Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Svobodná sekce, která se netýká přímo hry.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kira_Shepard
Rotný
Příspěvky: 181
Registrován: stř 25. pro 2013 15:31:43
Bydliště: Earth

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Kira_Shepard »

Werewolf píše:Něco pro pobavení před vánoci.

Obrázek
Obrázek
Jsem pro red color :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Werewolf
Poručík
Příspěvky: 480
Registrován: ned 07. říj 2012 13:57:01
Bydliště: Migrační Flotila

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Werewolf »

Kira_Shepard píše::applaud: :applaud: Obdiv za takovou galerii :D
Já mám asi 4 obrázky Kaidana a to mi stačí :-D
Jenom 4? Tak málo? :-D :-D :-D

Jinak děkuji a vítám tě mezi námi v Tali, vítej mezi blázny. :D :D :D
Kira_Shepard píše:
Werewolf píše:Něco pro pobavení před vánoci.

Obrázek
Obrázek
Jsem pro red color :D
To jsem i já, někdy jsem i pro green color kvůli tomu aby přežily Gethové a EDI.
Bouner píše:Werewolf- Blázen, jinak to říct nejde :D ..jinak tohle je celkem pěkný fanart

FanArt je velice pěkný ale Tali bych si představil krapet jinak, aby to nevypadalo jak v ME 3.
Origin: FrozenMonkeyCZ

Je těžké být magorem, konkurence je příliš velká.

Aktuální počet obrázků Tali v mé galerii: 3337(22.4.2014).
Uživatelský avatar
Kira_Shepard
Rotný
Příspěvky: 181
Registrován: stř 25. pro 2013 15:31:43
Bydliště: Earth

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Kira_Shepard »

Děkuji, děkuji :D Já ráda bláznivý lidi :D No dobře, tak čtyři v pc + na konzoli něco málo a v telefonu :D
Ale víc jak čtyři v každé elektronice to určo není :D

Tak zelenou jsem Jokerovi jednou dala, Gethove měli jak zelenou, tak i modrou.... Ale červenou já tuze ráda :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Werewolf
Poručík
Příspěvky: 480
Registrován: ned 07. říj 2012 13:57:01
Bydliště: Migrační Flotila

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Werewolf »

To i já, aspoň Shepard na konci přežije.

Až tak jo? Přečti si můj popisek co se týče být magorem. :D :D :D

Potom se můžeš přiřadit do fronty za mnou. :D :D :D
Origin: FrozenMonkeyCZ

Je těžké být magorem, konkurence je příliš velká.

Aktuální počet obrázků Tali v mé galerii: 3337(22.4.2014).
Uživatelský avatar
BatouT101
Komandér
Příspěvky: 961
Registrován: sob 05. led 2013 11:47:01
Bydliště: ZEMĚ

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od BatouT101 »

Kira_Shepard píše: Tak zelenou jsem Jokerovi jednou dala, Gethove měli jak zelenou, tak i modrou.... Ale červenou já tuze ráda :D
Tak to jsi tady správně.. ;)

Zelený konec? Asi jediným (určitým) zastáncem Synthesis jsem snad asi jenom já na celém foru. :$ :D
Synthesis - my choice

"All beings have a right to life, regardless of the platform they run."
Uživatelský avatar
Krieg
Nadporučík
Příspěvky: 601
Registrován: ned 07. črc 2013 22:55:57
Bydliště: Země

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Krieg »

Většina červený konec, Baťák zelený, sem tam se někdo občas přikloní i k refuse endingu ale byl tu vůbec někdy někdo, kdo by obhajoval control? Já tu na fóru jsem od července a od tý doby jsem snad nikoho nezaregistroval.
Origin, Steam, Uplay, GOG, RSC - KriegCZ
Uživatelský avatar
Kira_Shepard
Rotný
Příspěvky: 181
Registrován: stř 25. pro 2013 15:31:43
Bydliště: Earth

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Kira_Shepard »

Krieg píše:Většina červený konec, Baťák zelený, sem tam se někdo občas přikloní i k refuse endingu ale byl tu vůbec někdy někdo, kdo by obhajoval control? Já tu na fóru jsem od července a od tý doby jsem snad nikoho nezaregistroval.

Zastáncem přímo nejsem, ale volbu jsem zkusila. Jen mě napadlo, píšou že je i bad/ good control, já teda nikde tu "bad" verzi neviděla. Já prostě nevěřím tomu, že by se dali plně ovládnout. Navíc to bylo slyšet během série několikrát. I když tim videem jak aktivně opravují Mass Relay, nevím, nevím.
Prostě hatláma patláma :D

Teď sem si uvědomila, že mám rozehranou ještě trojku, po misi gethu na Rannochu, ale nechce se mi kvůli tomu Reaperovi, ze kterého mám vždy bobky :D Ale ten pocit, když spojím gethy a quariany dohromady,.je k nezaplacení :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Krieg
Nadporučík
Příspěvky: 601
Registrován: ned 07. črc 2013 22:55:57
Bydliště: Země

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Krieg »

Já control volbu taky zkusil, všechny konce jsem vyzkoušel. Teď jsem měl na mysli, jestli někdo tady na fóru preferuje/preferoval control ending jako variantu číslo 1, že z jeho pohledu to je nejlepší konec. Jako pro mě destroy a refuse a třeba pro Baťáka synthesis.
Origin, Steam, Uplay, GOG, RSC - KriegCZ
Uživatelský avatar
Kira_Shepard
Rotný
Příspěvky: 181
Registrován: stř 25. pro 2013 15:31:43
Bydliště: Earth

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Kira_Shepard »

Krieg píše:Já control volbu taky zkusil, všechny konce jsem vyzkoušel. Teď jsem měl na mysli, jestli někdo tady na fóru preferuje/preferoval control ending jako variantu číslo 1, že z jeho pohledu to je nejlepší konec. Jako pro mě destroy a refuse a třeba pro Baťáka synthesis.

E, e... U mě destroy, refuse pouze v případě, kdyby byla ještě vidět v konci nějaká bitva, kde spojenectví, které jsem dala dohromafdy prohrává a já umiram na bojišti, po boku partaku... :D Ale to si zase domyslim :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Werewolf
Poručík
Příspěvky: 480
Registrován: ned 07. říj 2012 13:57:01
Bydliště: Migrační Flotila

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Werewolf »

Tak co se týče konců tak jsem zkusil všechny 4. U red endgingu se mi líbí že Shepard přežije, u green engingu se mi zase líbí že všichni přežijí ale zase mě štve že Shepard ne, u refuse jde vidět aspoň Liara na konci a jak se Catalyst naštve :D :D :D
Origin: FrozenMonkeyCZ

Je těžké být magorem, konkurence je příliš velká.

Aktuální počet obrázků Tali v mé galerii: 3337(22.4.2014).
Uživatelský avatar
BatouT101
Komandér
Příspěvky: 961
Registrován: sob 05. led 2013 11:47:01
Bydliště: ZEMĚ

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od BatouT101 »

Krieg píše:Já control volbu taky zkusil, všechny konce jsem vyzkoušel. Teď jsem měl na mysli, jestli někdo tady na fóru preferuje/preferoval control ending jako variantu číslo 1, že z jeho pohledu to je nejlepší konec. Jako pro mě destroy a refuse a třeba pro Baťáka synthesis.
Taky jsem tady nenarazil snad na nikoho kdo by zastával vyloženě "Control End"...

Já jsem si samozřejmě taky projel všechny zakončení, abych se mohl přesvědčit zda jsem při prvním dohráni nezvolil špatně a který konec bude pro mne akceptovatelnější a logičtější. Po shlédnutí a uvážení pro/proti zvítězilo mé první rozhodnutí a to "Syntesis" Nezměnilo to ani vydání EC-DLC... :|
Synthesis - my choice

"All beings have a right to life, regardless of the platform they run."
Uživatelský avatar
qqy
Podporučík
Příspěvky: 385
Registrován: pon 14. led 2013 4:44:42

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od qqy »

Dle mého je nejlepší tohle vůbec neřešit. Vždycky, když začnu přemýšlet nad konci v ME3, tak se jenom naštvu.
Obrázek
Uživatelský avatar
Kira_Shepard
Rotný
Příspěvky: 181
Registrován: stř 25. pro 2013 15:31:43
Bydliště: Earth

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Kira_Shepard »

Jsem na tom podobně :D Sem si ze začátku myslela, že sem si vybrala asi špatný konec nebo že sem špatně něco zmackla, udělala blbý rozhodnutí a že když udělam vše, dočkám se.... Hmm, sem dostala tak akorát velký kulovy :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Werewolf
Poručík
Příspěvky: 480
Registrován: ned 07. říj 2012 13:57:01
Bydliště: Migrační Flotila

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Werewolf »

Jo, Kiro, tak to jsme na tom podobně, škoda že skoro ve všech koncích Shepard zemře. To mě ze začátku naštvalo jak šlak, potom mě víc naštvalo to co udělali s Tali, s tím že je Tali poslední rekrutovací postava, to že měla tak málo prostoru a hlavně to že je tam velice málo dobrých hlášek u Tali, taky to že u ni ta romance už není tak dobrá jak v ME 2 Nejvíce mě štve že nejvíce prostoru se dalo Liaře, to samé i romance atd.. Když jsem ME 3 dohrál úplně poprvé do konce tak jsem byl naštvaný jak šlak že jsem měl jet s tou chutí do vedení EA/Bioware, najít a zabít celý tým co stál za to že podělali celé ME 3 a hlavně toho hlavouna co dál Tali až na konec.
Origin: FrozenMonkeyCZ

Je těžké být magorem, konkurence je příliš velká.

Aktuální počet obrázků Tali v mé galerii: 3337(22.4.2014).
Uživatelský avatar
Kira_Shepard
Rotný
Příspěvky: 181
Registrován: stř 25. pro 2013 15:31:43
Bydliště: Earth

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Kira_Shepard »

Werewolf píše:Jo, Kiro, tak to jsme na tom podobně, škoda že skoro ve všech koncích Shepard zemře. To mě ze začátku naštvalo jak šlak, potom mě víc naštvalo to co udělali s Tali, s tím že je Tali poslední rekrutovací postava, to že měla tak málo prostoru a hlavně to že je tam velice málo dobrých hlášek u Tali, taky to že u ni ta romance už není tak dobrá jak v ME 2 Nejvíce mě štve že nejvíce prostoru se dalo Liaře, to samé i romance atd.. Když jsem ME 3 dohrál úplně poprvé do konce tak jsem byl naštvaný jak šlak že jsem měl jet s tou chutí do vedení EA/Bioware, najít a zabít celý tým co stál za to že podělali celé ME 3 a hlavně toho hlavouna co dál Tali až na konec.

Když to tak vezmeš, většina měla malý prostor k romanci. Pokud nejel právě s Liarou. Já například vždy měla Kaidana, ME1 dobrý, v ME2 pár slov a bla, bla, bla a v ME3? Opět jako první na Normandy a po půlku hry je nepoužitelný, jelikož dr.Eva ho sejmula. To samé viz Ashley. Liara se v ME2 nepřidá, ale přesto má vlastní atadisk a možnost pokračovat v romanci. Ani nechci myslet na to, proč DCL Lair of Broken Shadow, byl zrovna jeden z top. Když to vezmeš, nikdo tam neměl vyloženě takhle velké dcl. Nepočítám Kasumi Goto, Zeeden Masani a jejich loajální mise. Tali, Garrus romancr, se dali rozvijet od dvojky, proč to nechápu. Když už byli součástí ME1. Na párty v soukromém apartmá na Citadele, musím uznat, že postava Tali a její opilecke hlášky si zaslouží velké +, ale protože se obevi skoro taky až v půlce hry, no, nevím :D Ale důležitá je tam Liara, opět ona je hned na začátku hry, :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Kira_Shepard
Rotný
Příspěvky: 181
Registrován: stř 25. pro 2013 15:31:43
Bydliště: Earth

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Kira_Shepard »

Třeba i to, že Liara má Mirandy místnost a většina se pohybuje na lodi a určitě nespí zrovna tam kde se po většinu lodi nachází, stejně jako Kaidan/ Ash se dá předpokládat, že spí všichni v místnosti pro posádku. Půlka lodi je poloprázdná, temná a všude koukají kabely. :D Proto se mi Normandy líbila ve dvojce, tam se sice posádka nepresouvala, ale každý měl své místo ;-)
Obrázek
Uživatelský avatar
qqy
Podporučík
Příspěvky: 385
Registrován: pon 14. led 2013 4:44:42

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od qqy »

Muhehehehe!!!
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext=" onclick="window.open(this.href);return false;
Už vím, co budu dneska v Garry's Modu dělat, muhehehehe!
Obrázek
Uživatelský avatar
hRDLA
Kontraadmirál
Příspěvky: 1653
Registrován: stř 08. kvě 2013 20:14:00
Bydliště: Těžařská loď Jupiterské Důlní Společnosti

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od hRDLA »

Tak Tali v ME1 byla ještě dost mladá :D

Já jsem teda vždy dal jen Destroy ale viděl jsem videa a vím že jsem o nic nepřišel :D
Bite my shiny Warden ass!
Uživatelský avatar
BatouT101
Komandér
Příspěvky: 961
Registrován: sob 05. led 2013 11:47:01
Bydliště: ZEMĚ

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od BatouT101 »

qqy píše:Dle mého je nejlepší tohle vůbec neřešit. Vždycky, když začnu přemýšlet nad konci v ME3, tak se jenom naštvu.
To je možná proto že to je téměř podobné jako se bavit o "politice". ("Každý podle konců si může vybrat svůj vlastní "režim" který se bude dotýkat všech."). ;)
Názory...
Jen mě na tom mrzí to že, pro většinu je můj výběr "povrchně" považovaný buď za SpaceMagic nebo jako ten který bezdůvodně vnucuje jeden řád. (Což více méně dělají všechny konce.) To ale, samozřejmě beru jako právo každého mít svůj vlastní názor. Ale to, co mě nejvíc mrzí je že málo koho už zajímá proč jsem si ho vybral a proč mi dává smysl... (Bohužel to nemohu nebo neumím jednoduše vysvětli.) :(
Jelikož věřím a mnoho věcí tomu nasvědčuje, že (nezávisle na kterémkoliv zakončení) se závěrečná scéna více/méně odehrává v Shepardově mysli... Takže pokud bude původní příběh někdy doplněn tak budou všechny "konce" v jistém slova smyslu "neplatné".
Kira_Shepard píše:
Werewolf píše: ...
Tali poslední rekrutovací postava, to že měla tak málo prostoru a hlavně to že je tam velice málo dobrých hlášek u Tali, taky to že u ni ta romance už není tak dobrá jak v ME 2 Nejvíce mě štve že nejvíce prostoru se dalo Liaře, to samé i romance atd..
...

Když to tak vezmeš, většina měla malý prostor k romanci. Pokud nejel právě s Liarou. Já například vždy měla Kaidana, ME1 dobrý, v ME2 pár slov a bla, bla, bla a v ME3? Opět jako první na Normandy a po půlku hry je nepoužitelný, jelikož dr.Eva ho sejmula. To samé viz Ashley. Liara se v ME2 nepřidá, ale přesto má vlastní atadisk a možnost pokračovat v romanci. Ani nechci myslet na to, proč DCL Lair of Broken Shadow, byl zrovna jeden z top. Když to vezmeš, nikdo tam neměl vyloženě takhle velké dcl. Nepočítám Kasumi Goto, Zeeden Masani a jejich loajální mise. Tali, Garrus romancr, se dali rozvijet od dvojky, proč to nechápu. Když už byli součástí ME1. Na párty v soukromém apartmá na Citadele, musím uznat, že postava Tali a její opilecke hlášky si zaslouží velké +, ale protože se obevi skoro taky až v půlce hry, no, nevím :D Ale důležitá je tam Liara, opět ona je hned na začátku hry, :D
Co se týče prostoru jednotlivých postav, tak se musím trochu zastat autorů což jsem již dříve komentoval zde a dovolím si sebe citovat :D
BatouT101 píše: Re: Naše milovaná Liara T'soni
od BatouT101 » 17 dub 2013, 16:57
...
Bohužel/bohudík Mass Effect byl tak rozsáhlý že se nemohly vývojáři věnovat po této stránce všem charakterům, jelikož by si to vyžádalo mnohem víc času a mnoho jiných problémů. Jak již tu bylo zmíněno. Autoři si musely stanovit priority a tou byl jistě příběh, prostředí a děj. Romance se snažily také vyvážit ale zase je to o kompromisu. Shepard/ová měla určitě možnost minimálně se dvěma postavami mít (po technické a vizuální stránce) propracovaný vztah. Liara podle mého odhadu byla prostě mezi nimi. Mě to tedy nevadilo.
Naopak v ME2 Liara neměla romanci vůbec a ve hře se jen mihla. DLC to byla příběhová záležitost kde zase prakticky nešlo o žádnou romanci krom jednoho setkání u Sheparda v kajutě. Za to měl hráč zase více jiných možností v romancích.
...
...
Více méně si myslím že se jim to dařilo ukočírovat aby se hra nevymkla i když jsem taky byl trochu zklamaný z několika věcí (jednou z nich byla samozřejmě také "romance" :D s Tali kterou mnoho hráčů také nemusí...) ;)
Co se týkalo prostoru Tali. Také mi to bylo líto. Což jsem se zase rozepisoval zde ;) a opět budu citovat a sebe citovat :$
BatouT101 píše: Re: Tali'Zorah vas Normandy
od BatouT101 » 07 led 2013, 01:33
....
....Proto udělali to co se týkalo "romance" a voleb tak skromné.

Můj názor je že je jasné že postava Tali je jedna z nejkomplikovanějších postav na palubě, co se týče "romancí" a obecně. Její vzhled je od ME1 zastřen tajemstvím a spekulacemi v kodexu, což má také své kouzlo. Navíc ten problém s imunitou, i když tu určité možnosti jsou (viz. ME2). V ME2 to bylo pěkně udělané až na tu finální romanci kterou mohly udělat trochu delší jak jsem již zde zmiňoval...
BatouT101 píše: .....
Co se týče romancí, jsem asi náročnější. Přál bych si víc než těch pár sekund. Jedna pusa a "ztmívačka". Tam ale opravdu mohly udělat víc romantických záběrů Sheparda s Tali aniž by v ME2 ukázaly její tvář, či podobu. Mě napadá mnoho možností aniž by to narušilo příběh.
....
Doufal jsem že si s "romancí" vyhrají alespoň v ME3. Ale byl to asi velmi tvrdý oříšek. Scény s ní byly pěkné a všechno ale finální "romance" mě vážně zklamala.
....
....
Prostě si myslím že jaké koly prozrazení jejich vzhledu nebo rozšíření .....
.... a alespoň o trochu pestřejší finální romance. By museli mít z části rozpracovanou rasu Qarianů ale to by z časových důvodů pravděpodobně nezvládly a věnovaly se primárně příběhu který byl už tak dost komplikovaný. Prostě bylo jednoduší to udělat podobně jak v ME2... plus to foto :(

Nevím zda by o to byl takový zájem ale já bych bral nějaké to DLC které by doplnilo případně a rozšířilo "romance" které prostě nebyly hlavní prioritou hry ale její vcelku důležitou součástí. (Dle mého názoru) Ale nato si s největší pravděpodobností budu muset počkat do ME4 kde Tali možná ani nebude. :( :(
Tak už konečně končím!!! =| Trochu-hodně jsem to přehnal tak se omlouvám za ten spam a děkuji za pozornost. :$
Synthesis - my choice

"All beings have a right to life, regardless of the platform they run."
Uživatelský avatar
Werewolf
Poručík
Příspěvky: 480
Registrován: ned 07. říj 2012 13:57:01
Bydliště: Migrační Flotila

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Werewolf »

Kira_Shepard píše:
Werewolf píše:Jo, Kiro, tak to jsme na tom podobně, škoda že skoro ve všech koncích Shepard zemře. To mě ze začátku naštvalo jak šlak, potom mě víc naštvalo to co udělali s Tali, s tím že je Tali poslední rekrutovací postava, to že měla tak málo prostoru a hlavně to že je tam velice málo dobrých hlášek u Tali, taky to že u ni ta romance už není tak dobrá jak v ME 2 Nejvíce mě štve že nejvíce prostoru se dalo Liaře, to samé i romance atd.. Když jsem ME 3 dohrál úplně poprvé do konce tak jsem byl naštvaný jak šlak že jsem měl jet s tou chutí do vedení EA/Bioware, najít a zabít celý tým co stál za to že podělali celé ME 3 a hlavně toho hlavouna co dál Tali až na konec.

Když to tak vezmeš, většina měla malý prostor k romanci. Pokud nejel právě s Liarou. Já například vždy měla Kaidana, ME1 dobrý, v ME2 pár slov a bla, bla, bla a v ME3? Opět jako první na Normandy a po půlku hry je nepoužitelný, jelikož dr.Eva ho sejmula. To samé viz Ashley. Liara se v ME2 nepřidá, ale přesto má vlastní atadisk a možnost pokračovat v romanci. Ani nechci myslet na to, proč DCL Lair of Broken Shadow, byl zrovna jeden z top. Když to vezmeš, nikdo tam neměl vyloženě takhle velké dcl. Nepočítám Kasumi Goto, Zeeden Masani a jejich loajální mise. Tali, Garrus romancr, se dali rozvijet od dvojky, proč to nechápu. Když už byli součástí ME1. Na párty v soukromém apartmá na Citadele, musím uznat, že postava Tali a její opilecke hlášky si zaslouží velké +, ale protože se obevi skoro taky až v půlce hry, no, nevím :D Ale důležitá je tam Liara, opět ona je hned na začátku hry, :D
To máš pravdu holka, Liaře se věnovalo nejvíce prostoru kvůli tomu že někteří hráči nadávali že ji chtějí zpět v ME 2. Tak Kasumi ani Zaeeda nemohu počítat jelikož tyto postavy jsou jenom do party. Jinak mi celkem přijde že ME 2 má více textů a prostoru pro všechny postavy(nepočítám Ashley/Kaidana a Liaru) na romanci, dobrou loyal misi i dobrý příběh celé hry. Nemá to tak rychlý spád jak v druhé polovině ME 3 kde je všechno honem, honem. Když jsem u příběhu tak tady je to vyrovnané mezi ME 1 a ME 2, ME 1 mi přijde krapet více otevřenější, je tam staré dobré M35 Mako, vylepšení zbraní a výtahy kde si mohly postavy pokecat, když jste to střídaly, více možností kde se dalo přistát a třeba něco podniknout atd.. Abych řekl pravdu tak mi to krapet chybí v ME 3. Kdyby si vzali něco z ME 1 a z ME 2 + kdyby upravily ještě trochu děj a přidali trochu víc prostoru všem postavám aby to bylo vybalancované, bez rozdílu kolik práce by to dalo tak bych řekl že by se jednalo o nejlepší ME z celé série.
Kira_Shepard píše:Třeba i to, že Liara má Mirandy místnost a většina se pohybuje na lodi a určitě nespí zrovna tam kde se po většinu lodi nachází, stejně jako Kaidan/ Ash se dá předpokládat, že spí všichni v místnosti pro posádku. Půlka lodi je poloprázdná, temná a všude koukají kabely. :D Proto se mi Normandy líbila ve dvojce, tam se sice posádka nepresouvala, ale každý měl své místo ;-)
To souhlasím, dokonce mi chybí starý Gardner který měl též dobré hlášky, stejně jako zbytek posádky když se člověk procházel po Normandii.
hRDLA píše:Tak Tali v ME1 byla ještě dost mladá :D

Já jsem teda vždy dal jen Destroy ale viděl jsem videa a vím že jsem o nic nepřišel :D

Dost mladá??? V ME 1 ji bylo 22(2183) a v ME 2(2185) ji je 24 a myslím že v ME 3(2186) dokonce 25. Jenom pro info kdo neví v jakém roce se Tali narodila, tak ten rok je 2161. Pro info Shepard se narodil v roce 2154.
BatouT101 píše:
qqy píše:Dle mého je nejlepší tohle vůbec neřešit. Vždycky, když začnu přemýšlet nad konci v ME3, tak se jenom naštvu.
To je možná proto že to je téměř podobné jako se bavit o "politice". ("Každý podle konců si může vybrat svůj vlastní "režim" který se bude dotýkat všech."). ;)
Názory...
Jen mě na tom mrzí to že, pro většinu je můj výběr "povrchně" považovaný buď za SpaceMagic nebo jako ten který bezdůvodně vnucuje jeden řád. (Což více méně dělají všechny konce.) To ale, samozřejmě beru jako právo každého mít svůj vlastní názor. Ale to, co mě nejvíc mrzí je že málo koho už zajímá proč jsem si ho vybral a proč mi dává smysl... (Bohužel to nemohu nebo neumím jednoduše vysvětli.) :(
Jelikož věřím a mnoho věcí tomu nasvědčuje, že (nezávisle na kterémkoliv zakončení) se závěrečná scéna více/méně odehrává v Shepardově mysli... Takže pokud bude původní příběh někdy doplněn tak budou všechny "konce" v jistém slova smyslu "neplatné".
Kira_Shepard píše:
Werewolf píše: ...
Tali poslední rekrutovací postava, to že měla tak málo prostoru a hlavně to že je tam velice málo dobrých hlášek u Tali, taky to že u ni ta romance už není tak dobrá jak v ME 2 Nejvíce mě štve že nejvíce prostoru se dalo Liaře, to samé i romance atd..
...

Když to tak vezmeš, většina měla malý prostor k romanci. Pokud nejel právě s Liarou. Já například vždy měla Kaidana, ME1 dobrý, v ME2 pár slov a bla, bla, bla a v ME3? Opět jako první na Normandy a po půlku hry je nepoužitelný, jelikož dr.Eva ho sejmula. To samé viz Ashley. Liara se v ME2 nepřidá, ale přesto má vlastní atadisk a možnost pokračovat v romanci. Ani nechci myslet na to, proč DCL Lair of Broken Shadow, byl zrovna jeden z top. Když to vezmeš, nikdo tam neměl vyloženě takhle velké dcl. Nepočítám Kasumi Goto, Zeeden Masani a jejich loajální mise. Tali, Garrus romancr, se dali rozvijet od dvojky, proč to nechápu. Když už byli součástí ME1. Na párty v soukromém apartmá na Citadele, musím uznat, že postava Tali a její opilecke hlášky si zaslouží velké +, ale protože se obevi skoro taky až v půlce hry, no, nevím :D Ale důležitá je tam Liara, opět ona je hned na začátku hry, :D
Co se týče prostoru jednotlivých postav, tak se musím trochu zastat autorů což jsem již dříve komentoval zde a dovolím si sebe citovat :D
BatouT101 píše: Re: Naše milovaná Liara T'soni
od BatouT101 » 17 dub 2013, 16:57
...
Bohužel/bohudík Mass Effect byl tak rozsáhlý že se nemohly vývojáři věnovat po této stránce všem charakterům, jelikož by si to vyžádalo mnohem víc času a mnoho jiných problémů. Jak již tu bylo zmíněno. Autoři si musely stanovit priority a tou byl jistě příběh, prostředí a děj. Romance se snažily také vyvážit ale zase je to o kompromisu. Shepard/ová měla určitě možnost minimálně se dvěma postavami mít (po technické a vizuální stránce) propracovaný vztah. Liara podle mého odhadu byla prostě mezi nimi. Mě to tedy nevadilo.
Naopak v ME2 Liara neměla romanci vůbec a ve hře se jen mihla. DLC to byla příběhová záležitost kde zase prakticky nešlo o žádnou romanci krom jednoho setkání u Sheparda v kajutě. Za to měl hráč zase více jiných možností v romancích.
...
...
Více méně si myslím že se jim to dařilo ukočírovat aby se hra nevymkla i když jsem taky byl trochu zklamaný z několika věcí (jednou z nich byla samozřejmě také "romance" :D s Tali kterou mnoho hráčů také nemusí...) ;)
Co se týkalo prostoru Tali. Také mi to bylo líto. Což jsem se zase rozepisoval zde ;) a opět budu citovat a sebe citovat :$
BatouT101 píše: Re: Tali'Zorah vas Normandy
od BatouT101 » 07 led 2013, 01:33
....
....Proto udělali to co se týkalo "romance" a voleb tak skromné.

Můj názor je že je jasné že postava Tali je jedna z nejkomplikovanějších postav na palubě, co se týče "romancí" a obecně. Její vzhled je od ME1 zastřen tajemstvím a spekulacemi v kodexu, což má také své kouzlo. Navíc ten problém s imunitou, i když tu určité možnosti jsou (viz. ME2). V ME2 to bylo pěkně udělané až na tu finální romanci kterou mohly udělat trochu delší jak jsem již zde zmiňoval...
BatouT101 píše: .....
Co se týče romancí, jsem asi náročnější. Přál bych si víc než těch pár sekund. Jedna pusa a "ztmívačka". Tam ale opravdu mohly udělat víc romantických záběrů Sheparda s Tali aniž by v ME2 ukázaly její tvář, či podobu. Mě napadá mnoho možností aniž by to narušilo příběh.
....
Doufal jsem že si s "romancí" vyhrají alespoň v ME3. Ale byl to asi velmi tvrdý oříšek. Scény s ní byly pěkné a všechno ale finální "romance" mě vážně zklamala.
....
....
Prostě si myslím že jaké koly prozrazení jejich vzhledu nebo rozšíření .....
.... a alespoň o trochu pestřejší finální romance. By museli mít z části rozpracovanou rasu Qarianů ale to by z časových důvodů pravděpodobně nezvládly a věnovaly se primárně příběhu který byl už tak dost komplikovaný. Prostě bylo jednoduší to udělat podobně jak v ME2... plus to foto :(

Nevím zda by o to byl takový zájem ale já bych bral nějaké to DLC které by doplnilo případně a rozšířilo "romance" které prostě nebyly hlavní prioritou hry ale její vcelku důležitou součástí. (Dle mého názoru) Ale nato si s největší pravděpodobností budu muset počkat do ME4 kde Tali možná ani nebude. :( :(
Tak už konečně končím!!! =| Trochu-hodně jsem to přehnal tak se omlouvám za ten spam a děkuji za pozornost. :$

Baťáku, bez urážky ale v ME 2 udělali všechno dobře co se týče postav, co se týče vzhledu Quarianů tak sice by to bylo složitější, možná by dokonce to krapet déle trvalo než by všechny romance vybalancovaly ale vsadím se že většina by si i počkala, co se týče politiky EA/BioWare, tak to je poslední dobou jasné, vytvořit značku a hru na kterou se nalepí hromada lidí a potom jenom kasírovat díl po dílu který je o kus slabší než ten předchozí, to samé za DLC, když si to vezmeme tak DLC From Ashes bylo součástí hry ale i tak bylo zpoplatněno. Kdyby se komunita zase necítila podvedena tak by se zase nedělali petice za lepší konce ME 3 a romance, zatím jsme se dočkali jenom těch konců což je DLC EC které je navíc zdarma, kdyby nebylo tak by je komunita asi zabila. Téměř každý hráč si přišel podvedený a měli proč, to samé i já.
Origin: FrozenMonkeyCZ

Je těžké být magorem, konkurence je příliš velká.

Aktuální počet obrázků Tali v mé galerii: 3337(22.4.2014).
Odpovědět