Stránka 1 z 2

Problém se žebříkem

Napsal: stř 13. bře 2013 11:10:07
od Havran
Chtěl poprosit o radu. V DLC Leviathan, mise Namakli, mam problém se žebříkem - nemůžu ho slézt.
Je z "budovy" před výtahem (před touto budovou musí jeden z týmu opravit ovládání zvedacího mostu)
Budu velice vděčný za jakýkoliv nápad.

Re: Problém se žebříkem

Napsal: stř 13. bře 2013 11:18:40
od Swen von Walhallion
mam dojem ze se to tu nekde resilo, a i na BSN co si pamatuju tak jeden z receptu byl prijit k nemu zady misto poredu jako normlanea pak to prej de

Re: Problém se žebříkem

Napsal: stř 13. bře 2013 11:50:42
od Havran
Jo, dík. Na BSN jsem našel odpověď.... Stačilo koukat nahoru :)

Re: Problém se žebříkem

Napsal: stř 03. dub 2013 19:18:21
od Agnus_Dei
Ahoj mám stejnej problém ale na BSN sem asi slepej nikde to nevidim... Prosím mohl by mi někdo hodit link kde jsou ty rady jak na to? Protože jinak se nehnu z místa:(

Re: Problém se žebříkem

Napsal: stř 03. dub 2013 19:26:55
od Green
Mám dojem, že tam byl i myslím sekundární žebřík.
Pak samozřejmě zkusit i možnosti, jak psal Swen nebo Havran. Jít zády nebo koukat nahoru.

Re: Problém se žebříkem

Napsal: stř 03. dub 2013 19:59:47
od viiitezslav
Mně se to povedlo třeba tak, že jsem dal příkaz parťákovi, ať sleze dolů, postavil jsem se mu do cesty a on mě tam nějak natlačil.

Re: Problém se žebříkem

Napsal: čtv 04. dub 2013 1:18:34
od Lady Grey
Jo, známý problém... mě zase zabírá, když přepnu do režimu chůze (standartě držet levý ctrl) a přijdu k němu a Shepard už z něj pak normálně sleze nebo seskočí. ;)

Re: Problém se žebříkem

Napsal: čtv 04. dub 2013 10:36:26
od Flek
Mě zas pomohlo že sem skoušel jít nahoru a pak dolu tak mě skočil dolu

Re: Problém se žebříkem

Napsal: čtv 04. dub 2013 23:12:10
od Hany
já to řeším tak, že si změním rozlišení... zatím mi fungovalo jen tohle :|

Re: Problém se žebříkem

Napsal: pon 22. úno 2016 18:17:27
od Ronie
Treba použiť chodzu a ide to. Aj mne to blblo a nevedela som čo mám robiť. Skúšala som aj reloadnúť predchádzajúci save ale nenapadlo ma ísť chôdzou :D až keď som čítala na masseffect wikia, je to tam vysvetlené ako chyba.

Re: Problém se žebříkem

Napsal: úte 23. úno 2016 8:35:49
od Starbound
Stve me, ze zrovna takova vec nebyla opravena, no nastesti existuji zpusoby jak to projit, mne zabralo se divat nahoru ale bohuzel je to potreba zkouset vicekrat, malokdy se to povede napoprve...

Loadovala jsem kvuli tomu misi od zacatku, takze me dost stvalo, kdyz jsem na to narazila znovu :D

Re: Problém se žebříkem

Napsal: ned 28. úno 2016 16:16:46
od Green
Těch bugů co tam je... Dodnes to vyčítám BW za prakticky nulový feedback od komunity

Re: Problém se žebříkem

Napsal: pon 29. úno 2016 1:38:21
od Hany
Vážně? Jaký třeba? Když se řekne bug v ME3 tak si vybavím jen ten žebřík... buď se blbě dívám, nebo jsem asi nejšťastnější hráč ME... nikdy jsem si ničeho nevšiml... jen jednou se mi stalo že když jsem dokončil Omegu a nesplnil jsem tam jeden vedlejšák, tak mi ten úkol zůstal viset v deníku jako aktivní... měl jsem zato, že je to ale standardní chování, navíc to nijak zásadně neotravovalo...

Re: Problém se žebříkem

Napsal: pon 29. úno 2016 13:12:05
od Flek
jo mě seto taky stalo na Omege bylo to stou pohovkou

Re: Problém se žebříkem

Napsal: pon 29. úno 2016 15:47:05
od Hany
mě se to stalo zas s těma panelama, co napichuješ pro techničku... jeden panel jsem minul a potom mi to zůstalo aktivní až do konce hry :D ...nejdřív mě to pěkně vytáčelo... po pár (nervydrásajících) hodinách jsem se to ale naučil ignorovat :D

Re: Problém se žebříkem

Napsal: pon 29. úno 2016 23:10:28
od Ronie
Mne to tiež vypisovalo ako aktívnu úlohu (gauč a úloha pre tú hekerku), keď som to nevyriešila. Ešte sa mi sekla hra na konci keď som vybrala destroy ending, ale to bolo keď som nahrávala tie konce. Stalo sa niekomu, že vám to tiež seklo?

Re: Problém se žebříkem

Napsal: pon 29. úno 2016 23:33:45
od Green
Vážně? Jaký třeba? Když se řekne bug v ME3 tak si vybavím jen ten žebřík... buď se blbě dívám, nebo jsem asi nejšťastnější hráč ME... nikdy jsem si ničeho nevšiml... jen jednou se mi stalo že když jsem dokončil Omegu a nesplnil jsem tam jeden vedlejšák, tak mi ten úkol zůstal viset v deníku jako aktivní... měl jsem zato, že je to ale standardní chování, navíc to nijak zásadně neotravovalo...
Otáčení hlav v konverzacích o 180 stupňů. V cutscenách Shep má vždy Avenger, ikdyž ho nenosí. Špatné časování v některých dialozích, např že postava zmizí dřív než dojde na další scénu. Občasné ultímátní přehřání zbraně v ME3. Low ressolution textury postav v pozadí (hodně vidět v ME3 Citadela). Používání odporných 2d objektů jako v minulém století. Propad do textury (v mp je to zvlášť otravné). Buglé mise, např dodnes mají lidé občas problém dokončit vedlejší misi s Kasumi - Missing Diplomat (nesplní se jim ojective)... atd. atd. Je tam toho kvanta, ale nejvíc do očí bijící byly pro mne ty cutscnény, kdy vám někdy mohli hodně zkazit zážitek (např když mrtvý Thane na lůžku mrkal zavřenýma očima).

Re: Problém se žebříkem

Napsal: úte 01. bře 2016 0:01:01
od Krieg
Propad do textury, velice oblíbené to má mapa Rio, tam vůbec mi to často blbne, občas se mi i stává, že najednou nepříteli neubírám žádné zdraví, i když do něho pošlu celý záobník a nepřičítají se mi body :D Avanger, otáčení hlav a postavy v dálce na Citadele muselo potkat každého :D

Re: Problém se žebříkem

Napsal: úte 01. bře 2016 13:59:59
od Ronie
Asi si napíšem zoznam bugov čo sú tu popísané a pri hraní budem odškrtávať. :D :D :D
To otáčanie hláv som si nevšimla.
Čo je na nete to gifko keď sa Shepardovi v kabíne pri rozhovore s Ashley otočí hlava. To je riadne v hre, že? Či ako to je.

Re: Problém se žebříkem

Napsal: úte 01. bře 2016 16:28:23
od Hany
to otáčení hlav o 180 se mi nikdy nestalo :D ale zase se mi stává, že když jsem u Liary tak se oba dva prostě dívají někam do pr... a že postava zmizí před skončením cutscény to se mi taky stalo ... ok tohle mi nedošlo... nevím jestli bych používání 2d objektů a nízkého rozlišení v dálce považoval za bug... spíš mi to přijde jako spoření výkonu... prostě to tak má být... co se týče používání Avengera... jo taky mě to štve, ale to zas beru jako určitý záměr, přeci jen, Avenger má přímo ikonickou podobu pro ME - takže bych v tom hledal nějakou snahu o konzistenci a určitý autorský záměr - stejně jako když zabijete Mordina zbraní, kterou vám ve dvojce dal... co se týče propadávání map v MP... nemohu posoudit, MP nehraju už z principu, nikdy jsem ho nikde nehrál a neplánuji s ním začínat (i když jsem byl u ME hodně nakouslej, tak jsem vydržel)