca 200). takze mame dmg 280 z bio, 448 z lance, 700 brokovnice, 77/s anihilation, 910 mele coz je nejakych cca 2,5k dmg behem cca 2s
dalsi vyhoda je pomerne slusna suvivabilitay kdyz mate do ceho busit.
nevyhody: jelikoz je to CqC build tak dealj problem potvori co strilej na dalku kdyz se neamte kde schovat, v tom pripade se asarijka tozplyne jak para nad hrncem.
Mele obcas potvory utecou s dosahu mele coz je hone neprijemny pac no shield....
problem s boss potvorama jako ascendend hydra etc. moc do nich nedoporucuju mlatit pesti, i kdyz to de ale je to taktik priiskocit prastit odskocit a i tak furt hrozi ze vas rozmacknou.
doufam ze to je aspon trochu srozumitelny a pokud to bude nekdo zkouset tak hodne stesti a zabavy
tady jerozvrzeni skillu. Osobne jeste tuhle postavu nemam na lvlu 20, ale i na lvlu 14 co je ted dokaze na goldu dealt pomerne slusnou paseku ( neni naprikald problem vyhrat 1v1 mele fight vs krogan )
Jina jede o to ze diky mele ktery vam regeneruje kazdou ranou 20% stitu a pasivky ktera vam nahodi plny stit kdykoliv vam spadnou HP pod 25% (cd 10s) z barier stromu, spolu s perkem v anihilation kde pri killu enemy kteryho to zasahlo dostanete 30% stitu toho ustojite pomerne dost.
Vybava : idealni eqvip je jugernaut shield, ktery dava 10% bonus shieldu + 75% bonus mele dmg
co se tyce zbrani tak osobne pouzivam brokovnici s melee adonem, momentalne disciple co jinyho kasarijce ze ano a jako backup carnifeks s optikou. co neni spatny tak nahrdit brokoni pistoli talon s melee adonem. Hlavni je aby clovek nemal postih na CD jelikoz uz diky anihilation jeden ma a kratkej CD u skilu na odpalovnai bio explozi je dulezitej
taktika v podstate de o to ze nahodite anihilation fild a bezio tek nejblizimu enamy kteryho placnete pres papulu pomoci throw nebo lance, pote nasleduje mele + vystrel ( nebo obracne) coz vetsinu enemy posle pod drn (vyjimkou sou nektery armored potvory jako krogan nebo nulifier ktery vydrzej vic ale 1v1 nejsou problem). jediny co je potreba tak davat si pozor na dlouhy otevreny koridory kde vas muzou sejmout driv nez k nim dobehnete. jinak pokud mate do koho mlatit tak ste skoro nesmrtelni.
Výhody: brutalni burst dmg. preci jen v jeden okamzik enamy dostane bio explozi (netusim kolik to momentalne je, v pripade throw o 30% boostlo) dmg ze skillu (lance ma 320 throw 250 pokud s nim hodite proti prekazce) vystrel z brokovnice ( coz je cca 500) + melee hit a to vsechno umocneno tim ze vse co je v dosahu anihilation dostva o 20% dmg a ktomu z pasivek vsechno co je pod biotick efektem dostava taky o 20%, takze vsechno dostava o 40% vetsi dmg ( podle toho co sem nasel na netu se ty debuffy scitaj)
jinak k tomu mele. Zakladni hodnota mele je 275, k tomu mate 75% bonus z eqvipu, nejakych 30% z udelatka na zbrani, 30% z bariery + 50% z bariery, na 3s +50% z offensive biotics coz dokupy teoreticky dava boost 235% na mele coz ve vylsedku dava ranu za nejakych 650.
takze v situaci kdy nekoho odpalite pomoci (rekneme ze bio explo dava cca 200). takze mame dmg 280 z bio, 448 z lance, 700 brokovnice, 77/s anihilation, 910 mele coz je nejakych cca 2,5k dmg behem cca 2s
dalsi vyhoda je pomerne slusna suvivabilitay kdyz mate do ceho busit.
nevyhody: jelikoz je to CqC build tak dealj problem potvori co strilej na dalku kdyz se neamte kde schovat, v tom pripade se asarijka tozplyne jak para nad hrncem.
Mele obcas potvory utecou s dosahu mele coz je hone neprijemny pac no shield....
problem s boss potvorama jako ascendend hydra etc. moc do nich nedoporucuju mlatit pesti, i kdyz to de ale je to taktik priiskocit prastit odskocit a i tak furt hrozi ze vas rozmacknou.
doufam ze to je aspon trochu srozumitelny a pokud to bude nekdo zkouset tak hodne stesti a zabavy