Stránka 1 z 1

Reckoning kits

Napsal: pon 11. bře 2013 8:34:53
od Swen von Walhallion
par rad a napadu jak rozvrhnout schopnosti u novych charu, preci jen ne vsichni je jeste maji a inspirace se jim muze vzdycky hodit :-)

Awakened Collector Adept aka Broucek

predem musim rict ze zatim sem nenasel nejakej idealni zpusob jak ho hrat zkousel jsem zatim jen triy buildy klasickej 6/6/6/5/3 kterej se mi extremne neosvedcil, pak spec ciste na DC ala Asari Huntress ktrej fungoval o neco lip ale ac teoreticky ma skoro stejnej dmg output jako u AH sem s nim mel mnohem horsi vysledky a pak Dark Sphere spec kterej sem zatim nezkousel. Ten se jevi jako zatim asi nejlepsi nahodit stanci odpalit orb v pravym okamzku odpalit pripadne vyhazet par swarmu na odpalini sekundarnich BE a zopakovat, bohuzel DS ma pomerne silenej recast pokud se odpali moc brzo takze to bude chtit asi dost treningu a zkusenosti nez se to nauci clovek pouzivat

Zakladem u vsech buildu je seeker swarm specnutej na DR ( damage reduction) jelikoz na max (+40% DR) to kopletne nuluje negativn DR co clovek dostane pri vymaxovane Ascension Stance ktera pak dava -40% DR ( zapina se heavy melee dava to shorta AoE dmg a zapina Ascension Stance)


Geth Juggernaut

Nas oblibeny takovaci Geth Prime, hlavni vyhody sou v tom za ma neskutecny mnozstvi HP a stitu 2300/4600 zaklad bohuzel sena druhou stranu nemuze kryt, behan ani preskokovat prekazky, ovsem hlavni vyhoda je ze nemuze dostat IK od zadne potvory ve hre, jedine pokud nepadne k zemi pac pak ho muze kazdej zewl dorazit.....

Melee, jedna z nejdulezitejsich veci tohodle monstra, standartni je AoE ktery slabsi protivniky odhodi hodi se pokud je clovek v obkliceni vetsiho poctu phantomu a dragonu ... a pak Heavy Melee ktery zamereny protivnika zamkne ubira mu HP a doplnuje hraci stity, vechny non armored cile sou behem toho znehybneny ( obzvlast si tim clovek vychutna ty sfine phnatomy :-D) a ostatni maj proti nemu zvysenou prioritu ( aspon tak mi to prijde) takze primarne utocej na gheta misto partaku. Jinak vsechny bonusy z eqvipu gearu fitnes co boostujou melle zvysujou jen DMG co dava ale namaj vliv na mnozstvi doplnovanych stitu.

Ja osobneu nej pouzivam tenhle build siege pulse na 40% DR pouzivam ho minimalne maximalne na dorazeni poslednich nepratel na platine jinak ho drzm nahore jen kvuli te DR jelkioz s bonusem z fitnes ma dohromady +55% DR coz je u kolosu s takovym poctem HP a doplnovanim stitu hodne dulezity. k tomu pouzivam turret specnutej na doplnovani stitu jelikoz mi prijde uzitecnejsi nez hex shield, navic pokud se da na spravny misto tak vydrzi i pomerne dlouho a doplnuje stity i tymu. Hex Shield blokuje veskere projektily dokud jeho Hp neklesnou na nulu, bohuzel to plati i pro strely zbrane partaku coz obcas dost neprijemne, jednak jejich strelba mu taky ubira Hp a pak potvory dostavaj mensi DMG. Hex Shield je plne propustny pro vechny power ability a to i nepratel ( napr pulse cannon co ma geth prime) jinak preferuju zbrane jako PPR nebo Lancer ktery nemaj omezenou municy coz je vzhledem k omezene mobilite pomerne uzitecna vec.

Talon Mercenary

Asi nevic proklinanej char z DLC, halvni problem je ze offhost obcas vyvadi podivny veci a resetuje nastaveni klaves na default ....

Jinak zakladem je nahazet maximalni bonusy pro melee ( jelikoz to je jeho primarni ranged utok) a pak power dmg to ma vliv na dmg granade pwr, ve vysledku funguje tak ze ma relativne slusny ranged dmg se zapnutym granade pwr hodne slusny, jen prd vydrzi a ma pomerne velkou spotrebu granatu ...

Ja osobne preferuji tenhle build miny nemam vubec, padly za obet vysimu ranged DPS, concursive shot mam spis jen na zvyseni poctu granatu pac sem zjistil ze vetsinu nepratel ma clovek na 1-2 rany a na boss type enemy je lepsi armor pircing arrows mod. pasive tree speclej na maximalni pwr dmg a fitnes na maximalni melee dmg.

Hrani spociva v tom ze se zameri cil kterej clovek chce zasahnout pri aktivaci heavy mele se na nej omnibow uzmkne a vsly navadeni sip, light melee vysle nekolik slabsich sipu na vice targetu, v pripade aktivace arrow ability se omni bow nabije na urcity pocet vystrelu ( v tomhle pripade 4 armor pierce) a vystreleny sip bude mitvlastnosti toho sipu pricemz dmg by mela byt heavy/light melee + ability dmg.

nesporne zajimavy char jen hodne zabugovany bohuzel a po delsim case i nudny ...

Krogan Warlord

Big bad old krogan, asi nejsilenejsi melee char ve hre na jednu ranu dokzae prakticky zadupat do zeme i vetsinu bos type jednotek, bohuzel se nemuze kryt ani preskakovat prekazky, na rozdil od jugernauta aspon muze behat ale i dostat IK .... ale aspon ma regenaraci HP jako kopenzaci toho ze se nemuze kryt takze najit si vhodnou siknou plosineu a aby clovek zabranil snyc killum a uz to maltit, jediny nebezpeci su ranged nepratele jako ravageri scioni pretoriani a ghet prime a rocket truper preci jen se k nm clovek vetsinou musi prodrat silenym kvantem smeti :-)

muja build tech armor pro maximalni DRa melee dmg ( co jnyho ze ano) biotick hamer pro max armor dmg a dve nabity takze se da pouzit 2x za sebou takze je schopen dat v idealnich pripade cca 23k dmg armored cilum v pomerne kratkem casovem useku, pasive skills na maximalni boost pwr kvuli bio hammer a redukce hmotnosti brokovnic pro udrzeni co nejizsiho CD ( uz samo tech armor to zvysuje k tomu jeste brokovnice s omni blade tomu taky nepridava )

po delsim case je to celkem hodne jednotvarne az nudne


Alliance Infiltration Unit aka Sexbot

moje nova laska, dobre je na druhym miste prvni misto ma nekdo jinaj :P , extremne obrana bonus z TC na brokovnice, repair matrix ktera dokaze clvek vytahnout z nejvetsich sracek a extremne rychlej a hodne silnej hevy melee ( mobove po nem krasne litaj )... proste vlhky sen vsech co hrajou agresivne :-D
ja pouzivam tenhle build je to hodne melee zamereny a vetsinou to funguje stylem Tc- hevy mele rana - wraitha ( obcas obracenu) ocz je cca nejakych 7-8 k dmg v okamziku jelkoz oboji se da stihnout behem jednoho TC

dalsi varianta je s pouzivanim shock trooper trooper eqvipu na zvyseni poctu nesenych matric a Snap Freeze priblizne nejak takhle funguje to podobne jako predchozi build TC- Snap Freeze- rana z brokovnice coz da cca 5450 dmg behem chvilky vs armored targets (650 snap + 4800 wraith s TC) vyhodou je ze po kratky cas dostava cil zvysenou dmg od vech partaku nevyhodou oproti predchozimu buildu vetsi krehkost sexbota ( coz je kompenzovano vetsim poctem matrix) a a nizism single target dps

Repair matrix: co se tyce specu tak zalezi co kdo prefereuje jestli dmg redukci nebo zrychlenou regeneraci stitu etc. hlavni vyhodou je ze pokud clovek nedostane IK a ma ji aktivni tak ho vetsinou ozivi ( obcas se bugne a nezafunguje ..) a obcas clovak ozivi i pres to IK

Turian Cabal

trochu rozporuplnej char co potrebuje taky trochu zkusenosti aby podaval vysledky vyhodou je portovaci dodge a heavy mele coz zajistuje uzasnou mobilitu a pak turiansky pasive skill tree co se tyce zbrani, nevyhodou je ze ac vanguar tak postrada charge na doplnovani stitu ( bio focus zvladne max 40%) a co sem zjistil pravdepodobne asi buglej Hp/ shield gate takze se obcasstane ze je clovek zabitej jednou anou i kdyz ma treba pulku stitu ...

Jinak co se tyce mne tak ja mam v oblibe dva buildy oba sou bez poisn striku a specly na wpn dmg prvni v podstate soldier biotic focus na doplnovani stitu a DR weapon dmg a max stity z pasivek a Nightshade Blades na max range ( celkem silenych 22,5m) ketry maj hodne slusnej dmg navic nepratele bez stitu paralizujou :-O hlavni dmg je skrze AR pripadne pokud se dostane neco moc blizko tak Nightshade Blades...

druhy je narocnejsi na hrani jelikoz jeto melee build vyuziva vyhody portovaciho heav melee ktery maj hodne slusnej dmg a port dodge na unik, biotic focus speclej na meleedmg max move speed a DR ( dulezity je naucit se ho drzet neustale aktivni) hey melee par vystrelu z brokovnice pripadne blades dokazou skoncovat s vetsinou nepratel skoro instatne, problem je uvetsich chumlu a boss unit

pokud se to clovek nauci hrat tak je to skoro stejne zabavny jako sexbot .-)

Re: Reckoning kits

Napsal: pon 11. bře 2013 14:28:16
od Speedy
osobně na juggernauta jedu 4/6/6/4/6 se zaměřením turety na dmg vs armor a plamenomet, ten heal se pravda hodí, ale většinou neni problém se udržet meleečkem a hex shieldu dávám electrickej pulse, jelikož když člověk dobře hodí turretu a hodí někomu hex shield do ksichtu, máš určitou šanci na explozi, na platinu za juggernauta většinou stejně beru particle rifle abych nemusel utíkat pro munici a mohl neustále tankovat čili zbylé dva body do geth juggernaut nejsou až tak důležité

Re: Reckoning kits

Napsal: pon 11. bře 2013 23:48:57
od Honzaleco
Zkusil jsem toho kolektora - podobnej build (taky jsem se vyprdnul na DC) a je to docela dobrý - a to říkám já, takže tobě se to nejspíš líbit bude...a ta Dark Sphere mohla být přitom ještě silnější...měl jsem místo power ampu cyclonic, protože známe svý lidi - jinak bych byl víc na zemi než na nohou...

Re: Reckoning kits

Napsal: úte 12. bře 2013 6:57:24
od Swen von Walhallion
no DS sem zkousel vcera ale prijde mi to takovy neohrabany spolu s nahazovanim seekers a stance clovek stravi vic casu castenim abilit nez delanim DPS

Re: Reckoning kits

Napsal: úte 12. bře 2013 11:24:37
od Speedy
toho collectora to chce trochu upravit, když máš jen pistoli a 200% redukci CD tak je to hrozně dlouhý

Re: Reckoning kits

Napsal: úte 12. bře 2013 11:26:02
od jeňa_cz
mě můj Buggy vyhovuje tak jak je =)

Re: Reckoning kits

Napsal: úte 12. bře 2013 11:30:35
od Speedy
ten dark sphere je hodně dobrá věc na dlouhý koridory plný nepřátel, jen nevim proč ale párkrát když to sešlu očekávám od toho, že to proletí překážkou ačkoliv vim že neproletí :D

Re: Reckoning kits

Napsal: úte 12. bře 2013 11:38:24
od Swen von Walhallion
Speedy píše:toho collectora to chce trochu upravit, když máš jen pistoli a 200% redukci CD tak je to hrozně dlouhý
no jedina moznost jak ztahnout CD je jen stance a ute netusim jestli se to pocita nebo nepocta nad cap... tam se da vytahnout cca 20% bonus na CD

Re: Reckoning kits

Napsal: úte 12. bře 2013 12:27:46
od Honzaleco
Udělat u něj trvalý Ascension Stance. Nebo to aspoň prodloužit, ať to trvá tak dlouho jako Anniihilation Field.

Re: Reckoning kits

Napsal: úte 12. bře 2013 12:29:11
od jeňa_cz
Honzaleco píše:Udělat u něj trvalý Ascension Stance. Nebo to aspoň prodloužit, ať to trvá tak dlouho jako Anniihilation Field.
kdyby to mělo byt trvalý tak by mu to mohli rovnou hodit do passivu =)

Re: Reckoning kits

Napsal: úte 12. bře 2013 12:44:40
od Speedy
hlavně pomalu ani nepoznáš jestli to máš na sobě nebo ne, ale hlavně si zatim nedokážu zvyknout to furt nahazovat :D

Re: Reckoning kits

Napsal: úte 12. bře 2013 12:58:58
od Swen von Walhallion
no poznat to je v pode jen to nahazovani trva strasne dlouho ....

Re: Reckoning kits

Napsal: úte 12. bře 2013 13:01:30
od jeňa_cz
Speedy píše:hlavně pomalu ani nepoznáš jestli to máš na sobě nebo ne, ale hlavně si zatim nedokážu zvyknout to furt nahazovat :D
já to vubec nepoužívám :D

Re: Reckoning kits

Napsal: úte 12. bře 2013 13:06:33
od Swen von Walhallion
no tak na bronze je to jedno ze ano to se podivas na moby a oni umrou :P

Re: Reckoning kits

Napsal: úte 12. bře 2013 13:07:15
od jeňa_cz
Swen von Walhallion píše:no tak na bronze je to jedno ze ano to se podivas na moby a oni umrou :P
na střibro to taky stačí, přece jenom 500/750 je dobry ;)

Re: Reckoning kits

Napsal: čtv 14. bře 2013 2:23:41
od Speedy
s kompletně růžovým collectorem jsem měl vážně problém to na sobě poznat :D

Re: Reckoning kits

Napsal: čtv 14. bře 2013 2:39:43
od qqy
Speedy píše:s kompletně růžovým collectorem jsem měl vážně problém to na sobě poznat :D
Růžový kolektor? No fůj.

Re: Reckoning kits

Napsal: čtv 14. bře 2013 2:42:07
od Speedy
aby se poznalo, že tenhle collector je kamarád a že se do něj nemá střílet :D, nepřítel to zatim rozhodně pochopil jelikož do mě střílí ještě víc :D

Re: Reckoning kits

Napsal: čtv 14. bře 2013 3:05:31
od qqy
Speedy píše:aby se poznalo, že tenhle collector je kamarád a že se do něj nemá střílet :D, nepřítel to zatim rozhodně pochopil jelikož do mě střílí ještě víc :D
No, já stejně jako třeba u Juggernauta, geth troopera chci u něj mít stejné barvy, jako mají nepřátelé.
Tekže Juggernauta mám červeného, troopera žlutého a kolektora černého.

Re: Reckoning kits

Napsal: čtv 14. bře 2013 6:23:03
od Swen von Walhallion
no u me to je jedno ja mam v posledni dobe tendence kropit vsechno co se pohne na mape, jeste ze tu neni friendly fire :D