Stránka 1 z 2
Online Pass
Napsal: pon 04. úno 2013 18:12:22
od JiAliZe
Dobrý den
Po zapnutí ME3 mi v menu dole pod druhým počítačem vyskočí nápis "Redeem/purchase online pass" Nepřipojím se k Multiplayeru ani neověřím DLC.
Podle BioWare Social Network vlastním: Online Pass (N7 Collector's Edition) Mass Effect 3 PC --- Ale netuším jestli nemá omezenou platnost
Už jsem opakovaně skoušel aktualizovat, nechat origin opravit instalaci a jednou jsem už ME3 odinstaloval a znovu nainstaloval. Origin normálně znovu nainstaloval všechna DLC, ale po zapnutí ME3 se mi neověřili právě stažená DLC, protože mi opět vyskočila ona hláška.
Jinak hraji ME3 od vydání a zatím jsem tento problém neměl. Origin nick: JiAliZe_CZ
Už mi tento problém trvá 3 dni a pomalu mi dochází nápady.

Re: Online Pass
Napsal: pon 04. úno 2013 18:16:18
od Swen von Walhallion
hmm zkusit reinstal originu nebo podpora BW nic jinyho me nenapada
Re: Online Pass
Napsal: pon 04. úno 2013 18:27:22
od Odplata
JiAliZe píše:Dobrý den
Po zapnutí ME3 mi v menu dole pod druhým počítačem vyskočí nápis "Redeem/purchase online pass" Nepřipojím se k Multiplayeru ani neověřím DLC.
Podle BioWare Social Network vlastním: Online Pass (N7 Collector's Edition) Mass Effect 3 PC --- Ale netuším jestli nemá omezenou platnost
Už jsem opakovaně skoušel aktualizovat, nechat origin opravit instalaci a jednou jsem už ME3 odinstaloval a znovu nainstaloval. Origin normálně znovu nainstaloval všechna DLC, ale po zapnutí ME3 se mi neověřili právě stažená DLC, protože mi opět vyskočila ona hláška.
Jinak hraji ME3 od vydání a zatím jsem tento problém neměl. Origin nick: JiAliZe_CZ
Už mi tento problém trvá 3 dni a pomalu mi dochází nápady.

Ja som mal podobný problém, ale mne pomohlo preinštalovať Bonus Content Collector Edition Materials, ale ak si preinštaloval celú hru tak jedine skúsiť live chat podporu... mne tam už viackrát pomohli.
Re: Online Pass
Napsal: pon 04. úno 2013 20:20:06
od Bouner
Zkusit reinstal, popř když budeš psát na podporu, připrav si velkou dávku nervů neboť dostaneš araba co ti poradí "předdefinované" odpovědi a nic víc (já řeším už 2 měsíce chybné zobrazování nicků ve friendlistu a pořád nic). Jinak je to bug na straně EA, občas se stává že to někoho kickne i uprostřed hry s hláškou kterou si popsal/že nevlastníš žádne z mp DLC atd atd.
Re: Online Pass
Napsal: pon 04. úno 2013 22:30:32
od JiAliZe
Tak zatím nic nepomohlo, alespoň že mám dovolenou a mám čas si 2x denně přeinstalovat origin a ME3

Re: Online Pass
Napsal: úte 05. úno 2013 10:10:40
od Green
Tak už jedině zkusit
support na EA. Česká pobočka funguje celkem dobře a rychle.
Re: Online Pass
Napsal: čtv 07. úno 2013 12:39:01
od JiAliZe
Tak nakonec problém vyřešila česká help, tím že mi prostě vystavila nový Online Pass, mimochodem teď podle BioWare Social Network vlastním 2x bonusový materiál a 2x ME3 soundtrack
Takže pokud máte nebo budete mít stejný problém, rovnou pište na:
https://help.ea.com/cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Já nevím jak Vy, ale já je mám teď prostě rád

Re: Online Pass
Napsal: čtv 07. úno 2013 21:38:00
od Odplata
JiAliZe píše:Tak nakonec problém vyřešila česká help, tím že mi prostě vystavila nový Online Pass, mimochodem teď podle BioWare Social Network vlastním 2x bonusový materiál a 2x ME3 soundtrack
Takže pokud máte nebo budete mít stejný problém, rovnou pište na:
https://help.ea.com/cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Já nevím jak Vy, ale já je mám teď prostě rád

Výborne... ta CZ podpora, akými spôsobmi sa tam dá s nimi kontaktovať... mailom a telefonicky alebo majú aj chat ako na anglickej podpore?
Re: Online Pass
Napsal: čtv 07. úno 2013 23:39:34
od JiAliZe
Odplata píše:Výborne... ta CZ podpora, akými spôsobmi sa tam dá s nimi kontaktovať... mailom a telefonicky alebo majú aj chat ako na anglickej podpore?
Kontaktuješ je přes Email, mají na to vlastní dotazník!
hlavně je důležité přesně napsat verzi hry (zda se jedná o ME3, ME3 N7 Collector's Edition, ME 3 N7 Digital Deluxe Edition, ....)
potom napíšeš platformu (PC, Xbox, PS)
popíšeš co nejpřesněji problém
mají tam i množnost přiložit obrázek či soubor
a přiložíš kontaktní údaje
a pak už jenom čekáš, až ti napíšou
kontrolují to každý pracovní den

Re: Online Pass
Napsal: pát 08. úno 2013 23:11:52
od ponocny
JiAliZe píše:Odplata píše:Výborne... ta CZ podpora, akými spôsobmi sa tam dá s nimi kontaktovať... mailom a telefonicky alebo majú aj chat ako na anglickej podpore?
Kontaktuješ je přes Email, mají na to vlastní dotazník!
hlavně je důležité přesně napsat verzi hry (zda se jedná o ME3, ME3 N7 Collector's Edition, ME 3 N7 Digital Deluxe Edition, ....)
potom napíšeš platformu (PC, Xbox, PS)
popíšeš co nejpřesněji problém
mají tam i množnost přiložit obrázek či soubor
a přiložíš kontaktní údaje
a pak už jenom čekáš, až ti napíšou
kontrolují to každý pracovní den

prosím tě do jaký kategorie si to psal na tom EA supportu?
Re: Online Pass
Napsal: pát 08. úno 2013 23:21:46
od JiAliZe
ponocny píše: prosím tě do jaký kategorie si to psal na tom EA supportu?
Kategorie * Internetové stránky / online služby
Podkategorie *Nelze se připojit k serveru
Re: Online Pass
Napsal: pát 08. úno 2013 23:37:26
od ponocny
JiAliZe píše:ponocny píše: prosím tě do jaký kategorie si to psal na tom EA supportu?
Kategorie * Internetové stránky / online služby
Podkategorie *Nelze se připojit k serveru
Dík
Re: Online Pass
Napsal: čtv 14. úno 2013 14:49:02
od Sphingo
Zdravím...koukám,že tady měl někdo stejné problémy jako já

Už od pátku 8.2. se taky němůžu přihlásit k Multiplayeru.V pondělí jsem psal na EA tech. podporu a jejich odpověď do 24hodin zatím nedorazila.Ve středu jsem psal znovu a zatim nic...snad se dočkám,než příjde nějaký víkendový úkol

Re: Online Pass
Napsal: čtv 14. úno 2013 16:45:42
od JiAliZe
Sphingo píše:Zdravím...koukám,že tady měl někdo stejné problémy jako já

Už od pátku 8.2. se taky němůžu přihlásit k Multiplayeru.V pondělí jsem psal na EA tech. podporu a jejich odpověď do 24hodin zatím nedorazila.Ve středu jsem psal znovu a zatim nic...snad se dočkám,než příjde nějaký víkendový úkol

A obdržel si alespoň E-mail?
Vážený/á EA Customer,
Děkujeme Vám za dotaz.. Číslo dotazu ........ byl vytvořen. Náš herní poradce se s Vámi brzy spojí.
Děkujeme Vám za přízeň a trpělivost a těšíme se na brzký kontakt..
S pozdravem,
Zákaznická podpora EA
Já jenom jestli si uvedl kontaktní údaje?
A když na stránkách zadáš ono číslo ........ tak se můžeš online podívat, jaký je postup a jestli se ti věnují (někdo to už alespoň četl)
Re: Online Pass
Napsal: pát 15. úno 2013 11:26:26
od Sphingo
JiAliZe píše:Sphingo píše:Zdravím...koukám,že tady měl někdo stejné problémy jako já

Už od pátku 8.2. se taky němůžu přihlásit k Multiplayeru.V pondělí jsem psal na EA tech. podporu a jejich odpověď do 24hodin zatím nedorazila.Ve středu jsem psal znovu a zatim nic...snad se dočkám,než příjde nějaký víkendový úkol

A obdržel si alespoň E-mail?
Vážený/á EA Customer,
Děkujeme Vám za dotaz.. Číslo dotazu ........ byl vytvořen. Náš herní poradce se s Vámi brzy spojí.
Děkujeme Vám za přízeň a trpělivost a těšíme se na brzký kontakt..
S pozdravem,
Zákaznická podpora EA
Já jenom jestli si uvedl kontaktní údaje?
A když na stránkách zadáš ono číslo ........ tak se můžeš online podívat, jaký je postup a jestli se ti věnují (někdo to už alespoň četl)
Ahoj,jo uvedl jsem tam všechno.Dneska jsem tam volal,klasická výmluva,že toho mají hodně,tak se omlovají.Obratem mi deaktivoval moji verzi ME3:CE a řekl mi nový CD klíč,který jsem aktivoval.Hru jsem rozjel a pravá strana v menu naskočila.Tak jsem poděkoval a zavěsil.A v zápětí mi zas vyskočilo,že nelze ověřit stažený obsah pro hru...mám se přihlasit pod účet pod,kterým jsem daný obsah koupil.

Tak tam budu muset prudit znova

Ale mulťak jede a můžu aspon splnit víkendový úkol.
Re: Online Pass
Napsal: pát 15. úno 2013 11:47:38
od JiAliZe
Sphingo píše:..... A v zápětí mi zas vyskočilo,že nelze ověřit stažený obsah pro hru...mám se přihlasit pod účet pod,kterým jsem daný obsah koupil.

Tak tam budu muset prudit znova

Ale mulťak jede a můžu aspon splnit víkendový úkol.
Tuhle chybovou hlášku už jsem s nimi řešil! jedná se o to, že nyní vlastníš, nebo alespoň já! 2x bonusový materiál a 2x soundtrack, ten původní soundtrack je totiž vázaný na tvůj starý Online Pass a hra nemůže právě ověřit ten soundtrack
podívej se schválně na Bioware Social Netvork, jestli taky nevlastníš 2x Soundtrack
Re: Online Pass
Napsal: pát 15. úno 2013 12:15:45
od Sphingo
JiAliZe píše:Sphingo píše:..... A v zápětí mi zas vyskočilo,že nelze ověřit stažený obsah pro hru...mám se přihlasit pod účet pod,kterým jsem daný obsah koupil.

Tak tam budu muset prudit znova

Ale mulťak jede a můžu aspon splnit víkendový úkol.
Tuhle chybovou hlášku už jsem s nimi řešil! jedná se o to, že nyní vlastníš, nebo alespoň já! 2x bonusový materiál a 2x soundtrack, ten původní soundtrack je totiž vázaný na tvůj starý Online Pass a hra nemůže právě ověřit ten soundtrack
podívej se schválně na Bioware Social Netvork, jestli taky nevlastníš 2x Soundtrack
JJ už jsem na to koukal je to tam víc krát.Měl jsem,ale zakoupenou Omegu a tu jsem naposledy hral.A když dám pokračovat tak to nelze načíst.Možná,že je to tou změnou nebo se zrušili uložené pozice,ale ty jsou zase na cloudu tak nevím...napsal sem tam dotaz a na ten už tak moc nespěchám...stejně většinou teď hraju mulťak

Re: Online Pass
Napsal: sob 18. kvě 2013 13:58:23
od VitekS
Tak mám stejný problém, včera jsem zakoupil Digital Delux Edici a DLC nejdou autorizovat. Uvidíme co na to EA. Ale zas co bych chtěl za 9USD

Re: Online Pass
Napsal: pon 20. kvě 2013 5:45:44
od Swen von Walhallion
idealni je zavolat na ceskej support, na mail sem se snad nikdy odpovedi od EA nedockal a jejich live chat je okupovanej desnyma n00bam ...
Re: Online Pass
Napsal: úte 21. kvě 2013 18:44:08
od VitekS
tak na email odpovídají, ale ty jejich rady stojí za to. Klasické uninstal a install a pak že Digital Delux verze asi nebude pro náš region. To mi trochu hlava nebere