Stránka 2 z 2

Re: Zbrane v ME a soucasnost

Napsal: čtv 13. čer 2013 11:22:14
od destanov
jeňa_cz píše:
destanov píše:Systém zbraní se mi víc líbil v jedničce, ale vzhled, zvuk a množství víc ve dvojce a hlavně ve trojce (množství opravdu potěšilo). Ale moc nechápu tu radikální změnu od přehřívání v jedničce (až na ten extrém, že přehrátá zbraň nestřílí vůbec) k používání termálních zásobníků ve trojce. Osobně bych to viděl tak, že zbraně by neměly omezené náboje a jen by se přehřívaly jako v jedničce, ale kdyby se zbraň přehřála, vyměnil by se termální zásobník a střílela by dál - prostě by se mi líbilo, aby se všechny zbraně chovaly stejně jako ten "historický" kousek, který jste mohli najít v archivu v DLC citadela.
oni ty termální zásobníky zavedli hlavně kvůli herním mechanikám
což je dost ubohy, but that's Bioware for you =((
Kvůli herním mechanikám? To mi moc neříká. :D

Re: Zbrane v ME a soucasnost

Napsal: čtv 13. čer 2013 11:27:56
od jeňa_cz
destanov píše:
jeňa_cz píše:
destanov píše:Systém zbraní se mi víc líbil v jedničce, ale vzhled, zvuk a množství víc ve dvojce a hlavně ve trojce (množství opravdu potěšilo). Ale moc nechápu tu radikální změnu od přehřívání v jedničce (až na ten extrém, že přehrátá zbraň nestřílí vůbec) k používání termálních zásobníků ve trojce. Osobně bych to viděl tak, že zbraně by neměly omezené náboje a jen by se přehřívaly jako v jedničce, ale kdyby se zbraň přehřála, vyměnil by se termální zásobník a střílela by dál - prostě by se mi líbilo, aby se všechny zbraně chovaly stejně jako ten "historický" kousek, který jste mohli najít v archivu v DLC citadela.
oni ty termální zásobníky zavedli hlavně kvůli herním mechanikám
což je dost ubohy, but that's Bioware for you =((
Kvůli herním mechanikám? To mi moc neříká. :D
jako taky asi nevim jak to vysvětlit, ale jde o to že z toho udělali střilečku z pohledu 3 osoby a aby ty souboje a ta akce probíhala nějak akčněji a svižněji tak tam hodili "munici se zásobníkama" nevím no, ale jinej duvod to není to si mužeš byt jistej na 100%

Re: Zbrane v ME a soucasnost

Napsal: čtv 13. čer 2013 11:33:14
od destanov
jeňa_cz píše:
destanov píše:
jeňa_cz píše:
destanov píše:Systém zbraní se mi víc líbil v jedničce, ale vzhled, zvuk a množství víc ve dvojce a hlavně ve trojce (množství opravdu potěšilo). Ale moc nechápu tu radikální změnu od přehřívání v jedničce (až na ten extrém, že přehrátá zbraň nestřílí vůbec) k používání termálních zásobníků ve trojce. Osobně bych to viděl tak, že zbraně by neměly omezené náboje a jen by se přehřívaly jako v jedničce, ale kdyby se zbraň přehřála, vyměnil by se termální zásobník a střílela by dál - prostě by se mi líbilo, aby se všechny zbraně chovaly stejně jako ten "historický" kousek, který jste mohli najít v archivu v DLC citadela.
oni ty termální zásobníky zavedli hlavně kvůli herním mechanikám
což je dost ubohy, but that's Bioware for you =((
Kvůli herním mechanikám? To mi moc neříká. :D
jako taky asi nevim jak to vysvětlit, ale jde o to že z toho udělali střilečku z pohledu 3 osoby a aby ty souboje a ta akce probíhala nějak akčněji a svižněji tak tam hodili "munici se zásobníkama" nevím no, ale jinej duvod to není to si mužeš byt jistej na 100%
Jo tak to už chápu. Ale kdyby se ty zbraně jen přehřívaly s možnou výměnou termálního zásobníku při úplným přehřátí, bylo by to pro mě lepší. :D Plus samozřejmě dovolit s sebou nosit třeba jen tři zásobníky a množství těch válejících se okolo pořádně snížit. To by si pak člověk rozmyslel, jestli bude střílet jako blázen. :D

Re: Zbrane v ME a soucasnost

Napsal: čtv 13. čer 2013 11:39:24
od jeňa_cz
destanov píše:
jeňa_cz píše:
destanov píše:
jeňa_cz píše:
destanov píše:Systém zbraní se mi víc líbil v jedničce, ale vzhled, zvuk a množství víc ve dvojce a hlavně ve trojce (množství opravdu potěšilo). Ale moc nechápu tu radikální změnu od přehřívání v jedničce (až na ten extrém, že přehrátá zbraň nestřílí vůbec) k používání termálních zásobníků ve trojce. Osobně bych to viděl tak, že zbraně by neměly omezené náboje a jen by se přehřívaly jako v jedničce, ale kdyby se zbraň přehřála, vyměnil by se termální zásobník a střílela by dál - prostě by se mi líbilo, aby se všechny zbraně chovaly stejně jako ten "historický" kousek, který jste mohli najít v archivu v DLC citadela.
oni ty termální zásobníky zavedli hlavně kvůli herním mechanikám
což je dost ubohy, but that's Bioware for you =((
Kvůli herním mechanikám? To mi moc neříká. :D
jako taky asi nevim jak to vysvětlit, ale jde o to že z toho udělali střilečku z pohledu 3 osoby a aby ty souboje a ta akce probíhala nějak akčněji a svižněji tak tam hodili "munici se zásobníkama" nevím no, ale jinej duvod to není to si mužeš byt jistej na 100%
Jo tak to už chápu. Ale kdyby se ty zbraně jen přehřívaly s možnou výměnou termálního zásobníku při úplným přehřátí, bylo by to pro mě lepší. :D Plus samozřejmě dovolit s sebou nosit třeba jen tři zásobníky a množství těch válejících se okolo pořádně snížit. To by si pak člověk rozmyslel, jestli bude střílet jako blázen. :D
jj o tom jsem kdysy taky přemyšlel kdyby ty termální zásobníkky nebyli jako "munice" ale voják by měl třeba 3 u sebe byly by to proste "udělátka poslední záchrany" když voják třeba zpanikaří nebo tak a přehřeje si zbraň a nemá čas ji nechat zchladit tak přehodí termalák a muže jet dál

Re: Zbrane v ME a soucasnost

Napsal: čtv 13. čer 2013 11:51:20
od Swen von Walhallion
no i tak s tim mnoztvim materialu co tam je bys byl behem chvile stejne na suchu, momentalne pouzivany reseni je nejlepsi v propade elmg zbrani by to byl jen zasobnik s projektilama pac nepotrebujes prachovou napln, a na tomhle typu zbrane se nam v podtate so prehrivat pac nedochazi ke teni v hlavni ani tam nejsou horke spaliny, jeidny problem co u toho je je pretrvani naboje v civkach urychlovace. Navic system v ME je uplna zhovadilost co se tce ergonomi pac tahat kilovej blok munice primo ve zbrani neni nic extra priejmnyho pro ruce anmluve o tomze ten mechanismus co vyrabi projektily taky nebude nic jednoduchyho a u pechotnich zbrani je extremne dulezita jednoduchost a snadna opravitelnost

Re: Zbrane v ME a soucasnost

Napsal: sob 06. črc 2013 14:03:17
od BatouT101
Napřed bych chtěl uvést, že nejsem žádný odborník na zbraně a některá má vysvětlení mohou být primitivní nebo nepřesná. :? Tak se předem omlouvám.

Zbraně v ME mají všechno jen ne jednoduchý mechanismus. (Alespoň ne z dnešního pohledu na jednoduchost dané technologie.)
I když byly zbraně nejpoužívanějším elementem v sérii ME, tak mi přijde že jejich přesná funkce nebyla nikdy pořádně popsána nebo rozebrána. (Tím pádem je to převážně opět na představivosti fanouška stejně jak u většiny jiných zařízení v ME.) Jejich základní rozdělení na těžké, lehké a ruční zbraně (odstřelovací pušky, útočné pušky, samopaly, pistole a brokovnice popřípadě těžké zbraně). K tomu jen krátký doprovodný text ve kterém je analogickým způsobem popsán základní princip funkce dané zbraně. Pokud by se autoři pokusily jít v této oblasti do hloubky a vysvětlit přesný princip jejich funkce tak by musely vymyslet každou zbraň za pomocí technologií ve vesmíru ME. Což by bylo jak časově a ekonomicky náročné. Podle stylu vyprávění příběhu, který si v Bioware vybraly by bylo asi i nevýhodné. ("Co naplat.")

Kdybych měl popsat tento koncept lehkých a ručních zbraní v ME tak bych asi začal, že disponují primárními a sekundárními funkcemi se standardizovanými adaptéry pro připojování vylepšení funkce u dané zbraně.

Primární funkcí je samotná střelba, u sekundární funkce bych označil složení zbraně do kompaktní podoby pro přepravu. Což je minimálně v dnešní době u zbraní velký technický problém. Většinou platí čim je větší množství součástí nějakého mechanismu. Tím vzrůstá pravděpodobnost selhání! O složitosti, dostupnosti a ceně náhradních dílů nemluvě. I kdyby bylo možné "luksusní" složení zbraně deaktivovat v případě poruchy stále by tu byly vysoké nároky na primární funkce zbraně za různých podmínek. Od (v dnešní době ne tak moc řešeného) používání ve vesmírném vakuu a velkých rozdílů teplot, až po živelné podmínky na povrchu různých planet.
Požadavky na takovou z braň jsou poměrně vysoké. :$

Re: Zbrane v ME a soucasnost

Napsal: ned 16. bře 2014 20:33:34
od GamerClassN7
Našel jsem jeden moc zajímavej dokument o tom jak by vypadaly války ve vesmíru a jaké by se používaly zbraně :-) Video

Re: Zbrane v ME a soucasnost

Napsal: pon 17. bře 2014 11:03:21
od BatouT101
GamerClassN7 píše:Našel jsem jeden moc zajímavej dokument o tom jak by vypadaly války ve vesmíru a jaké by se používaly zbraně :-) Video
Zajímavý dokument. Pokud by někdy lidstvo dosáhla této technologické úrovně a začaly by vesmírné souboje. Zajímalo by mně zda by řešily problémy spojené s minutí cíle nebo by nad tím jen mávly rukou. Pravděpodobnost je sice malá ale jakákoliv vypuštěná střela nebo energetický parsek letící volně vesmírem se nezastaví dokud by něco neovlivnilo jeho sílu nebo do něčeho nenarazila. Za předpokladu že by existoval jiný mimozemský život na určité technické úrovni tak by je tato činnost mohla upozornit na naši existenci. Což by mohlo mít různé následky.
Beru v úvahu vzdálenosti ve vesmíru, ale aby tato akce "z minulosti" nevyvolala neblahou reakci dalším generacím v "budoucnosti" pokud by ještě nějaké byly... ;)

Re: Zbrane v ME a soucasnost

Napsal: úte 18. bře 2014 20:58:24
od homijunior
Teď teda jenom plácnu, (dokument sem neviděl) jakýkoli energetický paprsek by měl ztrácet na energii a postupně se roplynout a to i ve vákuu ne?

Zato jakýkoli projektil, (tím myslím fyzickou střelu) by se měla pohybovat vystřelenou rychlostí.

Za předpokladu že by jakákoli střela letěla jakým koli směrem tak by se do 500 set let nedostala k žádný obydlený planetě (nejspíš). Je to jenom spekulace, ale narazit na ve volným vesmíru na střelu, vystřelenou třeba před 50 000 lety by se pořád svím způsobem dalo, ale ta pravděpodobnost je opravdu malá, opravdu, opravdu malá.
To že vás zasáhne stará mimozemská kulka je míň pravděpodobný než že by se našly na Marsu ruiny starodávný civilizace. :cool: :cool: :cool:

Re: Zbrane v ME a soucasnost

Napsal: stř 19. bře 2014 0:05:03
od Swen von Walhallion
tak vesmir je plnej bordelu a ruznych objektu s ruzne silnou gravitaci takze by moc dlouho neletel maximalne k prnimu objektu s nejakou vyssi gravitaci :-) a co se tyce te ztrat energi u paprcsku tak tam si nejsem jistej jak to ve vakuu funguje, v atmosfere se ten svazek energi zeslabuje pusobeni prekazek jako atmosfera etc ale ve vaku by nemel byt ubytek energie nijak extremne velkej a urcite je efektivejsi zbran u niz se projektil pohybuje rychlosti svetla nez klasicky kineticka