Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Svobodná sekce, která se netýká přímo hry.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kira_Shepard
Rotný
Příspěvky: 181
Registrován: stř 25. pro 2013 15:31:43
Bydliště: Earth

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Kira_Shepard »

Já nevím, každý díl má svá pro a proti. ME1 mi vadila neustála přítomnost maka, už jen proto, že vždy dělalo něco, co sem nechtěla a víc jak těžký stroj mi v některých situacích připomínal papír, který si lítá tam, kam větříček zavane :D Na Ilosu sem to asi poprvé nestihla do limitu, ať jsem se snažila jak jsem chtěla, tak sem buď vyjela jinam nebo se při seskoku převrátila, včas se nerozjela. Paráda :D V ME2 nepřehlednost ve skenování planet, ale závěrečné finále po přeletu přes Omega 4 Relay, to prostě pro mě nemělo chybu, ve finálove bitvě se opravdu ukázalo, zda jsem se nevybodla na vybavení lodi nebo na loajalitu členů posádky. Do toho epická hudba a boj rozdělen do tří částí završena finalním bossem. Chuť si zahrát ME2 u mě byla pořád, protože jsem chtěla vědět, jaké následky bude mít, když loď vybavím částečně nebo vůbec atd, atd.
Ale u vytýkání ohledně ME3, to bych tu byla asi hodně dlouho. Ano, nejsem spokojena s koncem stejně tak se spoustu dalšich věcí, které někdy prostě postrádají logiku.

Například u Tali jsem čekala ve finále, že se její tvář ukáže ať už při romanci nebo ne. Nepochopila jsem, že při výběru SYNTHETIC, Quariané s Gethy masku neměli, protože jí už nepotřebovali, ale když mi dávali tu cedulku na zeď, proč jí měla? Však i EDI věděla že je živá, když tam mluvila.

A ohledně romancí nebo prosazování osob, nevím, nevím :D Liara mi nevadí, ale nedivím se že patří mezi "nejoblíbenější" postavy, když tam měla tolik prostoru. Stejně tak souhlasím, že Tali byla mladá ale romance s ni v ME1 by možná být mohla, pokud by k tomu byla možnost nebo alespoň jí na určité úrovni začít. Romance s nečleny posádky ale vyřešili dobře tím, že jim dali část prostoru v Citadele.
Obrázek
Uživatelský avatar
qqy
Podporučík
Příspěvky: 385
Registrován: pon 14. led 2013 4:44:42

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od qqy »

Omg, tady se to nějak rozjelo... takové nepřístojnosti je třeba zarazit... to jako ne...
Obrázek
Uživatelský avatar
Kira_Shepard
Rotný
Příspěvky: 181
Registrován: stř 25. pro 2013 15:31:43
Bydliště: Earth

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Kira_Shepard »

Zarazit? :-D :-O Okáá, už mlčím
Obrázek
Uživatelský avatar
hRDLA
Kontraadmirál
Příspěvky: 1653
Registrován: stř 08. kvě 2013 20:14:00
Bydliště: Těžařská loď Jupiterské Důlní Společnosti

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od hRDLA »

Ale nic nezarážej :D to je jen qq z toho si nic nedělej :D :D

Werewolf: jenže to ja na Q standarty dost málo, však je pro ně sotva dospělá
Bite my shiny Warden ass!
Uživatelský avatar
qqy
Podporučík
Příspěvky: 385
Registrován: pon 14. led 2013 4:44:42

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od qqy »

hRDLA píše:Ale nic nezarážej :D to je jen qq z toho si nic nedělej :D :D
:((
Obrázek
Uživatelský avatar
Kira_Shepard
Rotný
Příspěvky: 181
Registrován: stř 25. pro 2013 15:31:43
Bydliště: Earth

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Kira_Shepard »

Alespoň se to tu nějak malinko oživí :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Werewolf
Poručík
Příspěvky: 480
Registrován: ned 07. říj 2012 13:57:01
Bydliště: Migrační Flotila

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Werewolf »

hRDLA píše:Ale nic nezarážej :D to je jen qq z toho si nic nedělej :D :D

Werewolf: jenže to ja na Q standarty dost málo, však je pro ně sotva dospělá
To je, i když je pravdou že byla na své pouti.
Kira_Shepard píše:Já nevím, každý díl má svá pro a proti. ME1 mi vadila neustála přítomnost maka, už jen proto, že vždy dělalo něco, co sem nechtěla a víc jak těžký stroj mi v některých situacích připomínal papír, který si lítá tam, kam větříček zavane :D Na Ilosu sem to asi poprvé nestihla do limitu, ať jsem se snažila jak jsem chtěla, tak sem buď vyjela jinam nebo se při seskoku převrátila, včas se nerozjela. Paráda :D V ME2 nepřehlednost ve skenování planet, ale závěrečné finále po přeletu přes Omega 4 Relay, to prostě pro mě nemělo chybu, ve finálove bitvě se opravdu ukázalo, zda jsem se nevybodla na vybavení lodi nebo na loajalitu členů posádky. Do toho epická hudba a boj rozdělen do tří částí završena finalním bossem. Chuť si zahrát ME2 u mě byla pořád, protože jsem chtěla vědět, jaké následky bude mít, když loď vybavím částečně nebo vůbec atd, atd.
Ale u vytýkání ohledně ME3, to bych tu byla asi hodně dlouho. Ano, nejsem spokojena s koncem stejně tak se spoustu dalšich věcí, které někdy prostě postrádají logiku.

Například u Tali jsem čekala ve finále, že se její tvář ukáže ať už při romanci nebo ne. Nepochopila jsem, že při výběru SYNTHETIC, Quariané s Gethy masku neměli, protože jí už nepotřebovali, ale když mi dávali tu cedulku na zeď, proč jí měla? Však i EDI věděla že je živá, když tam mluvila.

A ohledně romancí nebo prosazování osob, nevím, nevím :D Liara mi nevadí, ale nedivím se že patří mezi "nejoblíbenější" postavy, když tam měla tolik prostoru. Stejně tak souhlasím, že Tali byla mladá ale romance s ni v ME1 by možná být mohla, pokud by k tomu byla možnost nebo alespoň jí na určité úrovni začít. Romance s nečleny posádky ale vyřešili dobře tím, že jim dali část prostoru v Citadele.

Tak já staré dobré M35 Mako miloval ale za to jsem nesnášel M44 Hammerhead.

Tak co se týče ME 2 a ME 3 tak s tebou souhlasím.
qqy píše:
hRDLA píše:Ale nic nezarážej :D to je jen qq z toho si nic nedělej :D :D
:((

Nebreč, Shepard ti koupí plišového Reapera :D :D :D
Origin: FrozenMonkeyCZ

Je těžké být magorem, konkurence je příliš velká.

Aktuální počet obrázků Tali v mé galerii: 3337(22.4.2014).
Uživatelský avatar
hRDLA
Kontraadmirál
Příspěvky: 1653
Registrován: stř 08. kvě 2013 20:14:00
Bydliště: Těžařská loď Jupiterské Důlní Společnosti

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od hRDLA »

Werewolf píše:

To je, i když je pravdou že byla na své pouti.

Tak já staré dobré M35 Mako miloval ale za to jsem nesnášel M44 Hammerhead.
No právě, ani nebyla řádnou členkou flotily

S tím Makem a Hammerheadem to mám přesně obráceně :D
Bite my shiny Warden ass!
Uživatelský avatar
Honzaleco
Kapitán
Příspěvky: 1147
Registrován: sob 05. led 2013 12:36:48

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Honzaleco »

Mako > Hammerhead. True Story.

(vážně, Hammerhead vydržel kulový - pro mě naprosto nepoužitelnej. A jezdit s Makem byla sranda :D )
Uživatelský avatar
Kira_Shepard
Rotný
Příspěvky: 181
Registrován: stř 25. pro 2013 15:31:43
Bydliště: Earth

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Kira_Shepard »

Mako mi nejvíce vadilo na té misi, kdy jsem zabila tu kytky a dostala od tý ženský upgradovany granaty ( nevzpomenu si na místo) Tak sem v jedný části mostu skákala, skákala a kolikrát skočila šipku dolů nebo se zasekla na kraji mostu a nemohla ven. Jak sem to dokázala, nevím :D A o posledních půl minutách na Ilosu ani nemluvím :D Ale myslím, že Maka tam na mě bylo až moc :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Werewolf
Poručík
Příspěvky: 480
Registrován: ned 07. říj 2012 13:57:01
Bydliště: Migrační Flotila

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Werewolf »

hRDLA píše:
Werewolf píše:

To je, i když je pravdou že byla na své pouti.

Tak já staré dobré M35 Mako miloval ale za to jsem nesnášel M44 Hammerhead.
No právě, ani nebyla řádnou členkou flotily

S tím Makem a Hammerheadem to mám přesně obráceně :D
Ále, vždyť HammerHead je z papírových kapesníků, sotva chytne pár kulek a hoří, za to Mako aspoň něco sneslo.

Když si to tak vezmeš tak členkou byla ale jenom na své rodné lodi, ve zbytku Flotily už asi moc ne.
Kira_Shepard píše:Mako mi nejvíce vadilo na té misi, kdy jsem zabila tu kytky a dostala od tý ženský upgradovany granaty ( nevzpomenu si na místo) Tak sem v jedný části mostu skákala, skákala a kolikrát skočila šipku dolů nebo se zasekla na kraji mostu a nemohla ven. Jak sem to dokázala, nevím :D A o posledních půl minutách na Ilosu ani nemluvím :D Ale myslím, že Maka tam na mě bylo až moc :D

Planeta Feros a kytka jménem Thorian. Tak já Mako miloval, dokázalo všude vyšplhat, něco sneslo ale není to tak dobré jako jít na Šavlozubce s brokovnicí. :D :D :D
Origin: FrozenMonkeyCZ

Je těžké být magorem, konkurence je příliš velká.

Aktuální počet obrázků Tali v mé galerii: 3337(22.4.2014).
Uživatelský avatar
Kira_Shepard
Rotný
Příspěvky: 181
Registrován: stř 25. pro 2013 15:31:43
Bydliště: Earth

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Kira_Shepard »

Jo, jo Feros... Díky :D
Já toho savlozubce zabila poprvé a pak už jsem to nešlo:D Jak se mi to teda podařilo, poprvé ho zabít, to nevím :D
Obrázek
Uživatelský avatar
BatouT101
Komandér
Příspěvky: 961
Registrován: sob 05. led 2013 11:47:01
Bydliště: ZEMĚ

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od BatouT101 »

qqy
qqy píše:Omg, tady se to nějak rozjelo... takové nepřístojnosti je třeba zarazit... to jako ne...
Promiňte, nechal jsem se jen trošku unést. :-O
Werewolf
Werewolf píše: ....

....
Baťáku, bez urážky ale v ME 2 udělali všechno dobře co se týče postav, co se týče vzhledu Quarianů tak sice by to bylo složitější, možná by dokonce to krapet déle trvalo než by všechny romance vybalancovaly ale vsadím se že většina by si i počkala, co se týče politiky EA/BioWare, tak to je poslední dobou jasné, vytvořit značku a hru na kterou se nalepí hromada lidí a potom jenom kasírovat díl po dílu který je o kus slabší než ten předchozí, to samé za DLC, když si to vezmeme tak DLC From Ashes bylo součástí hry ale i tak bylo zpoplatněno. Kdyby se komunita zase necítila podvedena tak by se zase nedělali petice za lepší konce ME 3 a romance, zatím jsme se dočkali jenom těch konců což je DLC EC které je navíc zdarma, kdyby nebylo tak by je komunita asi zabila. Téměř každý hráč si přišel podvedený a měli proč, to samé i já.
Asi jsem se zase špatně vyjádřil. ME1 a ME2 to měla v (rámci možností) dobré s postavami, to souhlasím. Jen jsem si tak nějak povzdechl, že bych tam snesl trošku delší (časově) to sbližování s Tali před finální bitvou jakou měla třeba "Liara" v ME1 nebo "Jack" v ME2 (Ber to jako příklady! Je mi jasné že by Tali asi nemohla mít stejné "provedení" ;) jako tyto dvě postavy.) Těch postav s malým prostorem tam bylo jistě víc. Ale to s Tali by v USA a podobných zemích prostě nerozdýchaly. Už podle toho jak reagovaly na ME1 s Liarou... Přitom to bylo velice umělecky a decentně provedený. Škoda slov.

Co se týká politiky EA/Bioware a jejich DLC. To je problematika sama osobě. Je to prostě byznys.
A domnívám se že o času který tráví vývojáři nad dopilovávání produktu je závislá na té společnosti ne vývojářích... (Mohu se ale mýlit)

Co se týká ME3 tak netvrdím že to "odvyprávěly" celí děj dobře. Bylo tam mnoho dobrých a efektních nápadu ale bylo tam i celkem dost nedotažených věcí které byly zásadní pro děj!!!

Co se týká mého výběru "Synthesis ending" je pouze můj názor a výběr. Nikomu se jej nesnažím vnucovat. Ani vysvětlovat proč mi dává jako jediný konec (určitý) smysl. Jen jsem nadhodil moji domněnku že kdyby byl lépe vysvětlený příběhem. Tak by k němu třeba nebyl takový odpor. Možná.Teoreticky... =((
Kira_Shepard
Kira_Shepard píše:Já nevím, každý díl má svá pro a proti. ME1 mi vadila neustála přítomnost maka, už jen proto, že vždy dělalo něco, co sem nechtěla a víc jak těžký stroj mi v některých situacích připomínal papír, který si lítá tam, kam větříček zavane :D Na Ilosu sem to asi poprvé nestihla do limitu, ať jsem se snažila jak jsem chtěla, tak sem buď vyjela jinam nebo se při seskoku převrátila, včas se nerozjela. Paráda :D V ME2 nepřehlednost ve skenování planet, ale závěrečné finále po přeletu přes Omega 4 Relay, to prostě pro mě nemělo chybu, ve finálove bitvě se opravdu ukázalo, zda jsem se nevybodla na vybavení lodi nebo na loajalitu členů posádky. Do toho epická hudba a boj rozdělen do tří částí završena finalním bossem. Chuť si zahrát ME2 u mě byla pořád, protože jsem chtěla vědět, jaké následky bude mít, když loď vybavím částečně nebo vůbec atd, atd.
Ale u vytýkání ohledně ME3, to bych tu byla asi hodně dlouho. Ano, nejsem spokojena s koncem stejně tak se spoustu dalšich věcí, které někdy prostě postrádají logiku.

Například u Tali jsem čekala ve finále, že se její tvář ukáže ať už při romanci nebo ne. Nepochopila jsem, že při výběru SYNTHETIC, Quariané s Gethy masku neměli, protože jí už nepotřebovali, ale když mi dávali tu cedulku na zeď, proč jí měla? Však i EDI věděla že je živá, když tam mluvila.

A ohledně romancí nebo prosazování osob, nevím, nevím :D Liara mi nevadí, ale nedivím se že patří mezi "nejoblíbenější" postavy, když tam měla tolik prostoru. Stejně tak souhlasím, že Tali byla mladá ale romance s ni v ME1 by možná být mohla, pokud by k tomu byla možnost nebo alespoň jí na určité úrovni začít. Romance s nečleny posádky ale vyřešili dobře tím, že jim dali část prostoru v Citadele.
Domnívám se že při výběru Synthesis je ta scéna s Tali (při umisťování té cedulky na pamětní desku) tak se na časové ose odehrává dříve než ona "slideshow" obrázků. Které byly jakým si náhledem do budoucnosti...
Ohledně poznámky EDI? Může být i několik vysvětlení v závislosti na tom co si kdo představí pod těmi následky "Syntézy"...

No nic nebudu vás tu déle nudit mými názory a "rozdmýchávat oheň nenávisti" nad tím kontroverzním "koncem". :D
Synthesis - my choice

"All beings have a right to life, regardless of the platform they run."
Uživatelský avatar
Werewolf
Poručík
Příspěvky: 480
Registrován: ned 07. říj 2012 13:57:01
Bydliště: Migrační Flotila

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Werewolf »

BatouT101 píše:
qqy
qqy píše:Omg, tady se to nějak rozjelo... takové nepřístojnosti je třeba zarazit... to jako ne...
Promiňte, nechal jsem se jen trošku unést. :-O
Werewolf
Werewolf píše: ....

....
Baťáku, bez urážky ale v ME 2 udělali všechno dobře co se týče postav, co se týče vzhledu Quarianů tak sice by to bylo složitější, možná by dokonce to krapet déle trvalo než by všechny romance vybalancovaly ale vsadím se že většina by si i počkala, co se týče politiky EA/BioWare, tak to je poslední dobou jasné, vytvořit značku a hru na kterou se nalepí hromada lidí a potom jenom kasírovat díl po dílu který je o kus slabší než ten předchozí, to samé za DLC, když si to vezmeme tak DLC From Ashes bylo součástí hry ale i tak bylo zpoplatněno. Kdyby se komunita zase necítila podvedena tak by se zase nedělali petice za lepší konce ME 3 a romance, zatím jsme se dočkali jenom těch konců což je DLC EC které je navíc zdarma, kdyby nebylo tak by je komunita asi zabila. Téměř každý hráč si přišel podvedený a měli proč, to samé i já.
Asi jsem se zase špatně vyjádřil. ME1 a ME2 to měla v (rámci možností) dobré s postavami, to souhlasím. Jen jsem si tak nějak povzdechl, že bych tam snesl trošku delší (časově) to sbližování s Tali před finální bitvou jakou měla třeba "Liara" v ME1 nebo "Jack" v ME2 (Ber to jako příklady! Je mi jasné že by Tali asi nemohla mít stejné "provedení" ;) jako tyto dvě postavy.) Těch postav s malým prostorem tam bylo jistě víc. Ale to s Tali by v USA a podobných zemích prostě nerozdýchaly. Už podle toho jak reagovaly na ME1 s Liarou... Přitom to bylo velice umělecky a decentně provedený. Škoda slov.

Co se týká politiky EA/Bioware a jejich DLC. To je problematika sama osobě. Je to prostě byznys.
A domnívám se že o času který tráví vývojáři nad dopilovávání produktu je závislá na té společnosti ne vývojářích... (Mohu se ale mýlit)

Co se týká ME3 tak netvrdím že to "odvyprávěly" celí děj dobře. Bylo tam mnoho dobrých a efektních nápadu ale bylo tam i celkem dost nedotažených věcí které byly zásadní pro děj!!!

Co se týká mého výběru "Synthesis ending" je pouze můj názor a výběr. Nikomu se jej nesnažím vnucovat. Ani vysvětlovat proč mi dává jako jediný konec (určitý) smysl. Jen jsem nadhodil moji domněnku že kdyby byl lépe vysvětlený příběhem. Tak by k němu třeba nebyl takový odpor. Možná.Teoreticky... =((
Kira_Shepard
Kira_Shepard píše:Já nevím, každý díl má svá pro a proti. ME1 mi vadila neustála přítomnost maka, už jen proto, že vždy dělalo něco, co sem nechtěla a víc jak těžký stroj mi v některých situacích připomínal papír, který si lítá tam, kam větříček zavane :D Na Ilosu sem to asi poprvé nestihla do limitu, ať jsem se snažila jak jsem chtěla, tak sem buď vyjela jinam nebo se při seskoku převrátila, včas se nerozjela. Paráda :D V ME2 nepřehlednost ve skenování planet, ale závěrečné finále po přeletu přes Omega 4 Relay, to prostě pro mě nemělo chybu, ve finálove bitvě se opravdu ukázalo, zda jsem se nevybodla na vybavení lodi nebo na loajalitu členů posádky. Do toho epická hudba a boj rozdělen do tří částí završena finalním bossem. Chuť si zahrát ME2 u mě byla pořád, protože jsem chtěla vědět, jaké následky bude mít, když loď vybavím částečně nebo vůbec atd, atd.
Ale u vytýkání ohledně ME3, to bych tu byla asi hodně dlouho. Ano, nejsem spokojena s koncem stejně tak se spoustu dalšich věcí, které někdy prostě postrádají logiku.

Například u Tali jsem čekala ve finále, že se její tvář ukáže ať už při romanci nebo ne. Nepochopila jsem, že při výběru SYNTHETIC, Quariané s Gethy masku neměli, protože jí už nepotřebovali, ale když mi dávali tu cedulku na zeď, proč jí měla? Však i EDI věděla že je živá, když tam mluvila.

A ohledně romancí nebo prosazování osob, nevím, nevím :D Liara mi nevadí, ale nedivím se že patří mezi "nejoblíbenější" postavy, když tam měla tolik prostoru. Stejně tak souhlasím, že Tali byla mladá ale romance s ni v ME1 by možná být mohla, pokud by k tomu byla možnost nebo alespoň jí na určité úrovni začít. Romance s nečleny posádky ale vyřešili dobře tím, že jim dali část prostoru v Citadele.
Domnívám se že při výběru Synthesis je ta scéna s Tali (při umisťování té cedulky na pamětní desku) tak se na časové ose odehrává dříve než ona "slideshow" obrázků. Které byly jakým si náhledem do budoucnosti...
Ohledně poznámky EDI? Může být i několik vysvětlení v závislosti na tom co si kdo představí pod těmi následky "Syntézy"...

No nic nebudu vás tu déle nudit mými názory a "rozdmýchávat oheň nenávisti" nad tím kontroverzním "koncem". :D
Baťáku, spíš jsem byl blbě pochopen nebo jsem se špatně vyjádřil, z tvé strany nejspíš chyba nebude. Co se týče konce který sis zvolil je jenom tvé rozhodnutí které beru. Každý má jiný pohled na věc. Jinak co se týče děje či dopilování tak to jsem napsal všeobecně, ne jako konkrétní osobu. Vždy to je limitované společností která to dělá ale u EA je to takhle. EA = kašlání na hráče. Poslední dobou se kašle na hráče a jde jenom o peníze. Kdysi, ty doby si ještě pamatuji moc dobře, se hry dělali hlavně pro hráče, sice je pravdou že tehdy počítače či hry nebyly dostupné jak dnes ale prostě když studio dělalo hru tak se snažilo své fanoušky udržet, odměňovat a bavilo je. Zakládalo se na dobrém ději, dobrém herním systému a prvcích a potom až nastoupila dobrá grafika. Dnes je to naopak, vydávání dalšího dílu každým rokem, větší část peněz se cpe do grafiky a přitom příběh je až na vedlejší koleji a potom celá hra na tom strádá. Já osobně na PC a hrách vyrostl, pamatuji si jejích pomalí vzestup, jak se mezi přáteli vyměňovali diskety a cd, jak se člověk dozvěděl o dobrých hráz z časopisu, jako byl např. Level, Score, GameStar atd. nebo jak lidi když chtěly cheatovat a ulehčit si hru tak si kupovaly knížky s cheata. Jak se na to dneska dívám tak úpadek příběhu ve hrách na úkor grafiky či zisku, tak mi je z toho vždy špatně.

Co se týče Endingu tak nemám k žádnému odpor, jenom dávám větší přednost buď destroy reaper nebo Synthesis.
Origin: FrozenMonkeyCZ

Je těžké být magorem, konkurence je příliš velká.

Aktuální počet obrázků Tali v mé galerii: 3337(22.4.2014).
Uživatelský avatar
BatouT101
Komandér
Příspěvky: 961
Registrován: sob 05. led 2013 11:47:01
Bydliště: ZEMĚ

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od BatouT101 »

Werewolf
Werewolf píše: ...
...
...
Baťáku, spíš jsem byl blbě pochopen nebo jsem se špatně vyjádřil, z tvé strany nejspíš chyba nebude. Co se týče konce který sis zvolil je jenom tvé rozhodnutí které beru. Každý má jiný pohled na věc. Jinak co se týče děje či dopilování tak to jsem napsal všeobecně, ne jako konkrétní osobu. Vždy to je limitované společností která to dělá ale u EA je to takhle. EA = kašlání na hráče. Poslední dobou se kašle na hráče a jde jenom o peníze. Kdysi, ty doby si ještě pamatuji moc dobře, se hry dělali hlavně pro hráče, sice je pravdou že tehdy počítače či hry nebyly dostupné jak dnes ale prostě když studio dělalo hru tak se snažilo své fanoušky udržet, odměňovat a bavilo je. Zakládalo se na dobrém ději, dobrém herním systému a prvcích a potom až nastoupila dobrá grafika. Dnes je to naopak, vydávání dalšího dílu každým rokem, větší část peněz se cpe do grafiky a přitom příběh je až na vedlejší koleji a potom celá hra na tom strádá. Já osobně na PC a hrách vyrostl, pamatuji si jejích pomalí vzestup, jak se mezi přáteli vyměňovali diskety a cd, jak se člověk dozvěděl o dobrých hráz z časopisu, jako byl např. Level, Score, GameStar atd. nebo jak lidi když chtěly cheatovat a ulehčit si hru tak si kupovaly knížky s cheata. Jak se na to dneska dívám tak úpadek příběhu ve hrách na úkor grafiky či zisku, tak mi je z toho vždy špatně.

Co se týče Endingu tak nemám k žádnému odpor, jenom dávám větší přednost buď destroy reaper nebo Synthesis.
Já jsem ti nechtěl odporovat. Více méně s tebou souhlasím. Jen jsem zase uváděl jen moje názory na danou věc. Také jsem vyrůstal na (5,25") disketách, potom (3,5") disketách ale moc her jsme neměly. Taky si tu dobu pamatuju... Byly to jednoduché hry a dobré ale také se dalo narazit na naprosté propadáky...
Mě se ale vývoj grafických detailů celkem líbil. Ale zase nevím jak moc velký vliv měla nebo má grafická stránka hry. Peníze na vývoj měly vždycky nějaký vliv ať to bylo cokoliv.
Bohužel se objevují extrémy "sériově" vyráběné hry které za moc nestály a nestojí.. Navíc aktuální problematika EA která vypouští hry téměř netestované.. Ale zase tu jsou společnosti kterým celkem věřím jako CDProjektu...
Také doufám že se tato situace nekvalitních her změní, na druhou stranu budou nově vydané, kvalitní hry o to vzácnější a člověk si jich bude vážit. ;)
Synthesis - my choice

"All beings have a right to life, regardless of the platform they run."
Uživatelský avatar
Werewolf
Poručík
Příspěvky: 480
Registrován: ned 07. říj 2012 13:57:01
Bydliště: Migrační Flotila

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od Werewolf »

Baťáku, já to nemyslel sarkasticky(za předpokladu že sis to tak vyložil) a neberu to jako odpor, snažím se jenom přiznat svou chybu ve svém chybném výkladu který nejspíš nebyl pochopen nebo byl špatné napsán a pokračovat v přátelské konverzaci. ;) ;) ;)

Jsem rád že tu je další kdo pamatuje herní začátky na PC.

Když si to tak vezmu tak těch dobrých studií bylo více které dělaly dobré hry, od tvůrců Goblins, 3D Reals, ID Softu, MicroProse, Microsoftu(Flight Simulator) až po BioWare ke kterému jsem shlížel dlouho díky SW:KoToR. Dřív jsem shlížel podobně i k EA než začali být hrabiví, teď co se týče nových studií tak to je CDProjekt, občas se něco povede i Square Enix, 2K, Valve, Ubisoft.

Co se týče starých her tak hodně vzpomínám na starý dobrý TTDX, Xcom, Doom, Duke Nukem, Goblins, WarCraft, Lara Croft, Dog Fight, Silent Hunter, Deus Ex 1, Command & Conquer, Panzer General, Dungeon Keeper, Diablo, MechWarrior, Baldur's Gate, Thief, Starcraft a na hromadu dalších.
Origin: FrozenMonkeyCZ

Je těžké být magorem, konkurence je příliš velká.

Aktuální počet obrázků Tali v mé galerii: 3337(22.4.2014).
Uživatelský avatar
BatouT101
Komandér
Příspěvky: 961
Registrován: sob 05. led 2013 11:47:01
Bydliště: ZEMĚ

Re: BatouT101

Příspěvek od BatouT101 »

Nedorozumění...
Nevšiml jsem si sarkazmu v tvých odpovědích, který tam podle tvých slov ani nebyl. Jen jsem měl trochu dojem že jsi moje reakce pochopil jako že jsou nějak "útočné", myšleny ve zlém nebo že z nich vyznělo že jsi mně nějak naštval a snažil ses to nějak uklidňovat...

To jsem špatně pochopil a špatně se vyjádřil. Z mé strany to bylo asi převážně jako "dialog". Nesnažil jsem se nikterak polemizovat nad tím co jsi ty nebo někdo řekly.. Mou snahou bylo pouze odpovědět na zde nadhozené otázky. Bez nějakých emocí v tom skrytých.

Taky bych to déle nerozebíral nebo se do toho ještě víc zabředneme. :D

Ještě mám ten dojem, že naše komunikace a výměna názorů odtud vyhnala ostatní diskutující. Cítím se být vinen. =(( Než jsem, zde uvedl své názory tak tu bylo více lidí. Za to se omlouvám. :(
Ahoj "Werewolfe"
:$

Jo, jo. Pamatuju, ale myslím že takových lidí tady bude hodně. Co zažily ten vývoj her a počítačů. Ne jenom já.

Navíc jen musím upozornit že se nepovažuji za nějakého odborníka, co se týče her a herních společností. Více či méně jsem hrál méně jak polovinu her co jsi uvedl.

Herní společnosti znám jen podle her které vydaly a které mě vyloženě "chytly". Více jsem se o ně nezajímal..

Ze starých her můžu uvést jen "Doom", "Duke Nukem", "Diablo" I,II a Word of Warcraft (jen krátce) - Blizzard, serie "Tomb Rider" - Eidosu, "Beyond Good and Evil" a nové jako Assassin's Creed (Celá Renesance) - Ubisoft, a nesmím zapomenout na výbornou sérii "Witcher I,II a co nevidět III" - CDProJekt Red. :D
Za adventury (srdcovky) "Syberia" I,II a "Still-life" - Microïds, český "Posel smrti" a "Polda" I..

Bioware mám spojenej pouze s vydáním Mass Effectu :D a co se týče EA tak Dead Space a hrál jsem i toho jejich HP :D
U mě těch her nějak závratně víc nebylo nebo si je už nepamatuju... ;)
Synthesis - my choice

"All beings have a right to life, regardless of the platform they run."
Uživatelský avatar
Werewolf
Poručík
Příspěvky: 480
Registrován: ned 07. říj 2012 13:57:01
Bydliště: Migrační Flotila

Re: BatouT101

Příspěvek od Werewolf »

BatouT101 píše:
Nedorozumění...
Nevšiml jsem si sarkazmu v tvých odpovědích, který tam podle tvých slov ani nebyl. Jen jsem měl trochu dojem že jsi moje reakce pochopil jako že jsou nějak "útočné", myšleny ve zlém nebo že z nich vyznělo že jsi mně nějak naštval a snažil ses to nějak uklidňovat...

To jsem špatně pochopil a špatně se vyjádřil. Z mé strany to bylo asi převážně jako "dialog". Nesnažil jsem se nikterak polemizovat nad tím co jsi ty nebo někdo řekly.. Mou snahou bylo pouze odpovědět na zde nadhozené otázky. Bez nějakých emocí v tom skrytých.

Taky bych to déle nerozebíral nebo se do toho ještě víc zabředneme. :D

Ještě mám ten dojem, že naše komunikace a výměna názorů odtud vyhnala ostatní diskutující. Cítím se být vinen. =(( Než jsem, zde uvedl své názory tak tu bylo více lidí. Za to se omlouvám. :(
Ahoj "Werewolfe"
:$

Jo, jo. Pamatuju, ale myslím že takových lidí tady bude hodně. Co zažily ten vývoj her a počítačů. Ne jenom já.

Navíc jen musím upozornit že se nepovažuji za nějakého odborníka, co se týče her a herních společností. Více či méně jsem hrál méně jak polovinu her co jsi uvedl.

Herní společnosti znám jen podle her které vydaly a které mě vyloženě "chytly". Více jsem se o ně nezajímal..

Ze starých her můžu uvést jen "Doom", "Duke Nukem", "Diablo" I,II a Word of Warcraft (jen krátce) - Blizzard, serie "Tomb Rider" - Eidosu, "Beyond Good and Evil" a nové jako Assassin's Creed (Celá Renesance) - Ubisoft, a nesmím zapomenout na výbornou sérii "Witcher I,II a co nevidět III" - CDProJekt Red. :D
Za adventury (srdcovky) "Syberia" I,II a "Still-life" - Microïds, český "Posel smrti" a "Polda" I..

Bioware mám spojenej pouze s vydáním Mass Effectu :D a co se týče EA tak Dead Space a hrál jsem i toho jejich HP :D
U mě těch her nějak závratně víc nebylo nebo si je už nepamatuju... ;)
Baťáku, lidi přicházejí a odcházejí, touto konverzací nikdo nebyl vyhnán, jenom se asi ne a to už nemohly dívat. :D :D :D

Ale jinak jsme si pěkně popovídali, zadřeli trochu, špatně i pochopily a vyzněli ale jdeme dál.;) ;) ;)

Jinak co se mě týče vzteku a útočnosti tak to by si musel vědět na jaké místo udeřit abys mě naštval a útočný jsem jenom když někdo začne urážet Tali, co se týče naštvání, tak jediná věc co mě naštvala za poslední rok bylo že BioWare/EA už nebude dělat další DLC pro ME 3 a nejvíc mě naštvalo to že ME 3 bylo vydáno a k tomu ještě jako nedodělek, to mě naštvalo po té co jsem to poprvé dohrál, což bylo asi 11.3.2012.

Já se též nepovažuji za odborníka na hry ale už mám toho celkem dost projetého, jinak bych ti doporučil zkusit SW:KoToR nebo Baldur's Gate, jsou to dobré hry, říká se že SW:KoToR je dokonce předchůdce ME.

Prosím tě, raději mi říkej Wolfe než Werewolfe.

Kdyby sis chtěl někdy třeba zahrát ME 3 MP nebo jenom prostě pokecat tak jak na Originu, tak i na Skype mě najdeš pod jménem FrozenMonkeyCZ.
Origin: FrozenMonkeyCZ

Je těžké být magorem, konkurence je příliš velká.

Aktuální počet obrázků Tali v mé galerii: 3337(22.4.2014).
Uživatelský avatar
hRDLA
Kontraadmirál
Příspěvky: 1653
Registrován: stř 08. kvě 2013 20:14:00
Bydliště: Těžařská loď Jupiterské Důlní Společnosti

Re: Tali jako Bohyně aneb pokec o všem možném

Příspěvek od hRDLA »

Když ono je to táák dlouhý a já jsem táák línej to číst :D ale klidně pokračujte pánové :D
Bite my shiny Warden ass!
Uživatelský avatar
BatouT101
Komandér
Příspěvky: 961
Registrován: sob 05. led 2013 11:47:01
Bydliště: ZEMĚ

Re: BatouT101

Příspěvek od BatouT101 »

Werewolf
Werewolf píše: ...
Baťáku, lidi přicházejí a odcházejí, touto konverzací nikdo nebyl vyhnán, jenom se asi ne a to už nemohly dívat. :D :D :D

Ale jinak jsme si pěkně popovídali, zadřeli trochu, špatně i pochopily a vyzněli ale jdeme dál.;) ;) ;)

Jinak co se mě týče vzteku a útočnosti tak to by si musel vědět na jaké místo udeřit abys mě naštval a útočný jsem jenom když někdo začne urážet Tali, co se týče naštvání, tak jediná věc co mě naštvala za poslední rok bylo že BioWare/EA už nebude dělat další DLC pro ME 3 a nejvíc mě naštvalo to že ME 3 bylo vydáno a k tomu ještě jako nedodělek, to mě naštvalo po té co jsem to poprvé dohrál, což bylo asi 11.3.2012.

Já se též nepovažuji za odborníka na hry ale už mám toho celkem dost projetého, jinak bych ti doporučil zkusit SW:KoToR nebo Baldur's Gate, jsou to dobré hry, říká se že SW:KoToR je dokonce předchůdce ME.

Prosím tě, raději mi říkej Wolfe než Werewolfe.

Kdyby sis chtěl někdy třeba zahrát ME 3 MP nebo jenom prostě pokecat tak jak na Originu, tak i na Skype mě najdeš pod jménem FrozenMonkeyCZ.
Jo jo. To je známá pravda. Lidé odcházejí a přicházejí ale trochu jsem si spojil jejich odchod s mým příchodem. Tipoval bych že se na to spíš už nemohli koukat. ;)

Ohledně jakýchkoliv útoků z mé strany můžeš být klidný. Nemám potřebu na nikoho útočit. Rozhodně by mě ani nenapadlo pomlouvat nebo urážet Tali. Ona je taky mojí velkou oblíbenkyní. Jak jsme se o ní už tady na Fóru několikrát bavili.

Co se týká ME3 tak už ani nevím přesně kdy jsem ho dohrál poprvé. Schválně jsem čekal než vyšla čeština, což taky nějakou dobu trvalo od vydání i když jsem hru už měl koupenou. Prostě by to nebylo ono s mou neznalostí angličtiny... :|
Taky mě štvalo že některé části hry byly takové "nevypilované". A celkově jejich přistup, postup jak nám ME3 podaly, byl celkem nešťastným řešením.

Domnívám se, že je k těm nedodělkům ve hrách hlavně svádí ten systém DLC. Vydají jen "kostru" hry a zbytek dokončují za pochodu. Hráči i když si všimnou nějakých chyb nebo nedomyšlených míst ve hře tak automaticky doufají že to napraví nějaké DLC že je to tam schválně.

Prostě si myslím že kdyby vydaly kompletní jednu polovinu hry. Tak jak bylo původně myšleno. Třeba s dodatečnými DLC které by hru následně ještě doladily a udrželo hráče. Udělaly by mnohem líp.
Následně by vydaly finální velkou promyšlenou bitvu s kvalitním zakončením. Měly by dostatek času na promyšlení.
Případně podle zpětné vazby by mohly podle zájmu by mohly přihodit nějaký ten datadisk který by mohl rozšířit některé vedlejší dějové linie jako byly třeba romance jednotlivých postav které si hráči oblíbily.

Jinak SW:ToR mám už dokonce koupený ale moc mě to nenadchlo. Odehrál jsem nějakých 6hodin a pak jsem to odinstaloval. (Nemohl jsem si pomoct ale strašně mi to připomínalo Wowko.. Celkově mě ty MMO přestaly lákat.)

Jo a ME3 multiplajer si rád zahraju (dokud ještě tedy půjde hrát) ;) Poslal jsem ti žádost jinak Origin nick:BatouT101 ;)
hRDLA píše:Když ono je to táák dlouhý a já jsem táák línej to číst :D ale klidně pokračujte pánové :D
Aha. To chápu. =(( Obrovské odstavce nezáživného vykecávání. Hm. Měl bys pro mě nějaké doporučení co se týká délky mích příspěvku nebo co dělám špatně, co bych mohl dělat líp?

Každopádně díky za podporu. :D
Synthesis - my choice

"All beings have a right to life, regardless of the platform they run."
Odpovědět