...já si v poslední době začínám myslet, že dalšímu ME by prospěla změna žánru. A to docela dost...
BioWare jsou na RPGčka a podle toho usuzuju, že další díl bude taky RPG. Probíhá debata, jestli prequel, sequel...kdy by se to mělo odehrávat atd., akorát mě trochu překvapuje, že se moc neřeší tohle.
hRDLA psal, že gameplay se bude dost pravděpodobně hodně podobat ME3. To je u mě špatně. Kdyby tomu tak bylo, hráči by se neubránili porovnání s trilogií (a z toho srovnání by nejspíš určitě další ME nevyšel nijak slavně). Už jenom proto, že po herní stránce už na tom neni moc, co zlepšovat. Takže by takovej další díl nakonec asi byl úspěšnej (daleko) míň, než jednotlivý díly trilogie. A z ekonomickýho hlediska asi jakbysmet.
Jestli chtějí vývojáři něco, co by mohlo mít potenciál bejt fakt jako bomba, tak ať změní žánr. Já už jsem několikrát prohlásil, že by se mi líbila nějaká strategie, prostor tam na to je. RTS, tahovka, to už je mi v podstatě jedno. Nebo z toho udělejte nějakou adventuru. Ať se trošku zdetailní prostředí, kde by se to odehrávalo a klidně trošku omezte ten space-exploration element. Větší možnosti interakce s okolím a s objektama. Hell, inspirujte se třeba Falloutem. Zavolejte si někoho z Bethesdy, oni vám s tim píchnou.
Hlavně ne další Call of Duty nebo BF. Proboha, ne. Vzhledem k tomu, že nový ME poběží na Frostbite (i s timhle enginem by tam snad šly přidat nějaký strategický elementy a ta hra by šla nějak odlišit, takže Frostbite snad úplně nezavrhuje možnost tu hru trošku odlišit)
........no, doufam, že ne.
Pořád platí to, že když to bude prequel, tak asi něco rozmlátim.
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/m_grin.png)