qqy píše:...
Každopdáně, osobně jsem tam spíš postrádal rozmanitost bojové techniky. Ve hře jsme vlastně viděli jenom alianční a turianskou stíhačku, jeden bitevník, Mako a Kodiak...
Takhle to dopadá, když máš na hru víc spisovatelů než designárů, kteří jen reciklovali modely už z předchozích dílů a max jim daly 480p hezčí textůry.
Honzaleco píše:
...ME je hra a musí bejt udělaná tak, aby fanoušky chytla. A je to sci-fi, takže na realističnosti si zakládat úplně nemusí...
Souhlas. Hold se takto děla všechno, aby se to líbilo valné většině. Když uděláš hru moc reálnou nebo naopak moc nereálně pitomou, je to hold nuda a baví to jen menšínu lidí. Dobrým příkladem je teď ARMA III, ta by si zaslužila spíš nálepku herní simulátor, jenže tomu dali děj a akční sekvence. No a jak to dopadlo? Samozřejmě ne moc dobře.
destanov píše:...+ ještě ty zvuky... děs...
Třeba v Gravity, Serenity nebo v Dead Space
hluchý vesmír funguje perfektně. Je třeba podotknout, že i v těchto snímcích jsou v akčních scénách ve vesmíru, vesmírných bitvách použity plnohodnotné zvuky nebo náznaky.
V Mass Effectu máš ale také hluché místa, např. výbuch Normandie SRI nebo přechod přes zničený tunel na gethskou fregatu. Jedná se o nabuzení dané atmosféry a celkového dojmu.
Honzaleco píše:A tanky vs. obrněný transportéry - třeba poslední bitva byla ve městě - tzn. boj v ulicích, urban warfare apod. Tady ti pomalej, neohrabanej tank moc platnej nebude, APC je vhodnější. Sice by toho tank vydržel víc, ale šel by znehybnit možná stejně dobře jako třeba Mako. Ne zničit, jenom znehybnit. Pak by v bitvě, která se rychle vyvíjí a postupuje dál a dál, byl na prd - a ztráta tanku zabolí určitě víc, než ztráta APC.
Pravda. Stačí si zahrát například hry na to simulované (Battlefield, Planetside 2), kde pohyb v uzkých koridorech s těžkou technikou se šíleně nevyplácí. Vím, že se jedná pouze o simulace, ale zkus si najít i třeba záběry z války v Sýrii nebo jiných, uvidíš, že tanky v zabydlených oblastech jsou jak zvířata na odstřel. Proto bojová vozidla typu APC, BVP jsou nejideálnější kvůli mobilitě.
Ostatně v BF4 hraju mnohem častěji za pěchotní vozidla než s tanky. Mapy obsahují mnohem více objektů, než ve trojkách, že zkrátka taktika "udeř a uteč" s BVP je mnohem efektivnější, než se pomalu plahočit s tankem mezi stavbama s né moc dobrou vyhlídkou úspěchu (C4, miny).
destanov píše:...jsou do zbraní potřeba termální zásobníky...
Tohle hezký namíta i Conrad Verner. Když ho potkáš v ME3 na Citadele a Shepard pak hned vysvětlí, proč tomu tak je (resp. je to podle mě výňatek z nějakého komentáře od vývojářů hry).

Avšak, pokud máš raději zbraně, co se přehřívají ve hře s neomezenou municí, hraj s
Protheanskou puškou nebo s
M7 Lancrem.
destanov píše:...vesmírné boje... ...ale trojka, to už byla úplná zoufalost, vypadalo to jako špatná pohádka pro děti
Problém byl, že tady byla podle mě snaha se inspirovat počáteční bitvnou ze
SWIII. Jenže to udělali tak moc jednoduše a dovolím si říct, že i dost lacině. V záběrech máš většinou cca 3 druhy lodí a navíc často s minimálními animacemi, takže to ve finále zachraňují jen efekty. Ta bitva nenachne, ale ani nezklame.
Celkově už právě z téhle bitvy je vidět, kdy začalo celkové lajdáctví v BioWare (narážím na odfláklý konec) a také neschopnost i u EA zajistit pozdější termín (v pořadí druhé) k vydání hry k jejímu lepšímu dokončení (ikdyž toto je neustále zapíráno).