Sadene píše:Greene, ty to nechápeš. My víme, co to znamená multiplayer a co znamená MMO. Pointou je, že Dragon Age je rádoby singl player hra (kampaň), která ale vypadá jak z f2p MMO. Tedy kampan je pro mě MMO offline
A než se začněte hádat, tak se podívejte na kombat systém, grafiku a questy. Jo a abych nezapomněla, nezapomeňte v té hře všechno vysvítit a ukázat na 3 mapách, ať si připadám ještě jako větší blbeček

Oh wait, já to nebudu ani warezit

Vůbec nechápu pointu v tom vašem srovnání, protože je to absolutně nonsense.

Doma si tomu říkáte :turian:Offline MMO, ale když to tu pak vypisujete, je to jako kdyby jste hovořili o něčem, čemu rozumíte pouze vy, což pak vůbec nedává smysl v celé diskuzi a nakonec bude zralá na zamknutí.
Sry, ale termín offline MMO je prostě blbost a jestli se jedná o nějakou metaforu, tak je hodně špatná.
A teď k věci. Nwm jestli jste si DA:I kupovali nebo ne, ale combat systém je něco jako hybrid Zaklínače a World of Warcraft a v DA jedničce a dvojce byl snad rozdíl jen v klikání na myši. Jenže tento typ "klikání abilit" nepoužívají jen MMO ale i tuna jiných RPG jako třeba Diablo (ke kterému má asi DA combat systém nejblíže), kde držením levého tlačítka myší zahájíte klasické útoky doprovázené aktivací abilit na klávesnici.
Ohledně kampaně tam nevidím rozdíl v hierarchii od Mass Effectu nebo jiné podobné hře. Seberete třeba vedlejší quest, ten vám řekne ať někam odcestujete, zachráníte tam ztracené lidi, zabijete nějakého mini bosse a odevzdáte splněný quest, dostanete odměnu a to je vše. Stejné je to ve Skyrimu, Mass Effectu, Diablu, Borderlands, prakticky v každé RPG hře nebo jejími prvky. Hlavní kampaň je už trochu náročnější, protože tam vás čeká tuna vykecávání, hafo moralizování, nějaké epicky nascriptované bitvy a boje s tuctovými záporáky.Toto všechno v nebušených efektech a s pocitem filmovosti.
Ale aby sis nepřipadala naštvaná, že se snažím vychválit DA, tak to rozhodně ne. Příběh je klasický blockbuster, který je ale dobře vyprávěný. Konzoloidní inventář mě nehorázně s**e a štve prakticky nemožnost ručně konfigurovat taktiky chování společníků, jako tomu bylo v předchozích dílech. Taktická kamera je také nanic a občas tupá AI.
Jenže zase naopak, kde jinde si můžeš hrát na "krále z Game of Thrones", sedět si na svém trůně, obvinit kde koho, posílat je pak na špalek a sekat jim hlavy? (a to doslova)
Jo a ještě zmíním, že se BioWare se sexualitou opravdu hodně odvázali a dost si vzali příklad ze Zaklínače (more bobies).