Určitě hodně z vás přemýšlelo, jak by konec šel nějak změnit například IT k tomu mělo hodně našlápnuto. Avšak nenechte se zmílit, IT by bylo pouze začátek konce a pouze by nahradilo a vysvětlilo dosavadní konec (nikoliv ukončovalo). Ale nikde se nepíše, jak by se Shepard zachoval jako indoktrinovaný. Dokázal by s tím bojovat nebo by podlehl? Změnilo by to chápání celé hry a jeho podstaty? Dokázal by zachránit nebo zabít své nejbližší? Anebo co nejednodušeji, zmáčkl by červené tlačítko a skončila hra happy endingem a všichni by byli šťastní?

A proto se vás ptám, zda byste tu nechtěli odvyprávět váš idealizovaný konec v co možná té nejvěrnější a samozřejmě diskretní podobě. Může být jakéhokoliv druhu, nemusí přímo souviset třeba s IT, avšak musí být na úrovni vyprávění hry (žádné vtípky typu, že se proměnil v klauna a změnil reapry na maňásky).
Proč vlastně vznikl tento topik? Chtěl bych zde udělat možná i takový menší projekt, který by zřejmě zahrnul i vývoj v UDK (Unreal Developer Kit). To samozřejmě zahrnuje určité podklady a náměty možné k realizaci a inspirování.
